Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Al jullie meisjes hebben mijn een levensregel aangeleerd

praatjes
18-10-2003, 22:41

Het is een regel waar je genoodzaakt bent om je eraan te houden. Jullie meiden hebben dit gekweekt. Het is de gouden regel van de liefde, hij luid; gebruiken of gebruikt worden. haha :D

Nadia_
18-10-2003, 22:44
En jij wordt zeker vaak gebruikt..:maf3:

Elhoub_girl
18-10-2003, 22:45
op deze manier trek je wel veel aandacht van meiden is dat de bedoeling ook :stomp: :hihi:

praatjes
18-10-2003, 22:48
Origineel gepost door MilitaryMinded1 Gebruik of niet gebruiken Gebruikt worden of gebruiken Niet gebruiken of gebruikt worden Gebruik of misbruik Gebruik of gemisbruikt worden Gebruikt worden of misbruiken etc Ik haat Nederlands, jij niet zie ik :)

praatjes
18-10-2003, 22:50

Origineel gepost door Elhoub_girl op deze manier trek je wel veel aandacht van meiden is dat de bedoeling ook :stomp: :hihi: Maar dat is totaal niet de bedoeling, dat is niet iets wat ik wil. Ik geef en heb liever aandacht van meisjes die het waard zijn. :)

LadyLo
18-10-2003, 23:19
wrong! guess again!!!!

AtaiNa3Na3
18-10-2003, 23:21
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuummmmmmmmmm mmmm

sneakynawal
18-10-2003, 23:23
Origineel gepost door praatjes Ik haat Nederlands, jij niet zie ik :) Je moet ze niet haten!

praatjes
18-10-2003, 23:28
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Je moet ze niet haten! Ik haat nederlands en niet Nederlanders. :)

Dounia81
19-10-2003, 01:07
het zijn maar praatjes laat praatjes praten.

Hanaetje
19-10-2003, 01:43
Jongens gebruiken meisjes en gooien ze weg als een stinkende vod...waarom mogen meisjes niet hetzelfde doen? Pfffffff dat haat ik zo hard aan jongens..... Ze kunnen er weer niet tegen als een meisje hetzelfde handelt als een jongen dan word ze weer H O E R en S L E T genoemd maar een jongen?? nee een jongen is zehma HEILIG bij hun mag alles plzzzzzzz get a lifeeeeeee..... De jongens zijn dan weer geraakt in hun zogenaamde "EGO".... Jongens zagen als zij worden gebruikt..." meisjes gebruiken jongens" boehoeee ga ineens wenen hé...plzzzz.... Als meisjes elke keer moeten zagen wat jongens allemaal doen AMAIIIIIIIIIII dan zit ik hier nog te typen voor een héél jaaar...... Jongens LEREN pas meisjes een goei lesje....." wees niet naief mijn kleine meisjes, jongens zijn 1 potje nat wat ze ook beweren they all the samee".... Meisjes handelen alleen zo omdat jongens ze hun onrechtstreeks die richting duwen....als jullie niet gebruikten zouden meisjes dat ook niet doen...... Thalla Hanae

Hanaetje
19-10-2003, 01:47
Origineel gepost door MilitaryMinded1 Conclusie van jouw wijze verhaal: wordt pot ga slapen meid, zal je goed doen. Op je tenen getrapt omdat je weet dat het de waarheid is....alleen daarom zou je zo.....hoe zal ik dit zeggen kinderachtig reageren :rolleyes:

Hanaetje
19-10-2003, 01:59
Origineel gepost door MilitaryMinded1 Een beetje meid met hersens laat zich niet gebruiken. Hoe zal ik dat zeggen....ja verstand komt met de jaren. Die puberwijfies denken met hartjes.....maar ja...iedereen wordt wakker geschud op den duur. En mijn teentjes.....als je daar op trapt dan ben je de ***...en zover ik kan zien ben jij dat niet. Kijk ik weet wel wat je bedoelt en voor een deel heb je gelijk MAAR... Waarom altijd zo goedspreken over jongens....net of zij niets fouts doen...terwijl zij er een groot deel te maken hebben.... Moehim wat bedoel je eigenlijk met die 3 sterretjes?.... :confused: Ik ga slapen Sebahlgheer..... Hanaetje