Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens te snel vooroordelen over marokkaanse meiden terwijl....

douniaberkania
18-10-2003, 22:24

Sorry hoor ze praten echt veel die jongens (de meeste), marokkaanse meisjes zijn dit en dat terwijl ze zelf met diezelfde marokkaanse meiden relaties nemen :confused: en de meeste ook niet redelijk zijn, waar ik me helemaal aan erger is dat ze iedereen over een kam scheren..... :verdomme:

masterswazzup
18-10-2003, 22:32
kijk die wijven zijn er wel die zich gewoon heel h.oerig gedragen en veel marokaanse vrouwtjes doen verwaand tegenover marokaanse gozers die ze kennen maar jah aan de andere kant ken ik ook zat marokaanse vrouwejes waar je egt mee kan lache en die gewoon relax zijn ..en k bedoel k vin het ook nergens op slaan dat gozers alles kunnen maken( de meeste drinken) en de vrouwtjes nie......maar jah thats life he

praatjes
18-10-2003, 22:35
Origineel gepost door douniaberkania Sorry hoor ze praten echt veel die jongens (de meeste), marokkaanse meisjes zijn dit en dat terwijl ze zelf met diezelfde marokkaanse meiden relaties nemen :confused: en de meeste ook niet redelijk zijn, waar ik me helemaal aan erger is dat ze iedereen over een kam scheren..... :verdomme: Ik ben het niet met jou eens, er is geen enkel probleem met ons Marokkaanse jongens. :)

Elhoub_girl
18-10-2003, 22:39
een marokkaans jonge geeft eerst aan heel de stad zijn lulletje uit en dan verwacht ie dat een maagdelijke marokkaanse schoonheid kan krijgen om mee te trouwen? sorry maar voor mij geld het zelfde ik zou nooit een afgelikte boterham willen hebben :stomp: dus ik oordeel en onderzoek ook heel erg door jullie

douniaberkania
18-10-2003, 22:39

als er geen probleem is met de jongens dan is er ook geen probleem met de meiden, maar sommige open zelf zulke domme topics ipv wat aan gaan doen komen ze hier klagen alsof ze zelf perfect zijn

EL_MoRo
18-10-2003, 22:59
Origineel gepost door douniaberkania Sorry hoor ze praten echt veel die jongens (de meeste), marokkaanse meisjes zijn dit en dat terwijl ze zelf met diezelfde marokkaanse meiden relaties nemen :confused: en de meeste ook niet redelijk zijn, waar ik me helemaal aan erger is dat ze iedereen over een kam scheren..... :verdomme: Meid je hebt helemaal gelijk maare wat doe je eraan?? HELEMAAL NIKS zoals masterswazzup al zei....we kunnen hoog en laag springen maar ja c'est la vie....leef je leven en heb scheit aan die gasten die zo praten....

NOURD1N
18-10-2003, 23:28
Origineel gepost door douniaberkania Sorry hoor ze praten echt veel die jongens (de meeste), marokkaanse meisjes zijn dit en dat terwijl ze zelf met diezelfde marokkaanse meiden relaties nemen :confused: en de meeste ook niet redelijk zijn, waar ik me helemaal aan erger is dat ze iedereen over een kam scheren..... :verdomme: en jij bent zeker anders dan die jongens ?? :rolleyes:

Hanaetje
19-10-2003, 01:53
Ja Hayetadoenya heeft gelijk..... Begin eerst bij je eigen je levenswijze te veranderen voor je op de foute van andermans wijst..... Dan ben ik er 100% zeker van dat het een beter leventje is voor iedereen :D

anouar_boukarie
19-10-2003, 13:14
Origineel gepost door berber1 ik kan alleen zeggen dat je er wel wat van moet zeggen tegen degene maar alleen als ze slecht doen en hun op de juiste weg te brengen en geen misbruik van maken.je moet je broeder of zuster nooit in de steek laten of vernederen want dan ben jij hetzelfde als de verader zelf en moet je je niet gaan beschouwen als een moslim of een moslima.fouten maken is menselijk maar verbeteren en spijt hebben is belangrijk.en ja de vrouwen worden verliefd op de verkeerde mensen maar dat wil niet zeggen dat ze slechter zijn dan jij of ik.vergeet dat niet.iedereen is hetzelfde HAHAHA, eey berber1, kijk naar je tijd, ben je uitgegaan en thuisgekomen en dan doe je weer internet aan en reageer je op marokko.nl hahahhaha, niet negatief bedoeld hoor!!!!!