Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ga nu iets over mijn zelf vertellen

Pagina's : [1] 2

praatjes
18-10-2003, 22:11

Nooit ben ik iemand die een meisje teleurstelt, ik voldoe aan alle verwachtingen. Zo ben ik ingesteld. Maar echt alle meisjes voldoen niet aan mijn verwachtingen. Ik ben heel erg diep teleurgesteld in al jullie dames, voorzover ik jullie dames mag noemen. :)

Elhoub_girl
18-10-2003, 22:19
hahahahaa :haha:

sneakynawal
18-10-2003, 22:20
Origineel gepost door praatjes Nooit ben ik iemand die een meisje teleurstelt, ik voldoe aan alle verwachtingen. Zo ben ik ingesteld. Maar echt alle meisjes voldoen niet aan mijn verwachtingen. Ik ben heel erg diep teleurgesteld in al jullie dames, voorzover ik jullie dames mag noemen. :) Waaraan moeten ze voldoen dan?

MISS_ANISSA
18-10-2003, 22:22
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Waaraan moeten ze voldoen dan? bla bla bla topic weer .................................................. .... :D

praatjes
18-10-2003, 22:23

Origineel gepost door SnEakyNaWaL Waaraan moeten ze voldoen dan? Ze moeten voldoen, daar waar geen een van jullie 5 hierboven aan komt. :)

MISS_ANISSA
18-10-2003, 22:23
sorry moest jou mening niet citeren oeps.......

Melalia
18-10-2003, 22:26
Origineel gepost door praatjes Ze moeten voldoen, daar waar geen een van jullie 5 hierboven aan komt. :) Salaam, En dat is? Waar voldoen die vijf meiden niet aan? Beslama Melalia

douniaberkania
18-10-2003, 22:27
ga naar marokko daar gaan ze alles voor je doen om aan jou eisen te voldoen...

praatjes
18-10-2003, 22:30
Origineel gepost door Melalia Salaam, En dat is? Waar voldoen die vijf meiden niet aan? Beslama Melalia Jij voldoet daar ook niet aan. Een onderdeel waar jullie meiden aan moeten voldoen is het vertrouwen. Dat heb ik niet in jullie, dus zal ik me ook voorhouden om jullie die informatie te verstrekken. :D

naisha
18-10-2003, 22:32
ik word deprie van jouw

Melalia
18-10-2003, 22:34
Origineel gepost door praatjes Jij voldoet daar ook niet aan. Een onderdeel waar jullie meiden aan moeten voldoen is het vertrouwen. Dat heb ik niet in jullie, dus zal ik me ook voorhouden om jullie die informatie te verstrekken. :D Salaam, Wie zegt dat ik niet te vertrouwen ben? Maar goed! Kijk als jij een slechte ervaring hebt gehad met een Marokaans meisje betekent het niet dat alle Marokaanse meiden zo zijn! Dus knoop dat maar goed in je oren! Meneertje Beslama Melalia

praatjes
18-10-2003, 22:37
Origineel gepost door naisha ik word deprie van jouw Wallah wordje dat echt, mijn wens is in vervulling gegaan. :)

naisha
18-10-2003, 22:39
Origineel gepost door praatjes Wallah wordje dat echt, mijn wens is in vervulling gegaan. :) djazaka laho gairan...broeder... ik zie dat het bij jouw ook het geval is.. :)

praatjes
18-10-2003, 22:43
Origineel gepost door naisha djazaka laho gairan...broeder... ik zie dat het bij jouw ook het geval is.. :) Haha, kom laten we hier samen over lachen watje hier zegt, haha :D

MissBlaBla
18-10-2003, 22:44

Origineel gepost door praatjes Nooit ben ik iemand die een meisje teleurstelt, ik voldoe aan alle verwachtingen. Zo ben ik ingesteld. Maar echt alle meisjes voldoen niet aan mijn verwachtingen. Ik ben heel erg diep teleurgesteld in al jullie dames, voorzover ik jullie dames mag noemen. :) Kan me lekker niks schelen :ego: Alsof ik naar jouw vertrouwen snak :vingers: BlaBla

Pagina's : [1] 2