Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haaaaaaaallo dames..

Pagina's : [1] 2

jasben
18-10-2003, 20:56

Ik ben een tijdje al aan het twijfelen wat ik percies met me leven moet. Ik heb heel vaak ruzie met me moeder ik vraag me af hoe dat kom, we lijken na poes en muis. Af entoe wil ik liever dood. Me vader is een schatje. Vinden jullie dat ik gewoon naar me moeder moet luisteren wat ze zegt ze heeft het alleen maar over OPRUIMEN. Ik vraag allah om geduld en heb nooit de gevoel gekregen dat iemand om me geeft. Zijn er nog meer dames met dit probleem. Mijn enige oplossing is trouwen alleen dan zal ik gelukkig zijn. Geef me aub tips.

Serendipity
18-10-2003, 23:18
Salaam moalaikom dames Ik weet niet hoe het is om zo elke dag te leven want ik heb een heeeeel goede band met mijn moeder al hamdoelilah, ik kan alleen zeggen hou het vol en behandel je moeder goed spreek niet tegen zonder haar was je nu niet zoals je nu bent. Op een dag heb je haar nodig maar dan is ze er niet meer. Ze wilt alleen het beste met jullie je hoort tegenwoordig van die enge verhalen en dat wilt ze verkomen. Ze wilt je gelukkig zien dus zorg goed voor haar als je haar zegene niet hebt dan zul je het paradijs nooit zien!!! Dus zorg goed voor haar nu ze er nog is en ook al is het moeilijk hou vol en het komt inscha Allah allemaal goed;) :zwaai:

Elfniewna
19-10-2003, 00:12
Salaam Meid, Ik herken heel veel in je verhaal, een paar jaar geleden had ik echt het gevoel dat mijn moeder het expres deed!! Ze had het alsmaar over het huishouden, dat ik nooit wat deed enzo terwijl dat wel zo was. Ik was echt heel erg boos ( wat ik me nu niet meer kan voorstellen) Een vriendin die zag dat ik er moeite mee had, zei dat ik geduld moest hebben met mijn moeder, en dat ze alleen het beste voor me wilt!! Ze wil gewoon dat je wat verantwoordelijkheid bij leert.. En geloof me trouwen is niet de oplossing meisje.. Dan heb je juist meeerr verantwoordelijkheden en dan word je probleem denk ik alleen maar erger.. Ik begrijp mijn moeder nu heel goed, en als ze een beetje door zeurt over het huishouden dan hou ik gewoon mijn mond en voer ik het uit.. Tenslotte kan je niet alles alleen aan je moeder overlaten. Hoe dan ook heel veel succes!!

slimiatje
19-10-2003, 10:51
Origineel gepost door jasben Ik ben een tijdje al aan het twijfelen wat ik percies met me leven moet. Ik heb heel vaak ruzie met me moeder ik vraag me af hoe dat kom, we lijken na poes en muis. Af entoe wil ik liever dood. Me vader is een schatje. Vinden jullie dat ik gewoon naar me moeder moet luisteren wat ze zegt ze heeft het alleen maar over OPRUIMEN. Ik vraag allah om geduld en heb nooit de gevoel gekregen dat iemand om me geeft. Zijn er nog meer dames met dit probleem. Mijn enige oplossing is trouwen alleen dan zal ik gelukkig zijn. Geef me aub tips. In ieder geval moet je niet trouwen om te vluchten, dat zal je alleen maar nog ongelukkiger maken ;)

Jemina
19-10-2003, 12:46

Hoe oud zijn de meiden met dit probleem?

romaisa22
19-10-2003, 15:24
Hoe oud zijn jullie? Ik vraag het me nl ook af? :)

al_tetouania
30-10-2003, 12:56
salaam moet je dan zoveel opruimen??? je moeder moet je echt gehoorzamen en helpen, moeders maken alleen zorgen om je, maar bedoelen het goed! thalla tetouania

marcogirl
30-10-2003, 15:09
dat probleem heb ik ook met mijn moeder en ik ben pas 16 ze slaat me scheld me uit en spreekt vloeken over mij uit

Saleyna
30-10-2003, 15:58
Asalamualeykum Sister Alhamdoelilah I have a were good relationship with my mama. But Sister one day is she goon and wat will you do than. try to talk with here, and remember make Many Dua's it will help insaellah. May Allah help You and our other sisters in the world! M'asalama

stardust
31-10-2003, 15:49
Dit is echt onzin..Je gaat toch niet heel je leven zo leiden totdat je een man tegenkomt..Kom op zeg.. Life is what u make of it, sometimes we got sunshine but for now we´ve got rain -(Outlandish) Richt je leven in zoals jij het wil, tuurlijk enige sturing van ouders..daar kom je niet onderuit, maar toch.. Cheer up..en niet wachten op een man..de meeste zijn alleen maar problemen Hoop dat je hier wat aan hebt. Ps..studeer je of werk je?

lady_khadija
31-10-2003, 16:00
Origineel gepost door jasben Ik ben een tijdje al aan het twijfelen wat ik percies met me leven moet. Ik heb heel vaak ruzie met me moeder ik vraag me af hoe dat kom, we lijken na poes en muis. Af entoe wil ik liever dood. Me vader is een schatje. Vinden jullie dat ik gewoon naar me moeder moet luisteren wat ze zegt ze heeft het alleen maar over OPRUIMEN. Ik vraag allah om geduld en heb nooit de gevoel gekregen dat iemand om me geeft. Zijn er nog meer dames met dit probleem. Mijn enige oplossing is trouwen alleen dan zal ik gelukkig zijn. Geef me aub tips. ik begrijp precies wat je bedoelt meid. ik zit precies indezelfde situatie. alleen is mijn vader is precies hetzelfde. wat mijn prbleem thuis is is dat mjn ouders me niet vertrouwen. ze vertrouwen me totaaal niet!!!! terwijl ik zelf nooit wat heb gedaan. ik haal goeie resultaten op school. ben altijd op tijd thuis. dus ik zie er geen reden in om mij niet te kunnen vertrouwen. of ze controleren mijn tas of ze doen dit of ze doen dat. ik mag nauwelijks naar buiten. en als het noodzakelijk is, bijv. voor school naar de bibliotheek, moet mijn zusje mee. om me te controleren op wat ik doe, met wie ik praat enz. op zulke momenten voel ik me ook ***. dan vraag ik me ook af waarom ik eigenlijk leef? hoofdgedachte van mijn moeder is dat ik gewoon buiten wil zijn. ik kan zelfs met moeite naar de moskee. het lukt me pas na een hele discussie. ouders moeten toch aandringen om naar moskee te gaan. maar de opmerking van mijn moeder is standaart: ''wat heb je daar te zoeken''. met andere woorden: je mag niet naar buiten. alsof ik wat ga uitspoken ofzo. want dat denken ze. alles heeft met jongens te maken. soms raakt mijn geduld op en hebben we fikse ruzie. waarin ik het nut van niet zie!!! maar het blijft mijn moeder. mijn vader is precies hetzelfde verhaal.... mouhim, ik moest het ff kwijt.... beslama, khadija

Atlas_Gebergte
31-10-2003, 16:15
Dame, als je getrouwd bent, dan zul je je moeder echt begrijpen, ze wil alleen het beste voor je, dus wees zuinig op je ouders. En denk niet gelijk aan trouwen, dat het de oplossing is hoor, want voor je het weet krijg je er echt spijt van. Succes.

chicamaroquia
02-11-2003, 21:04
FF tussendoor: op een gegeven moment is het hele huishouden toch gedaan? :confused: Verzint je moeder dan nieuwe klusjes ofzo?

ChOcOtOfFfF
02-11-2003, 21:41
Origineel gepost door jasben Ik ben een tijdje al aan het twijfelen wat ik percies met me leven moet. Ik heb heel vaak ruzie met me moeder ik vraag me af hoe dat kom, we lijken na poes en muis. Af entoe wil ik liever dood. Me vader is een schatje. Vinden jullie dat ik gewoon naar me moeder moet luisteren wat ze zegt ze heeft het alleen maar over OPRUIMEN. Ik vraag allah om geduld en heb nooit de gevoel gekregen dat iemand om me geeft. Zijn er nog meer dames met dit probleem. Mijn enige oplossing is trouwen alleen dan zal ik gelukkig zijn. Geef me aub tips. Als het echt zo erg is praat met je vader dan??? Als het te overdreven is dan zou hij er wel een stokje voor steken denk ik? Het kan zijn dan je je heel ongelukkig hierdoor voelt maar om dood te willen omdat je vaak ruzie hebt met je moeder is wel een beetje rigoureus vind je niet? Helpen in de huishouding is normaal en moeten/willen we allemaal maar ja als je moeder zelf niks doet en jij naast school het hele huishouden op je moet nemen is wel een beetje teveel van het goede, tenzij dat je moeder ziek is en niks kan doen. Maar ga allereerst hierover praten, wellicht komen jullie tot een oplossing en kunnen jullie beter met elkaar omgaan, want zo is het ook geen pretje als je steeds tweestrijd hebt met je moeder. Sou

Esita
03-11-2003, 03:16

Bin there, done that, mothers never change, although i love my MAMMA

Pagina's : [1] 2