Bekijk originele versie : F*cking Media!! de mgharba zijn weer de slechte!!
de media heeft deze week echt de week van hun leven!! nog nooit hebben ze zoveel NEGATIEFS kunnen vertellen over de mgharba!!
kijk wat ze nu op at5 (amsterdamse kanaal) te vertellen hebben!! :
Marokkanen teisteren bejaardenhuis
Een groep van zo'n 70 Marokkaanse jongeren teistert al geruime tijd zorginstellingen in Geuzenveld-Slotermeer.
De jongens bedreigen het personeel, proberen in te breken en richten vernielingen aan. De bejaarde bewoners van de instellingen voelen zich onveilig en durven de straat niet meer op.
Het bestuur van de instellingen liet de Vrij Universiteit een rapport schrijven over de ontstane situatie. De onderzoekers zijn kritisch over de aanpak van de probleemjongeren in West. Er zou harder opgetreden moeten worden en er zou veel moeten veranderen om de jongeren weer op het rechte pad te sturen. :kwaad:
ik hoop dat die gebouw van hun in de fik gaat!! AMIEN!!.
MOcROzINA
18-10-2003, 20:51
ik hoop het ook !!!!!! amien ....... f likkers :kwaad: :kwaad:
Mensen het is een feit: Er is een grote groep marokkaanen die gewoon geen leven hebben en die dus dit soort dingen gaan uitvreten.....MOCRO'S ZIJN GEEN LIEVERDJES...
Origineel gepost door EL_MoRo
Mensen het is een feit: Er is een grote groep marokkaanen die gewoon geen leven hebben en die dus dit soort dingen gaan uitvreten.....MOCRO'S ZIJN GEEN LIEVERDJES...
jij bent geintegreerd :rolleyes:
meid, die snotapen die dit uithalen zijn echte sukkels, maar hoe de media het naar buiten brangt, is op een manier zodat mensen negatief over alle marokkanen gaan denken :)
Origineel gepost door SlaatErgensOp
jij moet vooral de media geloven!! ok dit kan wel waar zijn, en die hollanders in dorpen waar ze ook overlast bezorgen, is niet van toeppassing he!! :kwaad:
Luister ik geloof de media helemaal niet...dat is niet eens nodig...ik hoef alleen om me heen te kijken in de buurt waar ik woon...dat is egt meer dan genoeg.....echt een zbel mensen
Tuurlijk de media dikt alles aan....maar wat doe je eraan?....door hier zulke topics te openen wordt onze reputatie er niet minder op.....als je het egt zo erg vindt als je je voordoet....ga dan eens naar een tvprogramma en zeg wat je er egt van vind.....laat de NL-ers en de media zien wie we egt zijn.....
douniaberkania
18-10-2003, 21:03
Weet je wat het probleem is, als het marokkanen zijn zeggen ze: 'marokkaanse jongeren' als het nederlanders, surinamers, of iets anders zijn zeggen ze 'jongeren' dat is het probleem alsof wij alleen het maar steeds doen
Origineel gepost door babyboy
jij bent geintegreerd :rolleyes:
meid, die snotapen die dit uithalen zijn echte sukkels, maar hoe de media het naar buiten brangt, is op een manier zodat mensen negatief over alle marokkanen gaan denken :)
Ach jongen hou toch op over je integratie :kwaad: .....de media speelt inderdaad een rol maar de hoofdrol vervullen de marokkaanen tog egt zelf...
hahahahahahahhahahahah
je moet gewoon schijt hebben, ik zal je vertellen waarom als 1 Marokkaan het goed probeert te maken, dan ruinieren de andere 10 het wel.
Dus dat is gewoon moeite verspilling.
Schijt aan de Media
Schijt aan de Mensen
Gewoon lekker doorgaan waar we mee bezig zijn Negatiever kan het toch niet.
We hebben het diepte punt toch al bereikt.
Zoiets wat die Marokkanen doen heet Schijt aan de Maatschappij!!!
Daboen de jemahoem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.