Bekijk volle/desktop versie : FunX rotterdam en later in de andere steden



17-08-2002, 10:05
Wie is FunX?
FunX is Samira (redactie), Melvin en Patricia (muziek), Morad (voice-over), Jeroen (techniek), Sedat (koffie) en Willem (baas) en jij (opperbaas)! Als jij en de stadsbesturen van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht het willen, wordt het team uitgebreid met programmamakers.
FunX is via 91.8 FM in de regio Rotterdam te ontvangen op iedere radio. We werken er hard aan om zo snel mogelijk ook in Amsterdam (FM 96.1), Utrecht (FM 96.1) en Den Haag (FM 98.4) via de ether te kunnen uitzenden. Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte over het laatste FunX-frequentienieuws.
Natuurlijk kan je ook buiten Rotterdam FunX horen via deze site.


http://www.funx.fm

FunX is een gloednieuw interactief radiostation van en voor de stadsjongeren in de randstad. FunX draait de muziek die je het liefst uit je speakers hoort. Bekend en onbekend. FunX wil je informeren over de stad en stadsgenoten.
Eindelijk... een station dat écht naar je luistert. Werk mee en geef je mening via het forum, de poll of tip ons over de juiste muziek. Natuurlijk is jouw rapportcijfer van de FunX hotlist ook welkom. Help mee aan de playlist van FunX en hoor jouw smaak terug op FunX.
Zoals je ziet, kan je FunX meebouwen; welkom bij jezelf!

Welkom bij jezelf.
FunX is er voor jou, je bent jong, woont in de randstad en je wilt fun. FunX draait muziek die nergens anders gedraaid wordt, nét iets anders. Denk aan Latin, Turkse popmuziek, Arab, African, Reggae, 2step en Mixpop (cross-over tussen wereldmuziek en westerse invloeden). Wij willen lifestyleprogramma’s voor jongeren maken, maar dan hebben wij de steun van jullie, de wethouders en de minister nodig. FunX zal met deze mix van info en vette muziek ervoor zorgen dat je jezelf herkent in FunX... vandaar... Welkom Bij Jezelf!

FunX is een initiatief van:
SALTO (Amsterdam)
SLOR (Rotterdam)
SODH (Den Haag)
Omroep RTV Utrecht


er wordt nu redelijk veel arabische muziek gedraaid, als jullie hen mailen van wat je wil horen dan wordt het gedraaid

01-11-2003, 04:40


de eerste fan van funx

ze waren 5 augustus vorig jaar begonnen...

02-11-2003, 19:06
ana mafhamt walou

10-11-2003, 20:01

Citaat:
Origineel gepost door CantLet_YouGo
Nee...Funx is een beetje Gaar...

telkens de zelfde liedjes joh...



Wat zeg je nou???
FunX is de enige radio station die verschillende soorten muziek laat horen, daarom luister ik altijd naar FunX!!
Dus raad ik jou en anderen om voortaan te luisteren!!
Liefs Yana

10-11-2003, 20:51



Citaat:
Origineel gepost door yana
Wat zeg je nou???
FunX is de enige radio station die verschillende soorten muziek laat horen, daarom luister ik altijd naar FunX!!
Dus raad ik jou en anderen om voortaan te luisteren!!
Liefs Yana
klopt niet wat je zegt.
daarom luister ik ook niet naar dat neppe radio!
ze draaien alleen voor surinamers, turken, hindustanen ect,, ect behalve niet voor marokkanen terwijl ze officieel wel doorgeven als ze subssidie aanvragen, dat ze ook voor marokkanen zenden, wat werkelijk niet zo is
90% van de marokkanen zijn berbers. en hun worden totaal genegeerd.
ik zou zeggen negeer die neppe radio

je kan beter radiomidar op http://www.radiomidar.com/ luisteren
die zendt 24 uur per dag Riffijnse muziek klick om te luisteren:

10-11-2003, 21:05
oh ja, en het enige weinige arabische muziek die ze draaien is niet eens marokkaans. maar een muziek uit het midden oosten.
raar marokko ligt juist meer dan 5000km westelijker
onze muziek en ritmes zijn totaal anders! namelijks, west Noord afrikaans met al haar facetten > berbers(Rif, Atlas, sous) shaabi, rai, legnawi, elghiwane, ect..