Bekijk originele versie : Tips tips!! Mijn haar groeit heel langzaaam!!!!!!
Elfniewna
18-10-2003, 18:02
Salaam allemaal,
I need your help!! Mijn haar groeit heel langzaam en ikw ord er echt niet goed van!! Ik heb het een half jaar geleden geknipt en het is nu, bijna niet gegroeid!! Heeft iemand een goede tip voor me , om de haar groei wat te stimuleren. Want ik word hiet echt helemaal gek van :(
Alvast bedankt!!
:zwaai:
Mi
kariagirl
18-10-2003, 18:04
ja ik wil ook een tip mijn haar wil ook niet groeien
Dawud_24
18-10-2003, 19:49
het komt door geberek aan vitamine B .
Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 20:44
Origineel gepost door Elfniewna
Salaam allemaal,
I need your help!! Mijn haar groeit heel langzaam en ikw ord er echt niet goed van!! Ik heb het een half jaar geleden geknipt en het is nu, bijna niet gegroeid!! Heeft iemand een goede tip voor me , om de haar groei wat te stimuleren. Want ik word hiet echt helemaal gek van :(
Alvast bedankt!!
Mi
Tondeuse erover heen en hoofdhuid insmeren met pure olijfolie of knoflooksap en hoofddoek dragen, dit is geen gein wallahi.
Moge Allah je helpen.
Ze verkopen tegenwoordig van die capsules dat speciaal voor je huid haar en nagels zijn.. Ik heb ze een keer gebruikt en jeetjee me haren groeiden razendsnel.. Vraag er maar naar bij de drogist.. een doosje met 30 stuks kost rond de 7 euro.. Ik weet de merk niet meer... Maar in ieder geval het help echt...
Elfniewna
18-10-2003, 23:34
Origineel gepost door SweetMe
Ze verkopen tegenwoordig van die capsules dat speciaal voor je huid haar en nagels zijn.. Ik heb ze een keer gebruikt en jeetjee me haren groeiden razendsnel.. Vraag er maar naar bij de drogist.. een doosje met 30 stuks kost rond de 7 euro.. Ik weet de merk niet meer... Maar in ieder geval het help echt...
kun je niet ff voor me kijken hoe die pillen heten? Of heb je het niet meer.. I Really need to know
Henna in je haar..;) schijnt te helpen..:)
kun je niet ff voor me kijken hoe die pillen heten? Of heb je het niet meer.. I Really need to know
zE ZIjn van het merk BIONAL .. elke drogist heeft zeker producten van deze merk .. VraaG bij de drogist naar deze merk en daarbij dat het voor je haar huid en nagels is.. Ze zullen dat zeker wel hebben .. in ieder geval bij etos en da wel .. Er zijn ook andere merken die er voor zorgen dat je haar groeit ... Gewoon vragen .. ze kunnen jou vast wel helpen
Elfniewna
19-10-2003, 18:43
Tnx Sweetme, ur the best !! :sjans:
Iwa ik hoop dat het zal helpen!!
Ooh jah Henna heb ik al 1000 keer n mijn haren gedaan maar het helpt niet :verdriet:
is het waar dat je Henna ook in Zwart hebt??
:confused:
Elfniewna
19-10-2003, 18:46
Origineel gepost door moessi
:sjans: veel sex krijg je mooi glanzend lange haar :D :D :staart: :rood:
Grapjas :jammer:
Saloua1978
20-10-2003, 19:04
Henna maakt mijn haar alleen maar droger en nog breekbaarder dus ik ben er mee gekapt. Ik heb hetzelfde probleem ben ook ten einde raad..
Liefs,
Saloua
Verlegend_jonge
20-10-2003, 21:32
Grapjas :jammer:
klinkt het wel grappig maar sex is niet alleen goed voor haar en huid voor helle lichaam.
Elfniewna
20-10-2003, 22:18
Origineel gepost door Verlegend_jonge
klinkt het wel grappig maar sex is niet alleen goed voor haar en huid voor helle lichaam.
ik zal het in gedachte houden :rolleyes:
Als ik getrouwd ben dan zal mijn haar dus pas goed groeien.. :jammer:
Saloua henna is ook heel slecht voor mijn haren ookal beweerd mijn moeder het tegenovergesteld!! voor mij nooit meer Henna...
Tnx Sweetme, ur the best !! :sjans:
Iwa ik hoop dat het zal helpen!!
Ooh jah Henna heb ik al 1000 keer n mijn haren gedaan maar het helpt niet :verdriet:
is het waar dat je Henna ook in Zwart hebt??
:confused:
Volgens mij wel. ik zie dat altijd in beverwijk op de zwarte markt. Je hebt dan gewone henna en zwarte henna. :zwaai:
tetoezient
21-10-2003, 11:11
bij mij groeit het echt heel snel ik heb echt heel lang haar
ik doe wel 1 keer in de zoveel tijd henna in mijn haar
ik weet niet of het daar aan ligt
ik moet het juist heel vaak knippen ennjij moet erop wachten
wel raar
ik ben trouwens vrouw verkeerd aangegeven hiernaast
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.