Bekijk originele versie : Aziz Berkani
WIE KAN MIJ HELPEN.
WIE KAN MIJ VERTELLEN HOE IK DE NIEUWE NUMMER VAN AZIZ BERKANI KAN VINDEN OP KAZAA
IK HEB BIJNA ALLES GEPROBEERD MAAR HET LUKT MIJ ECHT NIET OM DIE NIEUWE NUMMERS TE VINDEN OP KAZAA
INSHA ALLAH KAN JIJ MIJ HELPEN.
luister king...ik heb het bij een andere topic ook uitgelegd...bij heel veel van die gasten hier staat kazaa standaard geinstalleerd..., die zorgt er dan voor dat je maximaal 200 nummers te zien krijgt..., wat je moet doen is dat veranderen in je computer..zodat je i.p.v. 200 - 1200 hits krijgt.., de kans is dan groot dat je nummer er tussen zit...en hij kan door blijven zoeken..
Om dit te veranderen moet je het volgende doen:
ga naar uitvoeren (druk op start..en dan op uitvoeren)
type regedit in.
je krijgt dan allemaal mappen te zien enz. blader vervolgens naar
Hkey-current-user - software - kazaa - advanced.
je ziet dan in het scherm ernaast..dat maxsearchresult op 200 staat.
klik hierop met rechtermuisknop en klik op wijzigen.
zorg ervoor dat het hexadecimaal getaal 4b0 (nul niet O) en klik daarna op OK.
en je krijgt nu veel meer hits...dan ever!!!
have fun!
HalimElBerkani
18-10-2003, 18:50
bedoel je die ene met die vrouw Samar? heb die tape van haar,hij staat er ook op paar keer, grappige teksten
anouar_boukarie
18-10-2003, 23:02
Origineel gepost door Bless
luister king...ik heb het bij een andere topic ook uitgelegd...bij heel veel van die gasten hier staat kazaa standaard geinstalleerd..., die zorgt er dan voor dat je maximaal 200 nummers te zien krijgt..., wat je moet doen is dat veranderen in je computer..zodat je i.p.v. 200 - 1200 hits krijgt.., de kans is dan groot dat je nummer er tussen zit...en hij kan door blijven zoeken..
Om dit te veranderen moet je het volgende doen:
ga naar uitvoeren (druk op start..en dan op uitvoeren)
type regedit in.
je krijgt dan allemaal mappen te zien enz. blader vervolgens naar
Hkey-current-user - software - kazaa - advanced.
je ziet dan in het scherm ernaast..dat maxsearchresult op 200 staat.
klik hierop met rechtermuisknop en klik op wijzigen.
zorg ervoor dat het hexadecimaal getaal 4b0 (nul niet O) en klik daarna op OK.
en je krijgt nu veel meer hits...dan ever!!!
have fun!
is het waar, maar dan krijg je ook meer virussen binnen of zo, ik wil het wel doen, maar mijn pc gaat dan misshien naar de kanke
lallafatoush
18-10-2003, 23:20
Origineel gepost door anouar_boukarie
is het waar, maar dan krijg je ook meer virussen binnen of zo, ik wil het wel doen, maar mijn pc gaat dan misshien naar de kanke
:eek: shit ik heb het al gedaan
hoe kan ik het weer ongedaan maken?
YeDis_an_AbDaRs
18-10-2003, 23:27
cest fini cest fini safi m3aak ntia
:boogie:
Berkania112
19-10-2003, 20:37
ena tebe3t a hwaki
a gti ou l3ebti biya
:D :D :zwaai:
Mocro4eva
25-10-2003, 10:59
n3al jedek a chomage gelitni bla gedma ra7a qatlani :boogie: :D als je die nummers nog wilt laat het me ff weten :)
HalimElBerkani
27-10-2003, 12:08
Mocro4Eva heb je ze dan op je computer staan? damn waar vind je die nieuwe maroc liedjes ,op kazaa altijd alleen oude zooi.
Mocro4eva
27-10-2003, 19:09
Ja, ik heb ze er zelf opgezet. Mijn broer koopt altijd die cd's en dan save ik ze gewoon op de computer, want ik zie die cd's nooit meer terug.
HalimElBerkani
27-10-2003, 19:52
ow okey,wel slim om cdtjes te kopen idd,ik heb lading tapes gekocht in marokko,kon beter ook wat cds gekocht,maar waar is hier in Nederland dan ook goede winkel waar je veel keus hebt zeg maar
Mocro4eva
27-10-2003, 22:16
Ik zou het echt niet weten. In Utrecht heb je een paar winkels maar ken ze niet echt. Ik heb een verbod gekregen, mag geen tapes of cd's meer kopen. :o
tanjawiboy
29-10-2003, 09:49
hey mocro4eva hoe kom je aan die soera
Mocro4eva
29-10-2003, 10:28
Bedoel je de dua bij mijn ondertekening?
koenti tgoli 7obi, nta dweya ou tbibi, nhar egwaw zjoebi weliti meni teharbi :D love that song
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.