Bekijk volle/desktop versie : Kahina, ik ben beter



17-08-2002, 04:04
Overal waar ik loop kom ik 't tegen. Haram, haram, spookt er door m'n kop. Waarom is alles wat lekker is toch verboden? Heerlijk helder haram.  Ik leef nu, niet straks. Dus pak ik die heelijke heldere. En nog een, en nog een, tot 'r 't twintig zijn. Na twintig biertjes komt er een meisje naast me zitten. Ewa, ze is mooi. Geen zin in hoor.En weer: "haram"".. 

17-08-2002, 10:23


hahahaha, wat een tekst junkie...
vanwaar die titel..??? en is er een vervolg?

17-08-2002, 13:29

Citaat:
Origineel gepost door MissX
hahahaha, wat een tekst junkie...
vanwaar die titel..??? en is er een vervolg?


Jawel, maar nu ff niet.

 

18-08-2002, 10:46
Ewa, lieverd!
Ik voel me helemaal vereerd!hihihihihi. Is het de bedoeling dat ik jouw verhaal verder schrijf?ofzoiets, want ik vat het niet helemaal!
liefs Nadia

18-08-2002, 21:49



Citaat:
Origineel gepost door Kahina
Ewa, lieverd!
Ik voel me helemaal vereerd!hihihihihi. Is het de bedoeling dat ik jouw verhaal verder schrijf?ofzoiets, want ik vat het niet helemaal!
liefs Nadia


Ikzelf ook niet, een dag later.

 

 

18-08-2002, 22:46
K, hierbij daag ik je uit, gheghegheghe!

Ik voel me heerlijk, maar ineens niet zo helder meer. Ik probeer me te concentreren op dit mooie meisje met die betoverende glimlach. Maar alles is niet meer helder. Alles gaat ineens traag. En langzaam dringt tot me door dat deze beeldschone dame mij wijst op mijn duivelse zaken. Ongeduldig vraagt ze aan de barman wanneer ze nou eindelijk aan de beurt komt. Ze kijkt geïrriteerd totdat ze mijn glimlach beantwoord. Keurend kijkt ze me aan. Jongen ik zou maar alvast snel een smeekgebedje doen voordat Allah je komt halen. Hahahahaha……..ik ben geen jongen meer, ik ben een man. Een echte man begeeft zich niet met harame zaken.
Er worden 2 colaglazen op de bar gezet door de barman. Zorgvuldig pakt ze de colaglazen op en geeft een knipoog. Deze dame is niet alleen knap maar is ook nog eens niet op haar mondje gevallen. Ik neem nog een slok van mijn koele biertje. Als ik terug wil kijken is de indrukwekkende verschijning verdwenen in de chaos. Wat was ze mooi deze naamloze dame.
Het is de schouder klop van mijn vriend Hamid die me een halve meter naar voren brengt.
Ewa, sahbie ga je nog mee naar Samir’s huis? Daar zijn paar lekkere chickies die je gewoon moet checken, hoor! Gierig drink ik mijn laatste beetje bier op. En ik loop traag achter mijn vriend Hamid aan. Als we buiten het café komen overwelft een dosis zeurstof mijn hersenen.
Dit is nog verkoelender dan mijn heerlijke heldere biertje. Heen en weer wiegend zoek ik mijn weg naar de auto van Hamid.