Bekijk originele versie : Zat Zat Zat
ik wil bij deze iedereen oproepen as vrijdag gezamenlijk dua te verrichten om god te vragen de marokkaanse en islamitische gemeenschap te verlossen van verrotte elementen. daarmee bedoel ik elementen die stelen als grootbuiken, geweld plegen, mensen (zelfs bejaarden in tehuizen, hoe zwak kun je zijn?) op wat voor manier dan ook lastig vallen. laten we bidden dat god ons snel inspiratie schenkt om onze gemeenschap te verlossen van deze ZWAKKE kern. wie doet er mee?.
RitaMaria
18-10-2003, 15:22
Origineel gepost door its_obvious
ik wil bij deze iedereen oproepen as vrijdag een gezamenlijke dua te verrichten om god te vragen de marokkaanse en islamitische gemeenschap te verlossen van verrotte elementen. daarmee bedoel ik elementen die stelen als grootbuiken, geweld plegen, mensen (zelfs bejaarden in tehuizen, hoe zwak kun je zijn?) op wat voor manier dan ook lastig vallen. laten we bidden dat god ons snel inspiratie schenkt om onze gemeenschap te verlossen van deze ZWAKKE kern. wie doet er mee?
Ik doe mee... :)
Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 15:31
ik wil bij deze iedereen oproepen as vrijdag gezamenlijk dua te verrichten om god te vragen de marokkaanse en islamitische gemeenschap te verlossen van verrotte elementen. daarmee bedoel ik elementen die stelen als grootbuiken, geweld plegen, mensen (zelfs bejaarden in tehuizen, hoe zwak kun je zijn?) op wat voor manier dan ook lastig vallen. laten we bidden dat god ons snel inspiratie schenkt om onze gemeenschap te verlossen van deze ZWAKKE kern. wie doet er mee?
Je kan beter dou3a doen om diegene wie aansprakelijk zijn voor het opblazen van het probleem en hiermee direct en indirect de Islam willen zwartmaken, tegenhoudt danwel vernietigd...
Allahouma onsar el Islam wal Moeslimien fie kouli maken!.
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Je kan beter dou3a doen om diegene wie aansprakelijk zijn voor het opblazen van het probleem en hiermee direct en indirect de Islam willen zwartmaken, tegenhoudt danwel vernietigd...
Allahouma onsar el Islam wal Moeslimien fie kouli maken!.
Of bidden help moet je niet aan mij vrgaen.
Maar ik ben heeel gelukkig met het feit dat nu ook de positieve krachtenuit de gemeenschap hun stem opeisen en krijgen.
Niemand heeft zeker de afgelopen 48uur TV gekeken.
Lees dan de volkkrant van vandaag.....
Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 15:57
het enige wat opgeblazen is zijn de buiken van deze vuile dieven. dit is een supergroot probleem, dat van binnenuit opgelost kan worden. waarom gebeurt dit niet. omdat mensen zoals jij doen alsof het probleem helemaal niet zo groot is. op die manier dek je ze alleen maar.
deze jongen zijn het verst verwijdert van de islam dan alle andere bewoners van deze planeet. zij zijn namelijk opgegroeid met de islam en doen nu alles waar het geloof voor waarschuwt. je moet je tegen hen keren, zij maken het geloof zwart en niet de media. dit is waarschijnlijk het meest waardevolle advies dat ik je kan geven in dit verband. doe er wat mee.
Islam is een religie van advies ''dienoul nasi7a'' maar jouw advies kan ik helaas niet aanvaarden omdat deze niet gebaseert is op Islamitische gronden.....je kan beter een smeekgebed doen die deze verdwaalde groep insha Allah weer op het rechte pad brengt....verfoeien van Moslims die verdwaald zijn is geen medicijn voor het probleem.....jij bent één van die mensen die aangetast zijn door verdraaiing, leugens en manipulatie van de media, Moge Allah jou meer kennis van zaken schenken en je ogen en oren doen openen, amien.
Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 16:19
Origineel gepost door Pistaa
Je kan een smeekgebed doen en je mag ze zeker niet verfoeien.....maar je kan natuurlijk ook blij zijn dat ze opgeruimd zijn.
Je moet natuurlijk wel weten wat je wil he Bidawi..... :D
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=2858745#post2858745
Moge Allah jou meer kennis van zaken schenken en je ogen en oren doen openen, amien.
Bedankt voor jouw moeite maar deze groep mensen leeft nog en kan nog tawba(berouw) doen bij hun Heer(swt)....blijf mijn reacties dus goed in de gaten houden en wees deze keer scherp als een nieuwe scheermes, mach 10 wel te verstaan :D .
Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 17:16
In het licht van jouw woorden hetvolgende: iedereen wordt geboren als moslim dus een ieder die op deze aardbodem rondloopt en niet in het Licht van de Islam leeft is dus afgedwaald. Als jij consequent bent, zul je dus voor iedereen du'a moeten maken en kun je niet om vernietiging smeken, marokkaan, nederlander, turk, of wat voor nationaliteit dan ook. Maar inconsequentie en onweldenkendheid zijn aan de orde van de dag tegenwoordig in de Ummah, ik neem het je niet eens meer kwalijk!
(aan de beheerder van deze account: sorry dat ik even snel via jouw account heb gereageerd, maar soms schenk ik ook deze mensen wat van mijn tijd)
Dus in andere woorden de authentieke overlevering die gaat over het handelen van de Profeet(vrede en zegen zij met hem) tijdens en na de dood van zijn oom trek jij in twijfel?...jij zult nu denken welke overlevering?....juist zoek het op en kom dan weer aanwaaien met je moraalverhalen.....Allah(swt) geeft ons een leven waarin wij of volgens de Islam kunnen leven of volgens ons begeerte, de keuze is aan ons en de dood kent geen kleur, roots, of wat dan ook, als jouw en mijn tijd is gekomen dan is het echt over en uit en tot die tijd kunnen wij berouw tonen en leren van onze fouten want Allah(swt) vergeeft alle zondes behalve Shirk(a3jaden billah) maar is je ro7(ziel) eruit getrokken door de Engel des Dood tijdens een leven vol haramiteiten of zelfs tijdens een haramiteitse situatie dan zul je wederopstaan in die situatie fel youm el kiyama of hij nu in het wereldse leven als Marokkan, Nederlander of wat dan ook was, het zijn je daden die je meeneemt in je graf.....enigste wat Moslims kunnen doen is elkaar wijzen op de fouten en kennis met elkaar delen voorzover het leven dit toelaat en dou3a verrichten, maar éénmaal uitgeleeft en een leven vol haramiteiten, onberouw en het verwaarlozen van 1 van de belangrijkste zuilen ''het Gebed" en je bent niet anders dan een ongelovige....de Profeet zei na de dood van zijn oom ''maak een graf en gooi hem erin'' tegen zijn metgezellen(moge Allah genadig over hen zijn) terwijl zijn(vzmh) oom de strijdvelden financieel steunde maarjah hij was een kafir tot aan zijn dood en zelfs een rechtgeschapen man als de profeet(vzmh) moest op dat moment vastbijten aan het woord van zijn Rabb(swt) en zijn gevoel koesteren....de liefde voor Allah(swt) moet diep geworteld zitten in ons, zelfs meer dan die voor diegene die je 9 maanden heeft gedragen en jaren heeft verzorgt, oemi-oemi en nog eens oemi denk daar maar eens aan.
Nogmaals Moge Allah ons alle nuttige Kennis, Iman en Taqwa schenken.
Alles wat ik juist heb geformuleert is van Allah(swt) en alle incorrecte uitspraken zijn van mijn begeerte en de shaytan.
Over paar minuten op Nederland 1 een reportage.. weet niet of het wat is..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.