Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kick -en ThaiBoxen in Utrecht?

LZN
18-10-2003, 14:53

Hoi hoi Ik wil heel graag op Kick of Thaiboxen gaan in Utrecht! Kent iemand goede scholen in Utrecht en waar precies? Kun je mij adressen + telefoonnumers geven! Ik zoek geen scholen in de omgeving Utrecht maar in Utrecht zelf! alvast bedankt groetjes Ranja.

Bless
18-10-2003, 17:42
heeft niet echt wat met muziek te maken he... :confused: :confused:

Beni_Bouyachie17
19-10-2003, 14:58
Daar ben ik ook na op zoek man , en het liefst wil ik gelijk insha allah na de ramadan beginnen (mits ik m n rijbewijs heb gehaald insah allah) Any oneeeeeeeee !!!!!1

Mocro_Moi
24-04-2006, 11:40
er zijn maar weinig goeie thai-boks sportscholen in utrecht , maar kan je er twee aanraden : gravenbeek zit in ondiep geeft een heel hele goede en techniesche les en dan heb je nog jellema in houten , en die geeft weer een hele conditionele les en een goede beginners training. heb een vraagje die van ondiep is dat dan ook voor meisjes apart??

vsacedolce
24-04-2006, 12:38

Als je eengoeie wil hebben moet je in houten gaan. Sportschool Jellema er trainen daar ook meiden zelfs een marokkaanse meisje met hoofddoek wel uitkijken voor haar zij is goed

Mocro_Moi
24-04-2006, 12:44
Als je eengoeie wil hebben moet je in houten gaan. Sportschool Jellema er trainen daar ook meiden zelfs een marokkaanse meisje met hoofddoek wel uitkijken voor haar zij is goed haha ik zal uitkijke:P maar ben al een tijdje opzoek naar sportschool waar ze thaiboxen geven en alleen meisjes ik heb tijdje geleden les gekregen maar ben toen gestopt omdat ik echt ergens heen wil waar alleen meisjes zijn

Mocro_Moi
24-04-2006, 12:45
maar ken je niet iets in utrecht

Ghzelaa_Hbiba
24-04-2006, 13:44
kheb het een tijdje in Hilversum gedaan...Maar ben er mee gekapot i.v.m mijn afstuderen en toen heb ik een baan gekregen en nauwelijks tijd voor had...Maar als je wilt kan ik het adres in hilversum geven maar ja je wilt alleen in utrecht en hilversum is wel een eindje reizen vanuit utrecht...want je moet ook nog met de bus...Ik ging er altijd met de auto naartoe was beter...maar anyway let me know girl!! Aiiiiiiiiii Ik sla je Keo!!! :hihi:

vsacedolce
24-04-2006, 14:33
ik zal voor je vragen of ze een projectje op wil starten om les te geven misschien wil ze dat gaandoen

Ghzelaa_Hbiba
24-04-2006, 14:38
ik zal voor je vragen of ze een projectje op wil starten om les te geven misschien wil ze dat gaandoen waar???