Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie wil kan voor mij een website maken

ROMAISA23
22-09-2007, 15:51

dag allemaal is er hier iemand of kenne jullie iemand die voor mij een website kan maken alvast bedankt

mazak
22-09-2007, 17:43
Hey, Ik heb een eigen webdesign bureau en kan je helpen met het maken van je website. Misschien dat je nog iets specifieker zou kunnen zijn laat maar weten of je interesse hebt. Groetjes, Zakaria Mach4-dezign

wat_jij_wil
22-09-2007, 17:45
ikke zonder al te veel info over wat ik allemaal kan dus hou t kort kan een mooie site voor je maken en ik weet zeker dat ie beter wordt als ie van mazak:hihi:

mazak
22-09-2007, 17:47
ikke zonder al te veel info over wat ik allemaal kan dus hou t kort kan een mooie site voor je maken en ik weet zeker dat ie beter wordt als ie van mazak:hihi: Beetje jammer dat er zoveel haters in de wereld zijn en die denken dat ze altijd iets beters kunnen maken erg jammer. Maar succes ik gun iedereen wat in tegen stelling to andere die zehma nette pak en zo aan hebben haha.

wat_jij_wil
22-09-2007, 19:10

Beetje jammer dat er zoveel haters in de wereld zijn en die denken dat ze altijd iets beters kunnen maken erg jammer. Maar succes ik gun iedereen wat in tegen stelling to andere die zehma nette pak en zo aan hebben haha. ga huile joh eff serieus gelijk beginne over haat hiermee :hihi: bedoelde ik grapje

MrRed0uaN
22-09-2007, 20:41
ga huile joh eff serieus gelijk beginne over haat hiermee :hihi: bedoelde ik grapje Om eerlijk te zijn denk ik dat jij niet egt een goeie webdesigner bent en denkt dat je een goeie webdesigner bent. want je laat geen eens je webcompany zien of je portfolio Maar ROMAISSA Als je een bugdet heb van minimaal 600 euro dan praat ik namelijk verder met u want marokkanen willen alleen maar maximaal 300 voor geven. en ik design al een hele tijdje dus ik ga niet voor 300 website designen.. Als je intresse heb of wat dan ook Mail dan of voeg toe me msn MrRed0uaN_master@hotmail.com MvG MrRed0uaN

Dounieee
22-09-2007, 23:11
ROMAISA, MrRedouan is echt aan te raden,hij heeft mijn website ook gemaakt en ben echt tevreden :goedzo: het ging heel snel plus het is een hele professionele website geworden. Nog bedankt redouan :goedzo:

Cyberman
23-09-2007, 00:07
ROMAISA, MrRedouan is echt aan te raden,hij heeft mijn website ook gemaakt en ben echt tevreden :goedzo: het ging heel snel plus het is een hele professionele website geworden. Nog bedankt redouan :goedzo: Mag ik die website zien?

taqielah
23-09-2007, 00:24
ik wil je gratis helpen als het maar niet al te ingewikkeld moet. voor een normale website met flash en informatie wil ik je wel helpen fisabilillah. stuur maar een pm

Dounieee
23-09-2007, 12:39
Mag ik die website zien? Ik heb hem via je pm gestuurd :)

Miss-Tanjawia
03-12-2008, 11:51
Hallo, Stuur maar een pm :-)

Sweet_Anka
03-12-2008, 12:56
Mag ik die website zien? Ik heb hem via je pm gestuurd :) :lol: oeeeee een geheime site :confused:

Waarheid
03-12-2008, 20:12
deze topic is al heel oud.. dus jah..