Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaan(se) instructeur(rice)

Afrikaantje
22-09-2007, 11:36

Zouden jullie liever bij een Marokkaan of Nederlander rijden? Ik hoor vaak dat je liever niet bij een marokkaan kan gaan, omdat ze mrewnien zijn :confused: Wie heeft hier ervaring mee? En voor wie hebben jullie gekozen? ;)

LadyRabat
22-09-2007, 12:38
Het boeide mij niet wat voor afkomst de instructeur/trice had.. het gaat om de manier van lesgeven.. De eerste die ik had kon totaaaaaaaaal geen les geven... De tweede die ik had was een racist.. Alhamdoulilah daarna had ik de beste instructrice ooooit... Ik nam twee uur achter elkaar les.. ze sprak niet over koetjes en kalfjes puuurrrr lessen en alleen in de pauze als we koffie gingen drinken was het kletspraat.. daarbuiten alleen lessen lessen lessen... echt waar voor mn geld !!! Ik ben ook blij dat ik gewoon het lef had om te stoppen bij die anderen.. ik bedoel IK betaal dus IK bepaal.. :ego: Kortom.. afkomst.. BOEIEEEEEEEEEN het gaat om de manier van lesgeven en de kwaliteit... lessen zijn al duur genoeg.. als ik me dan ook nog druk moet gaan maken om afkomst.. pfffffff geen tijd voor hoor... :hihi:

Amandel_Oogjes
22-09-2007, 12:47
Ik heb mijn rijbewijs nu al een tijdje, ik had gewoon een Nederlandse rij instructeur. Mijn 2 broers hadden een Marokkaanse rij instructeur maar geen problemen ermee. Belangrijkste is dat hij je leert rijden etc... Rij instructeur is gewoon een Rij instructeur ;)

Afrikaantje
22-09-2007, 13:25
Het boeide mij niet wat voor afkomst de instructeur/trice had.. het gaat om de manier van lesgeven.. De eerste die ik had kon totaaaaaaaaal geen les geven... De tweede die ik had was een racist.. Alhamdoulilah daarna had ik de beste instructrice ooooit... Ik nam twee uur achter elkaar les.. ze sprak niet over koetjes en kalfjes puuurrrr lessen en alleen in de pauze als we koffie gingen drinken was het kletspraat.. daarbuiten alleen lessen lessen lessen... echt waar voor mn geld !!! Ik ben ook blij dat ik gewoon het lef had om te stoppen bij die anderen.. ik bedoel IK betaal dus IK bepaal.. :ego: Kortom.. afkomst.. BOEIEEEEEEEEEN het gaat om de manier van lesgeven en de kwaliteit... lessen zijn al duur genoeg.. als ik me dan ook nog druk moet gaan maken om afkomst.. pfffffff geen tijd voor hoor... :hihi: Ja, ik vind de afkomst ook niet boeiend hoor :hihi: Maar als je al die verhalen hoort van mensen die bij mgharba hebben gereden, dan vraag ik me toch wel af of 't verstandig is.. Maar het kan natuurlijk ook gewoon aan de persoon liggen. Niet alle mgharba zijn hetzelfde, maar de meesten toch wel (vaak te laat, oplichterij etc.) Bij hollandiyen heb je weer dat sommige racisten zijn zoals je al zei, dus ja.. ik weet het niet :kweetnie: P.s: Hoeveel betaalde jij per les?

Afrikaantje
22-09-2007, 13:27

Ik heb mijn rijbewijs nu al een tijdje, ik had gewoon een Nederlandse rij instructeur. Mijn 2 broers hadden een Marokkaanse rij instructeur maar geen problemen ermee. Belangrijkste is dat hij je leert rijden etc... Rij instructeur is gewoon een Rij instructeur ;) Bessa7a met je rijbewijs :D Hoe was jouw rijinstructrice? En hoeveel betaalde jij per les? :)

Afrikaantje
22-09-2007, 13:28
Het boeide mij niet wat voor afkomst de instructeur/trice had.. het gaat om de manier van lesgeven.. De eerste die ik had kon totaaaaaaaaal geen les geven... De tweede die ik had was een racist.. Alhamdoulilah daarna had ik de beste instructrice ooooit... Ik nam twee uur achter elkaar les.. ze sprak niet over koetjes en kalfjes puuurrrr lessen en alleen in de pauze als we koffie gingen drinken was het kletspraat.. daarbuiten alleen lessen lessen lessen... echt waar voor mn geld !!! Ik ben ook blij dat ik gewoon het lef had om te stoppen bij die anderen.. ik bedoel IK betaal dus IK bepaal.. :ego: Kortom.. afkomst.. BOEIEEEEEEEEEN het gaat om de manier van lesgeven en de kwaliteit... lessen zijn al duur genoeg.. als ik me dan ook nog druk moet gaan maken om afkomst.. pfffffff geen tijd voor hoor... :hihi: In welke stad trouwens? :)

Amandel_Oogjes
22-09-2007, 13:34
Bessa7a met je rijbewijs :D Hoe was jouw rijinstructrice? En hoeveel betaalde jij per les? :) Allah i3tik sa7a hbiba... Mijn rij instructeur was echt :goedzo: Ik betaalde €55,- per 90 minuten.

Afrikaantje
22-09-2007, 13:56
Allah i3tik sa7a hbiba... Mijn rij instructeur was echt :goedzo: Ik betaalde €55,- per 90 minuten. De meeste lessen kosten ongeveer rond die prijs.....:) Echt duur eigenlijk :jammer:

S_je
23-09-2007, 14:05
De meeste lessen kosten ongeveer rond die prijs.....:) Echt duur eigenlijk :jammer: Ehmm best duur.. Ik ken 25 euro per 60 min en 37.50 per 90 min..

cinderella
23-09-2007, 16:02
ik heb bij een nederlandse vrouw gelest, en zij was superr! geen gepraat of geroddel, altijd op tijd etc. Ik ben wel 1x gezakt, maar dat lag meer aan mij. Ik raad je aan om te lessen bij een nederlandse vrouw, mer een marokkaanse vrouw word het te gezellig, en stel dat je het ergens niet mee eens bent kan je het ook gewoon zeggen, een marokaanse vrouw schaam ik mij meer voor.

LadyRabat
23-09-2007, 17:44
In welke stad trouwens? :) Ik heb een aantal mailtjes gekregen omtrent de rijinstructrice die ik had.. Heb ff navraag gedaan maar zij is inmiddels ge-emigreerd :jammer: Sorry dames..

Afrikaantje
23-09-2007, 22:01
Ehmm best duur.. Ik ken 25 euro per 60 min en 37.50 per 90 min.. Zo goedkoop :eek:

Afrikaantje
23-09-2007, 22:03
ik heb bij een nederlandse vrouw gelest, en zij was superr! geen gepraat of geroddel, altijd op tijd etc. Ik ben wel 1x gezakt, maar dat lag meer aan mij. Ik raad je aan om te lessen bij een nederlandse vrouw, mer een marokkaanse vrouw word het te gezellig, en stel dat je het ergens niet mee eens bent kan je het ook gewoon zeggen, een marokaanse vrouw schaam ik mij meer voor. Dit is precies ook wat ik dacht :hihi: Maar ik wou eerst weten wat de ervaringen zijn van anderen :)

Afrikaantje
23-09-2007, 22:03
Ik heb een aantal mailtjes gekregen omtrent de rijinstructrice die ik had.. Heb ff navraag gedaan maar zij is inmiddels ge-emigreerd :jammer: Sorry dames.. Ma3lihsh ;)