Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ja wij, Marokkanen, in Nederland raken relatief meer in aanmerking met de politie!

LZN
18-10-2003, 12:16

Wie durft hierop tegen in te gaan????? Ben benieuwd, wie dat wel doet is zelf eens een keer in aanmerking met de poltie geweest als verdachte. Ben ik heilig van overtuigd! Uit!.

LQwaad4life
18-10-2003, 12:18
kromme onzin. hoe kom je aan die conclusie?

anouar_boukarie
18-10-2003, 12:19
hahaha

maryame
18-10-2003, 14:25
http://www.drugprevent.demon.co.uk/smilie5.gif

Angel
18-10-2003, 14:27

met welke land vergelijk je het dan?

elmoemien
18-10-2003, 14:48
Die lomperds ook, weet je waarom ook die marokkanen (bijv. in amsterdam) zo vaak in het nieuws komen? juist de aard van hun criminele handelingen. marokkanen plegen te veel geweldsdelicten. ik heb een tip voor ze: als ze zo graag dat pad op willen blijven, dan moeten ze meer frauderen ofzo:D

emsoem
18-10-2003, 14:50
wij marokkanen komen hellemaal niet vaker met de politie in aanmerking.... mischien komt het door dat WANNEER het een marokkaan is het zo groot in de media komt te staan, en er wordt meestal in meervoud over ons gepraat... nederlands die komen veeel en veeeeeel vaker met de politie in aanmerking... want die worden zovaak opgepakt door de politie omdat ze in aanmerking komen door te rijden onder invloed, en er worden zelfs speciaal controle's voor gehouden... DE NEDERLANDER IS DUS EEN GEVAAR VOOR DE MAATSCHAPIJ... wie laat zijn hond toch zomaar zo op straat zijn behoefte doen? en het dan niet oprappen he...ach jah het verteerd toch zeggen ze dan...:rolleyes:...anyway hier zal een marokkaan gewoon geen bon voor krijgen...:) en bij het uitgaansleven komen er zat maar dan ook echt zat nederlanders in aanraking met de politie...maar jah daar wordt niet over gepraat dat hoort er gewoon bij als je uitgaat zeggen ze dan:) en dat progamma van gisteren op nederland 1 :schok: ik geloofde mijn oogen niet.... 1 familie die de heele flat teroriseerde.... had je een groote bek werd je beschooten...of geknuppelt...of je huis ging in brand:) bij die mensen waar het huis was afgebrand door de onderbuuren durfde niet meer te zeggen waar ze zich schuil hielden....:jammer: en kwam er iemand uit de gevangenis dan werd er met verf op straat geverfd WEL THUIS...en hun leefstyl:schok: was echt niet te filmen....onopgemaakte bedden...vuile kleeren die op de grond lagen...bekraste muuren...alles zag er vuil en vies uit...en dat was zo bij heeel die buurt die ze filmde (allemaal nederlands) was nog ergers als een marokkaanse achterbuurt:) en de politie kwam daar dagelijks langs... dus ga mij niet zeggen dat wij de marokkannen DE BOEMAN zijn :zwaai: =emsoem=

DanGamocroGirl
18-10-2003, 15:05
Uit een onderzoek in 1996 is gebleken dat 1 op de 4 Marokkaanse jongens weleens is opgepakt, terwijl dst van de nederlandse jongens 1 op 20 was, nou nu zal dat getal wel groter zijn......... maar dat heeft tegenwoordig ook te maken met discriminatie hoor.... de politie spreekt eerder een groep marokkanen aan dan een groep nederlanders!

emsoem
26-10-2003, 20:01
Origineel gepost door DanGamocroGirl Uit een onderzoek in 1996 is gebleken dat 1 op de 4 Marokkaanse jongens weleens is opgepakt, terwijl dst van de nederlandse jongens 1 op 20 was, nou nu zal dat getal wel groter zijn......... maar dat heeft tegenwoordig ook te maken met discriminatie hoor.... de politie spreekt eerder een groep marokkanen aan dan een groep nederlanders! 1 op de 4? geloof je het zelf? :D whate the **** denken ze wel...ze3ma onderzoek...die mensen lullen gewoon te slap ;) =emsoem=