Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een nachtgedachte

vraagteken1
17-08-2002, 00:08

De meeste mensen zijn niet gelukkig omdat ze te zwak zijn om het te willen -------------------------------------------- Waarheid of niet? ?

LELIJKERD
17-08-2002, 00:08
IK BEN NIET GELUKKIG, MAAR IK HEB WEL WAT IK ALLEMAAL WOU HEBBEN

Chatefemqemamu
17-08-2002, 00:24
ongelukkig omdat ze te zwak zijn om te willen??? moet je geluk afdwingen door te willen en je ervoor inzetten??? zou ik toch niet echt geluk noemen... denk dat je jezelf dan alleen maar ongelukkiger maakt .. als je iets wilt waarvan je denkt dat t je gelukkig zal maken.. en t dan niet kan krijgen en toch zó graag wilt... dan wordt je alleen maar ongelukkiger... je moet geluk leren te vinden met de dingen die je al hebt en die waarderen hmmzz... ok nu ff tegen mezelf... dame je begint té vage shit te lullen kappen nou...

vraagteken1
17-08-2002, 00:42
Origineel gepost door Lunatic007 ongelukkig omdat ze te zwak zijn om te willen??? moet je geluk afdwingen door te willen en je ervoor inzetten??? zou ik toch niet echt geluk noemen... denk dat je jezelf dan alleen maar ongelukkiger maakt .. als je iets wilt waarvan je denkt dat t je gelukkig zal maken.. en t dan niet kan krijgen en toch zó graag wilt... dan wordt je alleen maar ongelukkiger... je moet geluk leren te vinden met de dingen die je al hebt en die waarderen hmmzz... ok nu ff tegen mezelf... dame je begint té vage shit te lullen kappen nou... ??????????????????????

Chatefemqemamu
17-08-2002, 00:50

??????? we hebben je naam wel gelezen?? is er iets dat je niet begrijp dat ik schrijf?

mounia873
17-08-2002, 01:21
ik ben gelukkig en heb nog lang niet alles wat ik wil, maar wees blij met wat je hebt......................anders wordt je never ever gelukkig

Junkie
17-08-2002, 01:22
Geluk afdwingen Daar begint de schoen te wringen Geluk ligt op je pad of niet Wie anders zegt is hypocriet Wie anders denkt is heel naief onnozel groen maar heel erg lief Weet iemand hoe ik de puntjes op de "i" moet zetten in naief?