Bekijk originele versie : heb een vraagje ..dringend !!!!
dimachamalia
21-09-2007, 20:22
salam alaykom
ik ben aangemeld op postbank.nl ik zag je dat je gwn zoveel kan regelen zonder langs bij hun te gaan.
mijn vraag is kan ik ook via die site geld instorten naar een rekenning van rabobank:confused:
weet iemand het...
alvast bedankt
:kus: wa asalam alaykom
ja, je kan geld overschrijven naar een rekening bij de rabo...
moedertjelief2
21-09-2007, 21:38
dan moet je wel van die tang code's hebben of zoiets ik zie het weleens van mijn vader die boekt zelfs geld over naar zijn bank in marokko.
dimachamalia
21-09-2007, 23:09
dank je wel dames maar ik weet niet precies bij welke knop ik moet zijn
Als je op mijnpostbank.nl bent ingelogd, dan moet je linksboven 'overschrijven' aanklikken. Verder wijst alles zich vanzelf.
dimachamalia
21-09-2007, 23:25
Als je op mijnpostbank.nl bent ingelogd, dan moet je linksboven 'overschrijven' aanklikken. Verder wijst alles zich vanzelf.
shoekran meid voor je hulp :kus:
Je kan gewoon via mijnpostbank.nl geld overschrijven naar een andere rekening hoor. Gewoon doen inderdaad, dan merk je vanzelf hoe het verder moet. Je krijgt in ieder geval een tan-code naar je tel. opgestuurd. Die moet je vervolgens weer op de site intoetsen en dan pas is je betaling geaccepteerd.
P.S. Er heerst nu een virus op mijnpostbank.nl, kijk dus uit met die Tancodes! Als je je inlogt en er gevraagd wordt om een tancode of dergelijke, niet op ingaan! Verder moet je nooit zomaar gegeven intoetsen als daar geen geldige reden voor is.
dimachamalia
21-09-2007, 23:41
Je kan gewoon via mijnpostbank.nl geld overschrijven naar een andere rekening hoor. Gewoon doen inderdaad, dan merk je vanzelf hoe het verder moet. Je krijgt in ieder geval een tan-code naar je tel. opgestuurd. Die moet je vervolgens weer op de site intoetsen en dan pas is je betaling geaccepteerd.
P.S. Er heerst nu een virus op mijnpostbank.nl, kijk dus uit met die Tancodes! Als je je inlogt en er gevraagd wordt om een tancode of dergelijke, niet op ingaan! Verder moet je nooit zomaar gegeven intoetsen als daar geen geldige reden voor is.
oh oke dank je wel meid voor je info
je weet soms heb je geen tijd om nog naar het postkantoor te gaan, dan regel ik het lekker achter me pc :banana:
Ja dat is echt heerlijk! In het begin had ik nog de neiging om een acceptgiro op te sturen; helemaal naar het postkantoor :maf: Echt een goeie uitvinding! :D
ja je moet lid zijn van internetbankieren heb je dat aangevraagd bij de postbank???? zo nee doe dat dan eerst su6!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.