Bekijk originele versie : Marokaanse meisjes!!!!....Snikie!!! (bekijk het ff)
anouar_boukarie
18-10-2003, 00:33
EEy mensen, Ik hoor hier wel Marokaanse meisjes dit en dat, en dat het sletten zijn en zo maar er zijn geen beste meisjes dan Marokaanse meisjes.
Vinden jullie het ook niet dat onze meisjes van onze vaderland een beetje te hard worden aangepakt hier op marokko.nl, ik bedoel, je zult toch tenslotte met eentje moeten trouwen, dus kom op meiden en jongens......LATEN WE POSITIEF DOEN.
REAGEER EROP LOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door MilitaryMinded3
slijmbal
die gaat zeker de verkiezingen winnen :D
anouar_boukarie
18-10-2003, 00:36
slijmbal
Het is zo jonge, ik durf voor mijn mening op te komen, met wat ga jij later trouwen, een surinaamse meisje of een Turkse neeeeeeeeeeeee
EEn Marokaanse jaaaaaaaaah, dus negeer het maar niet!!
SaraZena
18-10-2003, 00:37
Origineel gepost door AdamX
:giechel:
Ik hoop dat we positiever gaan nadenken over elkaar. Uit al die negativiteit en roddels komt toch niets goeds! Goed idee van je....laten we beginnen!!! :)
Origineel gepost door SaraZena
:giechel:
:D :zwaai:
ja hij gaat zeker de verkiezingen winnen en je hebt gelijk wij marokaanse meisjes zijngewoon toppertjes althans de meeste ;)
want je hbet wel gelijk kwa dat de mocro's van tegnwoordig met e3waza gaan en tatta's alleen voor **** maar eerlijk later nemen ze toch een marokaanse
elmohim hou op met die vooroordelen over ons en thalla :zwaai:
SaraZena
18-10-2003, 00:46
:D :zwaai:
:zwaai: :zwaai:
anouar_boukarie
18-10-2003, 00:47
ey wannabe-mister-nice-guy je zoekt hier gewoon een vrouwtje om mee te trouwen ontken het nou maar niet
Misschien, wie weet, Heb je daar problemen mee??
Origineel gepost door NaGfan
ja hij gaat zeker de verkiezingen winnen en je hebt gelijk wij marokaanse meisjes zijngewoon toppertjes althans de meeste ;)
want je hbet wel gelijk kwa dat de mocro's van tegnwoordig met e3waza gaan en tatta's alleen voor **** maar eerlijk later nemen ze toch een marokaanse
elmohim hou op met die vooroordelen over ons en thalla :zwaai:
lief hoor en vrouw dat me gelijk geeft :D ;)
Origineel gepost door anouar_boukarie
EEy mensen, Ik hoor hier wel Marokaanse meisjes dit en dat, en dat het sletten zijn en zo maar er zijn geen beste meisjes dan Marokaanse meisjes, teminste, zo denk ik erover!!!!
Vinden jullie het ook niet dat onze meisjes, van onze vaderland een beetje te hard worden aangepakt hier op marokko.nl, ik bedoel, je zult toch tenslotte met eentje moeten trouwen, dus kom op meiden en jongens......LATEN WE POSITIEF DOEN.
Eerlijk, Marokaanse meisjes, er zijn geen andere beter,
REAGEER EROP LOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WIE IS DEZE ILLIE , WIL JE EEN VERBLIJFSVERGUNNING SCOREN OF ZO!!!
anouar_boukarie
18-10-2003, 00:51
nee ik steun je juist mijn broeder, maar slijmen kom op amigo je kunt beter......
shokran dat je het mij gunt, maar nee man is geen slijmen, je weet het zelf,
anouar_boukarie
18-10-2003, 00:52
Origineel gepost door Teaser
WIE IS DEZE ILLIE , WIL JE EEN VERBLIJFSVERGUNNING SCOREN OF ZO!!!
Verblijfsvergunning scoren hai hai hai hai, sorry, maar k heb al paspoort!!!
beste anouar_boukarie
we weten wel dat ej het goed bedeolt, maar de manier hoeje het zegt lijkt alsof jij de enige bent die trots is op ons marokkkaanse meiden, geloof me dat zijn we bijna allemaal hoor!!! dat er een groepje jongens een verkeerd beeld hebben over de marokkaanse meiden is normaal, want zij gaan waarschijnlijk met de verkeerde meiden om.
blijf positief denken
anouar_boukarie
18-10-2003, 01:06
beste anouar_boukarie
we weten wel dat ej het goed bedeolt, maar de manier hoeje het zegt lijkt alsof jij de enige bent die trots is op ons marokkkaanse meiden, geloof me dat zijn we bijna allemaal hoor!!! dat er een groepje jongens een verkeerd beeld hebben over de marokkaanse meiden is normaal, want zij gaan waarschijnlijk met de verkeerde meiden om.
blijf positief denken
Nee man, dat zeg ik niet, maar leuk dat je mij snapt, maar de meeste meiden zijn niet zo als wij denken en dat ik wel jammer, neem maar voorbeeld aan zusjes of zussen nichtjes en nichten snappie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.