Bekijk originele versie : Si l3awni
Wie kijkt er ook naar Si L3awni elke avond :banana:
Vind het echt een leuke serie en vooral lachen als ie ruzie heeft met zn schoonmoeder :maf:
ik kijk het ook maar ik vind het niet altyd grappig die van gister was wel leuk:hihi: :hihi:
Hahaha gisteren was idd lachen! Moet vooral lachen om hoe hij omgaat met zn schoonmoeder :haha:
die buurman is lachen met psst en basla:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
Wuahahahahhhahahahhahaaha
ik heb em eeregistere gezien, toen di egast hem een vuist gaf en was helemaal de weg kwijt
vroeg zijn vrouw:"Heb je nr van de bus genoteerd??"
ik ging plat toen die zei:gniffel:!!!
psssssssssss hoe is het met je? Lang niet gesproken
die buurman is lachen met psst en basla:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
Die mensen sporen niet :haha:
de vrouw van de buurman is ook lachen met haar leger van kids en ze 5 mannen doodgemaakt zehma toen ze dat aan haar 6de man vertelde zat echt hatwni basla en afte kloppen op tafel:hihi: :hihi:
hebbe we ooit met elkaar gepraat?
:hihi:
:o
Hayda safiiiiiii is goed!
de vrouw van de buurman is ook lachen met haar leger van kids en ze 5 mannen doodgemaakt zehma toen ze dat aan haar 6de man vertelde zat echt hatwni basla en afte kloppen op tafel:hihi: :hihi:
Is dat haar 6e man :maf:
ja:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: hij word gek van haar en haar kids
haha, effe srieus hoor!
:o
Laaaaaaaaaaaa safiiiiiiiiiii als je niet meer weet wie ik ben dan houd het op :ego:
Echt heel leuk en die vrouwn van hem vind ik zon mooi vrouwtje tbarkallah 3liha leuk wijffie!
sourya1980
21-09-2007, 17:41
zijn het nieuwe of herhaling van vorig jaar.
hoelaat en waar komt het?
yamsaharni
21-09-2007, 22:18
zijn het nieuwe of herhaling van vorig jaar.
ja het zijn nieuwe afleveringen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.