Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden zijn echt TOPPIE!!
SaraZena
18-10-2003, 00:23
echt, ze zijn de mooiste en gezelligste meiden die er zijn.
Ze zijn in 1 woord: Geweldig! :)
Zijn jullie het met me eens ? :D
douniaberkania
18-10-2003, 00:25
jaaaaaaaaaaaaaa sorry ik kan echt niet goed opschieten met Nederlanders stellen ze van die vragen...en waarom dit en waarom dat waarom zus...iemand van je eigen cultuur begrijpt je gewoon.
ChOcOtOfFfF
18-10-2003, 00:26
wahah opeens zijn er 3 positieve topics love is in the air :Iluvu:
Missprive
18-10-2003, 00:29
:D een topic om van blij te worden :D:D:D
ik ben trots op jullie :)
SaraZena
18-10-2003, 00:41
ik ook :D
Sorry hoor ga jullie topic verpesten,,Ik ben het er niet mee eens, Ze zijn niet altijd gezellig en geweldig. En ik ben het ook niet eens met Douniaberkania sommige Nederlande meiden zijn beter dan Marokkaanse,,,Ja sorry hoor uit ervaring weer ik dat..
Origineel gepost door TONYMONTANA
geloof je t nou zelf de haat en jaloezie zit jullie in t bloed en dan nog je zelf gezellig noemen :rolleyes: :rolleyes:
Nou ja dit slaat dus nergens op,,,Ik ga toch ook niet zeggen, Playen zit jullie mannen in het bloed (zie jou gara avator), doet je eer aan :rolleyes:
abdelhadi
18-10-2003, 12:20
je naam zegt het al tony montana
LaLa_SoFiA
18-10-2003, 12:37
Niet alle mocro meiden zijn jaloers hoor!! je hebt er wel die zo zijn maar lang niet allemaal!! Dus wat je zit te bazelen slaat nergens op!
ilias_18
18-10-2003, 12:50
ilias gaat weg met die klote foto van je
als die foto je niet bevalt, kijk je toch niet..heel simpel :D
maar..je hebt zwaaaaaaaaaaaaaaaaar zitten kijken dus praat niet om goed over te komen bij de dames, aight?
ilias_18
18-10-2003, 12:58
voor de dames la ilias dan kan je mij niet die meiden hier op marokko.nl allemaal iritante wijven behalve een paar die ik op msn heb ;)
rest zijn t bijna allemaal scheinheilige troelas en ik heb dus ook schijt aan hun :)
ok is goed :D
misstomaatje
18-10-2003, 13:00
Origineel gepost door SaraZena
echt, ze zijn de mooiste en gezelligste meiden die er zijn.
Ze zijn in 1 woord: Geweldig! :)
Zijn jullie het met me eens ? :D
helemaal mee eens :D
je hebt goede en slechte meisjes. Dat is altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.