Bekijk originele versie : Worden jullie er niet moe van
melikreet01
18-10-2003, 00:12
al dat gebla over marokkaanse meisjes dit marokkaanse meisjes dat
marokkaanse jongens dit marokkaanse jongens dat
waarom bekijken we niet eens een keer de posetieve kant van de marokkaanse meisjes en jongens
Wallah soms als ik van die bla topics lees krijg ik gewoon hoofdpijn :confused:
SaraZena
18-10-2003, 00:15
noem eens iets positiefs :D
grapje!
ik ben het ook helemaal zat.
Ik had mijn topic voor de grap geopend, omdat er al tig andere topics over marokkaanse meisjes waren.
de reacties zijn best leuk! :melig:
Maar het gezeur en gezeik moet echt een keer ophouden!
ChOcOtOfFfF
18-10-2003, 00:18
ik denk maar zo: die jongens die komen zeuren over station/winkelcentrum h** tjes en andere bla, zijn zelf net zo erg. Als ze zelf niet naar zulke plekken zouden gaan, zouden ze ze ook niet tegen komen. Soort zoekt soort :zwaai:
en zolang iedereen zo happerig blijft reageren op die topics, worden er nog duizenden van geopend. Ignore code ;)
LelyDames
18-10-2003, 00:20
hahaha terwijl jij het voor de grap opende zitten andere zeker helemaal serieus en fel op je topic te reageren :rolleyes:
het loopt gewoon uit de hand.......
ik zie bijna nergens een topic met: hoe gezellig zijn de marokkaanse dames wel nie of hoe leuk zijn de marokkaanse jongens wel nie
iedereen haalt elkaar helemaal naar beneden
melikreet01
18-10-2003, 00:22
jaaaa al dat heilige gedoe
Ze3ma hehehehehe ze hoeven mij niet komen te vertellen dat ze in real life ook ze3ma zo heillig doen/zijn...
zich zelf anders voordoen dan ze werkelijk zijn
zielig :jammer:
Origineel gepost door melikreet01
jaaaa al dat heilige gedoe
Ze3ma hehehehehe ze hoeven mij niet komen te vertellen dat ze in real life ook ze3ma zo heillig doen/zijn...
zich zelf anders voordoen dan ze werkelijk zijn
zielig :jammer:
Hahaha je haalt de woorden uit m'n mond. Sommige mensen denken echt dat ze geweldig zijn en nog nooit iets verkeerd hebben gedaan :rolleyes:
Roddelen is ook haram :D Die fout hebben ze al openlijk voor duizenden leden gedaan op deze site :D
Missprive
18-10-2003, 00:55
helemaal mee eens you go girl
Egyptian_Queen
18-10-2003, 01:29
lik me reet :lekkerpuh
Origineel gepost door Egyptian_Queen
lik me reet :lekkerpuh
Nou liever niet ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.