Bekijk originele versie : Een nederlandse man/vriend
Vlinder123
21-09-2007, 01:36
Ik ben een Moslima van 22 jaar, maar nu anderhalfjaargetrouwt met een Nederlandse jongen, waar ik nu 2.5 jaar mee heb. Hij is vrijzinnig hervormd. Ik accepteer hem en hij accepteert mij. Mijn famillie wil niks meer met mij te maken hebben, want zij willen dat ik met een turkse man trouw.(ik was nog maagd tot de huwlijksnacht)
Nu ben ik heel gelukkig met mijn man, gelukkiger dan ik ooit ben geweest met een vriend die moslim is. Hij laat mij vrij in alles wat ik wil, ik kan uitgaan met vriendinnen alles, zolang wij elkaar maar niet bedriegen wat wij ook niet doen. Dit zie ik niet bij mijn moslimse vriendinnen en familieleden. Mijn nichtjes mogen opeens niet meer naar buiten, hun man slaat hen en zij moeten alles in het huishouden doen, mogen niet studeren enz enz.
Dit wil ik absoluut niet, voor mij zijn man en vrouw gelijk en hebben beiden evenveel inspraak en mijn lieve schat zou ik nooit kwijt willen. Ik snap het niet dat mijn famillie het niet inziet dat ik zo het gelukkigst ben, dat willen ze toch voor mij?
Wat vinden jullie hiervan
seda
yusuf1981
21-09-2007, 01:55
waarom niet vreemd gaan:moe:
yusuf1981
21-09-2007, 01:56
en "moslima" gedeelte mag je weglaten:moe:
Dat jullie in deze topicstarter geloven???
Je leest alleen al dat ze anti islamist is, en moslim meisjes eigenlijk wilt zeggen zogenaamd hetzelfde te doen als wat zij zogenaamd gedaan heeft.
Geloof er geen snars van, zal wel weer een Hollander zijn die zich voordoet als moslim of Turk, zoals velen hier op het forum!!
TRAP DR NIET IN MENSEN!!!
en "moslima" gedeelte mag je weglaten:moe:
ow ja en dat bepaal jij dat mag allah bepalen oke :traan1: :)
FK_DenHaag
21-09-2007, 10:45
Ik ben een Moslima van 22 jaar, maar nu anderhalfjaargetrouwt met een Nederlandse jongen, waar ik nu 2.5 jaar mee heb. Hij is vrijzinnig hervormd. Ik accepteer hem en hij accepteert mij. Mijn famillie wil niks meer met mij te maken hebben, want zij willen dat ik met een turkse man trouw.(ik was nog maagd tot de huwlijksnacht)
Nu ben ik heel gelukkig met mijn man, gelukkiger dan ik ooit ben geweest met een vriend die moslim is. Hij laat mij vrij in alles wat ik wil, ik kan uitgaan met vriendinnen alles, zolang wij elkaar maar niet bedriegen wat wij ook niet doen. Dit zie ik niet bij mijn moslimse vriendinnen en familieleden. Mijn nichtjes mogen opeens niet meer naar buiten, hun man slaat hen en zij moeten alles in het huishouden doen, mogen niet studeren enz enz.
Dit wil ik absoluut niet, voor mij zijn man en vrouw gelijk en hebben beiden evenveel inspraak en mijn lieve schat zou ik nooit kwijt willen. Ik snap het niet dat mijn famillie het niet inziet dat ik zo het gelukkigst ben, dat willen ze toch voor mij?
seda
Ik snap het niet, als je getrouwd ben hoor je gewoon voor je gezin te zorgen. En dat jou man het goedkeurt dat je uitmag is voor mij echt freaky :maf: Hoe kan een MOSLIMMAN goedkeuren dat ze vrouw ergens staat te swingen? Sorry ik kan dr met me pet niet bij..
Ik ben getrouwd (zelf Nederlands) met een Marokkaanse man, ik zou nog ineens uit willen..Ik raad je aan zorg voor je gezin, wees gelukkig maar uitgaan kan niet !
yusuf1981
21-09-2007, 10:54
hervormd en moslim zijn 2 verschillende dingen:moe:
FK_DenHaag
21-09-2007, 10:57
En tegen wie heb je dat?
yusuf1981
21-09-2007, 11:02
tegen een blondje:moe:
FK_DenHaag
21-09-2007, 11:03
tegen een blondje:moe:
:jammer:
yusuf1981
21-09-2007, 11:05
ze is met een koeffar "getrouwd":moe:
snap je het nu:moe:
Amsterdammer83
21-09-2007, 11:08
seda
ik vind je een overspelige, want in de islam bestaat geen huwelijk tussen een moslimvrouw en een niet moslim man. dus wat jij doet is overspel
FK_DenHaag
21-09-2007, 11:16
ze is met een koeffar "getrouwd":moe:
snap je het nu:moe:
:eek: Sorry, ik las dat die Moslim was..Maar ik loop achter blijkbaar...
yusuf1981
21-09-2007, 11:18
hmm ok:moe:
naughty_girl007
21-09-2007, 11:42
is allemaal BULLSHIT!!! :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.