Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe ver gaan jullie met.......

laatje83
16-08-2002, 22:51

Hey alle leden....... Hoe ver gaan jullie met liegen tegenover jullie eigen ouders. Its just a question!!!!!!!!!!!!

Missrapster
16-08-2002, 22:52
niet ver word snel gepakt...maar zeg nu gewoon de waarheid ...ze zullen er toch ooit achter komen...;)

Junkie
16-08-2002, 22:57
Wat ik van jou wil weten: "hoe is 't nou verder gegaan met die creditcard"? Geef daar maar eerst antwoord op voordat je weer met iets nieuws komt.

laatje83
16-08-2002, 23:00
Ik heb hem gekregen en heb hem ingeleverd waar ik werk. Thnx voor het vragen junkieXL

Junkie
16-08-2002, 23:08

Origineel gepost door laatje83 Ik heb hem gekregen en heb hem ingeleverd waar ik werk. Thnx voor het vragen junkieXL YW, Laatje. Maakte me echt een beetje zorgen. Mijn zus had ook zoiets meegemaakt, vandaar.  :zwaai:   Oh ja, ik heb vroeger heel wat afgelogen tegen m'n ma. Ik ben pas drie jaar geleden bekeerd. Ik ging heeeeel ver om mijn dwalingen te maskeren. Dat wil je niet weten. Als ik dat allemaal uit de doeken zou doen, wordt dit bericht waarschijnlijk in no time verwijderd.  

Sarahsalima
16-08-2002, 23:27
als ze vraagt hoe lang ik al achter de pc zit, zeg ik : "aaaa joh pas een half uurtje" daadwerkelijk zit ik er dan al 2 uur achter :D     eigenlijk is mijn moeder mijn beste vrienden, ze weet heel veel van me, en bepaalde dingen hou ik gewoon voor me zonder dat ik erover hoef te liegen. en mijn vader bemoeit zich niet met mij, als ik maar SLAAG op school, anders  :stomp:      :D

MrEsco
17-08-2002, 00:28
de waarheid en niets anders dan de waarheid... mijn ouders zijn mijn gidsen en mijn toevertrouwen...

tonk
17-08-2002, 00:30
Liegen doe ik niet tegen ze. Wel niet alles vertellen.

MeHayat
17-08-2002, 21:53
Ik zou het niet eens durven!!!!!!

chamalgirl
17-08-2002, 23:25
zo zo heel goed hoor van jullie,kon ik dat maar zeggen,maar het moet wel, maar als ik lieg dan is dat meestal achteraf nadat ik weg ben geweest en ze vragen van wat ik heb gedaan/ben geweest of waar ik zo laat vandaan kom enz omdat ik nooit iets vraag,maar probeer dat meestal te vermijden dan hoef ik ook niet zoveel te liegen (niet dat ze het door hebben,maar dan laten ze het in hun)

chamalgirl
17-08-2002, 23:25
het hoort te zijn niet dat ze het niet door hebben