Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames vertel even

praatjes
17-10-2003, 23:09

Hoe jij het liefst versiert wil worden, en op welke wijze dat moet. :D

sneakynawal
17-10-2003, 23:11
Hij laat zijn boeken vallen! Ik laat mijn boeken vallen! (we zijn net tegen mekaar aangebotst!) Hij kijkt mij aan! Ik kijk hem aan! En we gaan zoenen zoenen zoenen zoenen (Dubbelfris!!!)

SweetRose
17-10-2003, 23:11
Neen dank u.

Casaouia_Style
17-10-2003, 23:14
Origineel gepost door praatjes Hoe jij het liefst versiert wil worden, en op welke wijze dat moet. :D als ik jou dat vertel....ewa dan is het geen mistery meer en tsja that's Casa_Style ;) :bril:

misSanae
17-10-2003, 23:15

He temsamni die marihuana is zeker te ver doorgeschoten, je begint je zelfs in te beelden dat meisjes jou willen versieren en misbruiken, maar ja gelukkig heb je zoiets als dromen he:D

Chyhaan
17-10-2003, 23:16
Origineel gepost door praatjes Hoe jij het liefst versiert wil worden, en op welke wijze dat moet. :D Als iemand lieve dingen zegt!!! Lieve dingen in me oor fluistert... En met goede tekst komen... Maar ik wil niet meer versiert worden en ik versier niemand meer...

sneakynawal
17-10-2003, 23:20
Origineel gepost door temsamni Ikzelf wordt het liefst niet versierd en wil niks versieren...maar die gekke vrouwen laten me maar niet met rust...en dat in combinatie van meneertje eigen-wil daarbeneden...pffff....die vrouwen blijven me maar missbruiken! Wat wou ik nou zeggen? :confused: Pfffff...die marihuana is te ver doorgeschoten! SUKKEL

praatjes
17-10-2003, 23:21
Origineel gepost door temsamni Ikzelf wordt het liefst niet versierd en wil niks versieren...maar die gekke vrouwen laten me maar niet met rust...en dat in combinatie van meneertje eigen-wil daarbeneden...pffff....die vrouwen blijven me maar missbruiken! Wat wou ik nou zeggen? :confused: Pfffff...die marihuana is te ver doorgeschoten! Pas wel op met dat spul, want het schijnt dat marihuana en sex ernstige nadelen kan hebben voor de meisjes :D

sneakynawal
17-10-2003, 23:26
Origineel gepost door temsamni Zolang het geen nadelen heeft voor mijn sex is alles best! :D SUKKEL