Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezien Worden Als Een "verblijfsvergunnig Op Pootjes"!!! Het Zit Ons Tot Hier!!

Pagina's : [1] 2

SweetCheeks
16-08-2002, 22:47

ELK JAAR IS HET WEER ZOVER..JE GAAT OP VAKANTIE, JE DENKT YESS YESS LEKKER GENIETEN LEKKER CHILLEN, MAAR NEUUUUUUJ HOOR..EVEN BEFORE OUR FEET TOUCH THE MORROCAN LAND.. WORDEN WE BELAAGD DOOR ALLERLEI KNAPEN DIE ONS ZIEN ALS ' A ONE WAY TICKET TO EUROPE' ZUCHT..SHIT MEN AIN'T THAT A BIATCH?!! :kwaad:

Junkie
16-08-2002, 22:52
Origineel gepost door SweetCheeks ELK JAAR IS HET WEER ZOVER..JE GAAT OP VAKANTIE, JE DENKT YESS YESS LEKKER GENIETEN LEKKER CHILLEN, MAAR NEUUUUUUJ HOOR..EVEN BEFORE OUR FEET TOUCH THE MORROCAN LAND.. WORDEN WE BELAAGD DOOR ALLERLEI KNAPEN DIE ONS ZIEN ALS ' A ONE WAY TICKET TO EUROPE' ZUCHT..SHIT MEN AIN'T THAT A BIATCH?!! :kwaad: Hmpf, en andersom gebeurt zeker nooit. Ik heb het er al met ElMarocani over gehad. Waarom schuiven jullie altijd de schuld in herenschoenen?    :kwaad::kwaad:

Chaimae
16-08-2002, 22:56
ik heb een grappig verhaal ik was bij een trouwfeest en dus aan poaar vrouwen vragen aan mijn ma hoe oud ik ben dus mijn ma zegt ze is 14 ( ik ben 15 ) anderen vragen het weer aan mijn schoonzus die zegt ze is 13 ze heeft me gewoon 2 jaar jonger gemaakt ik zat in een deuk maar dit is pas grappig ( vond ik dan ) k zat met zo een vrouw te praten en zij vraagt zo hoe oud ben je enm wie ben je dus ik dat vertellen en toen zei ze zo ik zal een een keer met mijn zoon langskomen wat zeg ik met mijn domme kop : aaaaaaaaaaah wat lief de volgende dag kwam ik er pas op wat ze bedoelde handje vragen dus ik heb toen in angst geleefd dat ze zou komen deed ze niet ze d8 natuurlijk dat ik gek was met mijn aaaaaaaaaah wat lief

SweetCheeks
16-08-2002, 22:59
LUISTER EENS EFFE GOED JUNK. IK WEET HET THE TRUTH HURTS, HET IS GEWOON ZO, JE GAAT ALLEEN EEN BROOD KOPEN EN JE DOET ER EEN OVER OM DAAR TE KOMEN AANGEZIEN BIJ ELKE STAP DIE JE ZET EEN OF ANDERE AASGIER AAN JE BEEN HANGT. IK HEB IN AL DIE JAREN DAT IK MAROKKO BEZOEK NOG GEEN MANNELIJKE VAKANTIEGANGER GEZIEN DIE TIJDENS ZIJ WANDELING NAAR DE GROENTEMAN EEN VROUW AAN ZIJN RECHTERBEEN MEEZEULT EN HAAR MET MAN EN MACHT PROBEERT AF TE SCHUDDEN :rolleyes: .

Alabama
16-08-2002, 22:59

okee....ga je mijn geheimpje vertellen. Negeer de psstt....zin....grrr...etc Komt er iemand op je af...blijf beleefd...en zeg: smahlie..agoeja...rani megtoeba!...en over het algemeen bieden ze hun excusses aan voor de brutale benadering....problemo opgelost! Oja...en probeer je ...ehh...."bescheiden" te kleden...val je minder op...heb je gelijk veel minder last van die parasieten! bigga kiss, Alabama P.s Heb alleen nog geen line gevonden om die verdomde neven op afstand te houden!!! :D

SweetCheeks
16-08-2002, 23:04
GELOOF ME ALABAMA, WAAR IK VANDAAN KOM ONTKOM JE ZE NIET. OOK AL LOOP JE ERBIJ MET EEN VUILNISZAK OP JE HOOFD ZULLEN ZE ZEGGEN : SMAHLIE AH GTIE HADAK SAKDZBEL M'N HOLLANDA YEK??? :rolleyes:

Sjakie
16-08-2002, 23:04
Alleen maar in marokko... Leek net als "Holle Bolle Gijs"......Papier Hier...:D (Dat stond dus echt nieh op mijn voorhoofd hé...) Al3afriet

Oujdaboy
16-08-2002, 23:05
geef ze stoten op hun smoel met hun psssst psssssssst ik als jongen wordt daar al lastig gevallen ze lijken daar zelfs van mannen te houden als je ze niet uitdeelt dan kennen ze je nog niet dus stoten met je vuisten

SweetCheeks
16-08-2002, 23:07
HOEZO NIET HALAL? HEBBEN ZE GEEN 'BISMILLAH' GEZEGD BEFORE THEY THE DID THE WILD THING..oooHHHH YOU MAKE MY HART SING.. :verliefd:

SweetCheeks
16-08-2002, 23:10
JA HE DIE JONGENS DAAR LOPEN HAND IN HAND ZOENEN MEKAAR BIJ DE ONTMOETING ALS OF HUN DAGEN ZIJN GETELD..IEDEREN KEER ALS ER WEER TWEE VAN DIE HANDJES-VASTHOUDENDE KNAPEN LANGS LOPEN SPEELT MIJN HOOFD HET SMURFENLIED AF...LAA LAAA LA LA LA LAAAAAAAAA LA LA LA LA LAAAAAAA!!!! :giechel: WHAT'S UP WITH THAT?!! :confused:

Alabama
16-08-2002, 23:10
Lovely Faisa, Denk je werkelijk dat een ali...die niets anders deed, dan dagelijks vliegen vangen...het een worst kan schelen ....kindje halal...of kindje haram. Weetje wat ook echt helpt? wanneer je alleen bent draag je gewoon een sjelaba en sebnia.....

Chaimae
16-08-2002, 23:12
Origineel gepost door Faissa Could be.... ;) ...Nee ik denk dat het te maken heeft omdat je trouwt uit eigenbelang; de papieren....En niet uit de naam van de liefde, althans zo heb ik het gehoord...... het feit dat je trouwt om papieren is al haram maar ik denk niet dat de kids dan haram zijn want de kids kunnen er nix aandoen lijkt mij dan

Alabama
16-08-2002, 23:13
Wie trouwt er niet uit eigenbelang? Denk je dat al onze ouders uit liefde zijn getrouwd???

Junkie
16-08-2002, 23:14
Origineel gepost door hichamtwentyone heb je ooit marokkanen op het strand horen zeggen als een marokkaanse uit het buitenland in zee duiken hoor je meestal a khti a khti 3andek tfezzek wraqi vrij vertaal zuster zuster maak me papieren niet nat :D Precies, dus die sweetcheeks of zo kan wel met kapitalen schrijven, maar wat ik zei is gewoon waar. En ik kan 't weten. 

Chaimae
16-08-2002, 23:14

Origineel gepost door Alabama Wie trouwt er niet uit eigenbelang? Denk je dat al onze ouders uit liefde zijn getrouwd??? ja maar dat is anders dan om papieren trouwen

Pagina's : [1] 2