Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maroc meisjes! schande voor de islam

Pagina's : [1] 2

zindelali
17-10-2003, 22:48

wie kan me vertellen waarom de meeste marokaanse meisjes de laatste tijd erg in opmars zijn ...................... er is geen enkel islam volk die er zo bij loopt als onze meisjes...............waarom is dat zo .......de manier van kleden is sexy...........manier van praten is roddellen................manier van leven is koufar achtig....................wat is hier de bedoeling van en waarom.....het is toch allemaal tegen de islam of niet.......... graag jullie reactie!

Selina
17-10-2003, 22:50
Tjonge Jonge Praat Over Mocro Jongens :idee:

praatjes
17-10-2003, 22:51
Ik heb respect voor elk ieders mening ook deze. haha

SaraZena
17-10-2003, 22:53
Get a life man!

Casaouia_Style
17-10-2003, 22:53

Origineel gepost door zindelali wie kan me vertellen waarom de meeste marokaanse meisjes de laatste tijd erg in opmars zijn ...................... er is geen enkel islam volk die er zo bij loopt als onze meisjes...............waarom is dat zo .......de manier van kleden is sexy...........manier van praten is roddellen................manier van leven is koufar achtig....................wat is hier de bedoeling van en waarom.....het is toch allemaal tegen de islam of niet.......... graag jullie reactie! ewa hou dit in gedachte= Youm El Kyama word je beoordeeld op je eigen leven en niet van 'de marokkaanse meisjes/jongens' dus laat iedereen in z'n eigen waarde alleen Allah S.W.T heeft jouw lot bepaald

hayatoe
17-10-2003, 22:55
Nee en wat JIJ doet is perfect!!! Jongen wie ben JIJ om zo te gaan oordelen over meisjes...is dat niet haraam!!! Dat is de taak van ALLAH (swt). Hij gaat er voor zorgen dat moslims die niet de islam hebben gevolgd er voor gaan boeten.. Dus maakt je niet zo druk jongen en ga me nou niet wijs maken dat je meisjes haat die naar TMF of naar de BOX kijken!!! En nog iets...wedde dat JIJ elke zaterdag of weet ik veel wanneer je uit gaat ALLEEN MAAR meisjes achter na zit!!! Dus kom nou niet aanzetten met die praatjes van je..... mazzel

hayat17
17-10-2003, 22:56
ik wordt echt strontziek van dat gezeik over marok meiden wojouwww jullie kunnnnen alleen maar negatieve dingen over ons zeggen waarom nou nooooit eens een keer iets positiefss er zitten ook hele goede meisjes bij vergeeeeeeet dat niettttttt

Melalia
17-10-2003, 22:58
Origineel gepost door zindelali wie kan me vertellen waarom de meeste marokaanse meisjes de laatste tijd erg in opmars zijn ...................... er is geen enkel islam volk die er zo bij loopt als onze meisjes...............waarom is dat zo .......de manier van kleden is sexy...........manier van praten is roddellen................manier van leven is koufar achtig....................wat is hier de bedoeling van en waarom.....het is toch allemaal tegen de islam of niet.......... graag jullie reactie! Salaam, De meeste Marokaanse meiden hebben het denk ik "te druk" met andere zaken.Zoals uitgaan/jongens.Totaal geen intresse in de Islam! En als je zegt van dit of dat is Haraam krijg je een antwoordt als: We leven maar een keer dus gewoon "genieten van het leven". Moge Allah ons leiden op het rechte pad. Beslama Melalia

mocrovaley
17-10-2003, 23:25
hmmmm je hebt wel gelijk...maar dat geld niet voor alle marokaanse damens...de manier van kleden enz vind ik niet erg maar wat ik haat is dat ze graag met negers hangen....kom je n keer op station utrecht en dan zie je ze..........opgemaakt alles worden gepakt safie w8en op de volgende volgens mij noemen ze dat hoeren......alleen jammer dat ze er niet betaald voor krijgen.....echt zonde k bedoel ik wil later echt n puur zuiver vrouw inshallah...haal het alleen in je hoofd dat je vrouw gepakt is door nneger lahfied. niemand kan het onneens zijn hiermee thalla....zowel dan hoor ik het graagg!!!! 18j

diamond_eyes
17-10-2003, 23:30
hallo allemaal Eerlijk is eerlijk de jongens waren heel lang al niet goed bezig, maar de laatste tijd weten enkele meiden er ook wat van (niet iedereen). Waar je ook rond loopt zie je van alle soorten marokkaanse naast elkaar lopen. De ene is van top tot teen gesluierd terwijl de ander er half naakt (soms wel net bedekt) bij loopt. Maar wat ik wel weet is dat veel meiden door de slechte onder de jongens zo ver zijn gekomen. Ik zeg niet alle marokkaanse jongens, maar eerlijk is eerlijk er zitten enkele er tussen die graag marokkaanse meisjes omlaag willen halen. En zo ontstaan er ook slechte meisjes die zo weer invloed hebben op andere marokkaanse meiden. Kunnen jullie het nog volgen??? In ieder geval het is een vicieuze cirkel, waar je moeilijk uit kan komen. En in deze moeilijke tijden vindt ik dat marokkanen elkaar MOETEN helpen ipv elkaar de grond in praten. We hebben al genoeg aan de maatschappij die ons zwart maakt in de media. Nou ik heb weer mijn hartje gelucht. Mazzel allemaal

diamond_eyes
17-10-2003, 23:58
sorry maar wat bedoel je daar nou weer mee

douniaberkania
18-10-2003, 00:23
Origineel gepost door zindelali wie kan me vertellen waarom de meeste marokaanse meisjes de laatste tijd erg in opmars zijn ...................... er is geen enkel islam volk die er zo bij loopt als onze meisjes...............waarom is dat zo .......de manier van kleden is sexy...........manier van praten is roddellen................manier van leven is koufar achtig....................wat is hier de bedoeling van en waarom.....het is toch allemaal tegen de islam of niet.......... graag jullie reactie! in plaats van dat je zegt dat ze dat niet moeten doen en waarom en leert wat de regels van de islam zeggen over dat vraag je je af waarom..... :( omdat ze daar zin in hebbe he??

zoya
18-10-2003, 00:42
Waarom sluit je niet aan bij een andere topic, er zijn er hierover al genoeg geopend waar je je mening kan verkondigen en andere meningen kan lezen. Zo krijgen we alleen maar dubbele tpoics ;)

esmaatjuuh
18-10-2003, 11:48
Origineel gepost door zindelali wie kan me vertellen waarom de meeste marokaanse meisjes de laatste tijd erg in opmars zijn ...................... er is geen enkel islam volk die er zo bij loopt als onze meisjes...............waarom is dat zo .......de manier van kleden is sexy...........manier van praten is roddellen................manier van leven is koufar achtig....................wat is hier de bedoeling van en waarom.....het is toch allemaal tegen de islam of niet.......... graag jullie reactie! Er Zijn Inderdaad Veel Marokkaanse Meiden Die Zich Zo Gedragen...Erg Jammer...Maar het is Hun leven...de Meeste Marokkaanse Meiden Die Hebben Respect Voor Hen Omgeving En Gedragen Zich Netjes...Ik Zeg Alvast...El Youm Kiama Komt!! Dus Mensen Mogen Zich Gedragen Hoe En Wat Ze Willen...Maar Van de Youm Kiama Kunnen Ze Niet Ontsnappen!! Waarom Praatten De Meeste Mensen Alleen Over de Marokkaanse Meiden..? Waar Zijn De Jongens Dan gebleven..? Zij Zijn Ook Niet Totaal Wat je Een Lieverdje Kan Noemen..!! Waarom Kraken Jullie Die Players Niet Af..? Of Zitten Zij Nu Op Het Goede Pad..?!! Hmmz...Don`t Think So...! Thallaw Fi Raskom:kusgrijs:

Lady_moi
18-10-2003, 12:36

Origineel gepost door zindelali wie kan me vertellen waarom de meeste marokaanse meisjes de laatste tijd erg in opmars zijn ...................... er is geen enkel islam volk die er zo bij loopt als onze meisjes...............waarom is dat zo .......de manier van kleden is sexy...........manier van praten is roddellen................manier van leven is koufar achtig....................wat is hier de bedoeling van en waarom.....het is toch allemaal tegen de islam of niet.......... graag jullie reactie! Laat leven wat leeft das hun probleem.. :( natuurlijk wel erg wat sommigen doen :jammer: mja me een topic erover te openen :rolleyes: ga da nie helpen hoor :eek: de meesten weten dat da haram is :kwaad: tja wat kunt ge deraan doen?:confused: allah yehdihoem ou safie :) :zwaai: wat mij zonet binnenschiet...hoe wete gij hoe da ze leven?? :confused: :zwaai:

Pagina's : [1] 2