Bekijk originele versie : Ze willen toch alleen maar praten
praatjes
17-10-2003, 22:38
Ik geef nooit gehoor aan meisjes die willen praten. Ik neem ze ook niet serieus, doe ik dat wel dan moet ik eindeloos luisteren. Iedereen zou ze gewoon net als ik moeten negeren. :)
Eigenlijk gaat daar ook mijn grootste haat naar, het luisteren naar jullie dames.
Origineel gepost door praatjes
Ik geef nooit gehoor aan meisjes die willen praten. Ik neem ze ook niet serieus, doe ik dat wel dan moet ik eindeloos luisteren. Iedereen zou ze gewoon net als ik moeten negeren. :)
Eigenlijk gaat daar ook mijn grootste haat naar, het luisteren naar jullie dames.
:)
Farida_zina
18-10-2003, 20:42
Ewa dan luister je toch niet naar ze?
Maar wat bedoel jij eigenlijk met PRATEN?
Waarover praten ze dan?
Let me know.. ;)
praatjes
18-10-2003, 21:51
Origineel gepost door LevisKontje
luisteren vergt inspanning
het is te begrijpen ,
het kaaskopje kan zoveel informatie niet verwerken
het is te begrijpen :)
Schaam je onmens! Kom je me beledigen en vergelijken met een kaaskop. Je hebt een hopeloos probleem heb ik vernomen. Dus hou maar gewoon op met leven. Sterf....val dood. ;)
praatjes
18-10-2003, 21:53
Origineel gepost door Farida_zina
Ewa dan luister je toch niet naar ze?
Maar wat bedoel jij eigenlijk met PRATEN?
Waarover praten ze dan?
Let me know.. ;)
Ik geef je niet meer informatie dan nodig is, ik ga niet op in de details. Dat is iets voor jullie meiden. Jullie snakken naar details :D
praatjes
18-10-2003, 22:00
Origineel gepost door LevisKontje
heb ik een gevoelige snaar geraakt :)
zo snel op je teentje getrapt :rolleyes:
zo gevoelig en prikkelbaar ,
te weinig kaas is ook weer niet goed.
Wat dachtje dan :) , omdat jij een stel borsten hebt dat ik jou ga aanbeden. Vergeet dat, je bent niet het meisje dat over koninklijke bloed beschikt. Ik voel me geroepen om je op je plaats terug te wijzen. Als je je excuses aanbied maak ik het goed, ik neem dan mijn woorden terug :)
Farida_zina
20-10-2003, 13:48
Ik geef je niet meer informatie dan nodig is, ik ga niet op in de details. Dat is iets voor jullie meiden. Jullie snakken naar details :D
Hey jongeman....
Jij hebt deze topic geopend..en
ik wou je alleen maar helpen... ;)
Door te zeggen hoe je dat moet aanpakken...
maar zo te horen wil jij geen hulp..!
:zwaai:
misstomaatje
20-10-2003, 14:18
http://www.mysmilie.de/smilies/frech/img/005.gif
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.