Bekijk originele versie : waarom
elmoemien
17-10-2003, 22:06
werken er zoveel marokkanen in supermarkten (de meisjes achter de kassa en de jongens als vakkenvullers) :confused:
Weet ik niet , misschien omdat je sneller aangenomen wordt ofzo :confused:
Maar ik zou daar echt niet willen werken,je verdient kapoT weinig :maf:
Blijf ik liever werklooS :bril:
sweet_karima
17-10-2003, 22:08
geen enkel idee.. mss omdat ze goed werken ofzo...
Lekker boeiend waarom....het gaat erom dat ze tenminste eerlijk werken voor hun geld...dat kan je niet van alle marokkaanen zeggen..
Miss_Honey
17-10-2003, 22:09
Origineel gepost door sweet_karima
geen enkel idee.. mss omdat ze goed werken ofzo...
Hahahahaha...die is goed ;)
elmoemien
17-10-2003, 22:13
Origineel gepost door EL_MoRo
Lekker boeiend waarom....het gaat erom dat ze tenminste eerlijk werken voor hun geld...dat kan je niet van alle marokkaanen zeggen.. tuurlijk is dit boeiend:D waarom zie je dan niet zoveel turken in supermarkten werken (of dutchers)?
chuckYou
17-10-2003, 22:14
Origineel gepost door EL_MoRo
Lekker boeiend waarom....het gaat erom dat ze tenminste eerlijk werken voor hun geld...dat kan je niet van alle marokkaanen zeggen..
:hoedaf:
Origineel gepost door elmoemien
tuurlijk is dit boeiend:D waarom zie je dan niet zoveel turken in supermarkten werken (of dutchers)?
Kennelijk vind jij het wel boeiend...that's your problem....
Ik weet niet in welke supermarkten jij komt maare bij de AH werken alleen maar NL-ers....
elmoemien
17-10-2003, 22:28
kennelijk vind ik het boeiend? ja natuurlijk vind ik het boeiend, dat zeg ik toch:D ik kom in alle supermarkten en overal is het hetzelfde: van de tien medewerkers is meer dan 6 marokkaan:p in sommige supermarkten zie je alleen maar marokkanen en 1 dutchie: bedrijfsmanager zal het zijn:p
peacefull
17-10-2003, 22:31
Zolang ze maar geen haram werk verrichten, mag je niet klagen.... liever dan die drugsdealers :jammer: of pooiers...
;)
kennelijk vind ik het boeiend? ja natuurlijk vind ik het boeiend, dat zeg ik toch:D ik kom in alle supermarkten en overal is het hetzelfde: van de tien medewerkers is meer dan 6 marokkaan:p in sommige supermarkten zie je alleen maar marokkanen en 1 dutchie: bedrijfsmanager zal het zijn:p
Ewa dan kijk je kennelijk niet goed...
Over en uit :zwaai:
elmoemien
18-10-2003, 15:00
het is duidelijk dat jij niet goed kan zien:D
yasmineNR1
18-10-2003, 15:13
valt eigelijk wel mee hoor, steeds meer marokanen(se) zie je nou schoonmaken in bedrijven, maaar ja daar zijn we dan ook hieeeeeeeeeeeeeeel goed in :D
MOcROzINA
18-10-2003, 15:17
werken er zoveel marokkanen in supermarkten (de meisjes achter de kassa en de jongens als vakkenvullers) :confused:
HAHAH VRAAG HET ME OOK AF :giechel:
ChOcOtOfFfF
18-10-2003, 15:22
Als 80% van de bevolking in de buurt Marokkaan is, is het toch niet gek dat 80% van het winkelpersoneel ook Marokkaan is. Werkgevers willen graag dat hun winkel een afspiegeling is van de buurt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.