Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij vindt mij geschikt om de VROUW VAN ZIJN ZOON te zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Liloesh
17-10-2003, 21:14

De vader van een jongen die bij mij vroeger in de klas zat(en die in mijn straat woont) vindt mij de geschikte vrouw voor zijn zoon. Dat vertelde mijn vriendin, de zus van die jongen. Ik heb gemerkt dat die vader altijd een praatje probeert aan te knopen, en ook omdat ik hoofddoek draag....I don't want to...Ik voel me er niet echt goed bij :( :verdriet:

naisha
17-10-2003, 21:16
aaaaah wat erg trouwen met je buurjongen...

Chyhaan
17-10-2003, 21:16
Origineel gepost door Liloesh De vader van een jongen die bij mij vroeger in de klas zat(en die in mijn straat woont) vindt mij de geschikte vrouw voor zijn zoon. Dat vertelde mijn vriendin, de zus van die jongen. Ik heb gemerkt dat die vader altijd een praatje probeert aan te knopen, en ook omdat ik hoofddoek draag....I don't want to...Ik voel me er niet echt goed bij :( :verdriet: Wat leuk, maar wat vind jij ervan??? Als je naar je hart luistert wat zegt t dan???? Voel je hetzelfde of niet, en waarom?

Liloesh
17-10-2003, 21:18
Origineel gepost door lady_cassis aaaah... meskiena... :( just say no... ;) :zwaai: Ik probeer het ook

tatouzient
17-10-2003, 21:19

Origineel gepost door naisha aaaaah wat erg trouwen met je buurjongen... wa is er zo erg aan trouwen met een goede buurjonge?? is da zo erg?? van je buren weet je normaal gezien wa voor mense het zijn, in wa voor familie je terecht komt, je weet of het gaat om een goede jonge, etc... dusse, wa is er zo erg aan?? :confused: bisous xxx

Liloesh
17-10-2003, 21:20
Origineel gepost door Chyhaan Wat leuk, maar wat vind jij ervan??? Als je naar je hart luistert wat zegt t dan???? Voel je hetzelfde of niet, en waarom? Voelen??? Ik voel helemaal niets!!!! :eek: :eek: echt niets, ik weet neit wat zijn vader bezielt :verdriet:

Fous
17-10-2003, 21:21
Welcome to the club. Simpelweg negeren die handel als je er niet goed bij voelt. En hopen dat ie verwijnt, meer kun je niet doen. Ik probeer zo respectvol mogelijk te blijven wanneer mij gevraagd wordt even te praten over vrijgezelle zoon..

0uidath
17-10-2003, 21:22
pfff i know the feeling:)

naisha
Origineel gepost door tatouzient wa is er zo erg aan trouwen met een goede buurjonge?? is da zo erg?? van je buren weet je normaal gezien wa voor mense het zijn, in wa voor familie je terecht komt, je weet of het gaat om een goede jonge, etc... dusse, wa is er zo erg aan?? :confused: bisous xxx aahahhahaha sorry...ik dacht opeens aan mijn eigen buurjongen :D :hihi:

Chyhaan
Origineel gepost door Liloesh Voelen??? Ik voel helemaal niets!!!! :eek: :eek: echt niets, ik weet neit wat zijn vader bezielt :verdriet: Oooh helaas, ik d8 misschien ben je verliefd!!!! Maar ja, dan moet je t niet doen meid...

Liloesh
17-10-2003, 21:24
Origineel gepost door tatouzient wa is er zo erg aan trouwen met een goede buurjonge?? is da zo erg?? van je buren weet je normaal gezien wa voor mense het zijn, in wa voor familie je terecht komt, je weet of het gaat om een goede jonge, etc... dusse, wa is er zo erg aan?? :confused: bisous xxx Ten eerste...Ik ben BERBER... Ten tweede...(belangrijkste ) voldoet niet aan de moslimkenerken

Liloesh
17-10-2003, 21:25
Origineel gepost door Fous Welcome to the club. Simpelweg negeren die handel als je er niet goed bij voelt. En hopen dat ie verwijnt, meer kun je niet doen. Ik probeer zo respectvol mogelijk te blijven wanneer mij gevraagd wordt even te praten over vrijgezelle zoon.. Die zijn zoon is niet vrijgezel,heeft een vriendin, een belgische ook

tatouzient
17-10-2003, 21:26
Origineel gepost door naisha aahahhahaha sorry...ik dacht opeens aan mijn eigen buurjongen :D :hihi: tja, das een ander geval dan :p maar mn zus is getrouwd met onze buurjonge, da was toen echt een big big verrassing, niemand had da ooit gedacht, maar ja, het belangrijkste is, is da ze gelukkig zn. maar ja, bewandel geen wegen die je ni wil bewandele ;) bisous xxx

Liloesh
17-10-2003, 21:27
Origineel gepost door Chyhaan Oooh helaas, ik d8 misschien ben je verliefd!!!! Maar ja, dan moet je t niet doen meid... No way, tuurlijk doe ik het niet :D

tatouzient
17-10-2003, 21:27

Origineel gepost door Liloesh Ten eerste...Ik ben BERBER... Ten tweede...(belangrijkste ) voldoet niet aan de moslimkenerken zoals ik al zei: als het gaat om een goede jongeman ;) en wa heeft het berber zijn hiermee te maken?? bisous xxx

Pagina's : [1] 2 3 4 5