Bekijk originele versie : Hoofdhuid help!!!
misskoezina20
20-09-2007, 00:27
salam alajkoem,
Ik heb zeer last van een jeukende hoofdhuid, zo erg dat ik zo hard moet krabben dat er letterlijk bloed uitkomt. Wie weet wat ik eraan kan doen???
Ik heb het alleen op een plek, dus niet mijn gehele hoofdhuid maar ik wil er z.s.m van af inshallah:traan1:
jazikallah khairan voor je hulp!!:goedzo:
metalsia4you
20-09-2007, 22:56
salam alajkoem,
Ik heb zeer last van een jeukende hoofdhuid, zo erg dat ik zo hard moet krabben dat er letterlijk bloed uitkomt. Wie weet wat ik eraan kan doen???
Ik heb het alleen op een plek, dus niet mijn gehele hoofdhuid maar ik wil er z.s.m van af inshallah:traan1:
jazikallah khairan voor je hulp!!:goedzo:
Wat erg meid! Is het geen eczeem?
Hoe dan ook, je kunt het beste naar je huisarts toe, die beschikt over de juiste kennis, wij niet.
Veel succes ermee.
Hey misschien heb je luizen (ik hoop het niet voor je) dat heerst nogal.
Als dat zo is dan kan je er vanaf komen.
Ga even langs de apotheek en anders langs je huisarts.
Succes en ik hoop dat het snel overgaat !
Daar heb ik dus nu ook al jaren last van. Heel raar. Ik heb alles geprobeerd, allerlei natuurlijke middeltjes (olijfolie-amandelolie etc.), maar niets hielp. Het frapante is nu dat mijn zus en mijn vader dit ook hebben, dus waarschijnlijk is dit genetisch van aard??
Wat erg meid! Is het geen eczeem?
Hoe dan ook, je kunt het beste naar je huisarts toe, die beschikt over de juiste kennis, wij niet.
Veel succes ermee.
We zijn tig keer naar de huisarts geweest en die kon er gewoon niets op bedenken. Maar ja, misschien zegt dat meer over mijn huisarts, dan over het probleem. Wa Allahoe 3lem.
Nee joh :hihi: Anders zou ik nu al ruim 10 jaar luizen moeten hebben hahah. Nee en van luizen krijg je wel jeuk, maar niet zo erg dat je hoofdhuid ervan gaat bloeden. Ik heb echt van die rode plekken joh, niet normaal :jammer:
misskoezina20
24-09-2007, 00:07
Nee, het zijn geen luizen anders had ik het wel gemerkt, het is gewoon echt een jeukende hoofdhuid en zoals ik al zei door de jeuk weer bloed maar toch bedankt voor je reactie:goedzo:
Salaam alikoem
misskoezina20
24-09-2007, 00:10
Daar heb ik dus nu ook al jaren last van. Heel raar. Ik heb alles geprobeerd, allerlei natuurlijke middeltjes (olijfolie-amandelolie etc.), maar niets hielp. Het frapante is nu dat mijn zus en mijn vader dit ook hebben, dus waarschijnlijk is dit genetisch van aard??
O ok echt vervelend gevoel is dat, de jeuk begint al gauw na dat ik mn haren gewassen heb, heb jij dit ook?
Ik heb verder niet iets specifieks daarvoor gebruikt, maar ga wel ff zoeken, en als ik het juiste product gevonden heb laat ik jou dit weten... kan wel jaren duren maar goed:goedzo:
O ok echt vervelend gevoel is dat, de jeuk begint al gauw na dat ik mn haren gewassen heb, heb jij dit ook?
Ik heb verder niet iets specifieks daarvoor gebruikt, maar ga wel ff zoeken, en als ik het juiste product gevonden heb laat ik jou dit weten... kan wel jaren duren maar goed:goedzo:
Ja, dat heb ik dus ook! Als ik heb gedouchet, lijkt de jeuk het ergst, heel raar. Ik heb van alles geprobeerd, citroensap, een masker van olijfolie, henna, amandelolie...
Ik merk wel dat ik sinds ik Fructise shampoo (anti-roos, 2 in 1) gebruik het minder werd. Toen ben ik overgeschakeld op een ander shampoo en toen begon het weer...:jammer: Maar heel raar, want mijn vader en zusje hebben dit ook, dus ik snap niet waar het vandaan komt...
Ahh meiden doe er wat aan !!!
Ik heb ook soms last van een jeukende hoofdhuid en dan vooral op bepaalde plekken, niet overal.
Ik word er soms echt gek van en dan wil je gewoon zo ontzettend hard krabben dat het weggaat !!!!!!!!
Nja ik hoop alsnog dat het verdwijnt, gebruik neutrale shampoo/conditioner/styling producten.
Zoals Dermolin bijv.
FK_DenHaag
24-09-2007, 23:00
Ga naar de dokter, die geeft je een shampoo. Een speciale me vriendin had het ook..Ik weet even niet meer hoe het heet...K ga de naam zoeken van dat jeukende gedoe..wacht.
Graag inshaAllah. Bedankt voor jullie tips,
FK_DenHaag
24-09-2007, 23:04
Dames het heet psoriasis dat jeuken. Je kan bij de apotheek of dokter een speciale shampoo hiervoor halen !
Dames het heet psoriasis dat jeuken. Je kan bij de apotheek of dokter een speciale shampoo hiervoor halen !
Hey super bedankt! DjazakAllah. Met een naam, kunnen we alle kanten op. Vaak wist ik niet wat het nou was. Ik ga even een research doen op internet...:goedzo:
FK_DenHaag
24-09-2007, 23:12
Hey super bedankt! DjazakAllah. Met een naam, kunnen we alle kanten op. Vaak wist ik niet wat het nou was. Ik ga even een research doen op internet...:goedzo:
Ja is goed, de meeste hebben het op hun hoofd en sommige over hun lichaam..Succes
Wa iyaaki :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.