Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Door te veel sex neemt je gezichtsvermogen af

Pagina's : [1] 2 3

Zietoen
17-10-2003, 19:07

Het is echt waar, wetenschappelijk onderzocht :D

Miss_Honey
17-10-2003, 19:08
Watte??? :watte?: Ik kan het niet goed lezen...;)

Zietoen
17-10-2003, 19:10
Origineel gepost door Miss_Honey Watte??? :watte?: Ik kan het niet goed lezen...;) Leuke smilies, maar wat staat er tussen? hehehehhehe... ;)

Miss_Honey
17-10-2003, 19:15
Origineel gepost door Zietoen Leuke smilies, maar wat staat er tussen? hehehehhehe... ;) Hahahahaha...:goedzo:

Asrrar
17-10-2003, 19:53

hahahhahah...................Ben juist beter gaan zien en horen...

MissBlaBla
17-10-2003, 19:58
Origineel gepost door lady_cassis http://www.humorkaart.nl/categorie/schuin/masturwaarschuwing.gif kun je het lezen...:stout: Viespeuk haha... Wat zijn dat voor strontvliegen in je ondertekening :giechel: BlaBla

MOcROzINA
17-10-2003, 20:04
Origineel gepost door Zietoen Het is echt waar, wetenschappelijk onderzocht :D ZEKER IS DAT BIJ JOU OOK HE :rolleyes:

Zietoen
17-10-2003, 20:25
Origineel gepost door lady_cassis http://www.humorkaart.nl/categorie/schuin/masturwaarschuwing.gif kun je het lezen...:stout: Hahahahha deze doet!!! nee ik kan niets lezen :D

Zietoen
17-10-2003, 20:26
Origineel gepost door MOcROzINA ZEKER IS DAT BIJ JOU OOK HE :rolleyes: Standaard :D

sanna_nador
17-10-2003, 21:32
Origineel gepost door Zietoen Het is echt waar, wetenschappelijk onderzocht :D Ze zeggen toch ook van v i n g e r e n wordt je doof, ga dat maar eens wetenschappelijk onderzoeken!!!!!!!!! by the way die voetjes in je ondertekening zijn echt grappig hihi :D

Miss_Honey
18-10-2003, 11:08
Origineel gepost door sanna_nador Ze zeggen toch ook van v i n g e r e n wordt je doof, ga dat maar eens wetenschappelijk onderzoeken!!!!!!!!! by the way die voetjes in je ondertekening zijn echt grappig hihi :D Ahaaa, daar komt het dus door...:confused: ;)

Zietoen
18-10-2003, 11:48
Origineel gepost door lady_cassis hmmm klinkt ernstig....:verdriet: 'kmaak me zorgen om je....:( je moet niet te veel pagita doen.... :rolleyes: Wat is pagita :confused: :rolleyes:

Zietoen
18-10-2003, 11:50
Origineel gepost door sanna_nador Ze zeggen toch ook van v i n g e r e n wordt je doof, ga dat maar eens wetenschappelijk onderzoeken!!!!!!!!! by the way die voetjes in je ondertekening zijn echt grappig hihi :D Jij heb ervast ervaring mee!!! ;) En miss_honey.....VINGER ZE!!! :p

Miss_Honey
18-10-2003, 12:03
Origineel gepost door Zietoen Jij heb ervast ervaring mee!!! ;) En miss_honey.....VINGER ZE!!! :p Hahahaha...thnx, zal wel lukken! ;) Enne pagita is natuurlijk gammaaaaaaaaa...de doe-het-zelf-er!!! :D:D:D Dusse...gamma-ze/pagita-ze!!! :p

Zietoen
18-10-2003, 12:06

Origineel gepost door Miss_Honey Hahahaha...thnx, zal wel lukken! ;) Enne pagita is natuurlijk gammaaaaaaaaa...de doe-het-zelf-er!!! :D:D:D Dusse...gamma-ze/pagita-ze!!! :p Aha doe-het-zelfer dus hmmmmmmmmm... nou nee doe ik niet aan :) ik laat het doen je weet toch :p :D

Pagina's : [1] 2 3