Bekijk originele versie : Wie van jullie heeft zn/haar vader ook verloren?
Tawayaresh
19-09-2007, 21:49
Ik vorige jaar! :jammer: Allah I Rahmoe.
Tawayaresh
19-09-2007, 22:08
ÚÚÚÚpp
xxYustHananxx
19-09-2007, 22:10
Allah ie re7moe meid.
Allahir7mo Moge allah hem genadig zyn, zyn zonden vergeven en hem een plekje geven in djennat alfirdaus inchallah
Amien!
:jammer:ik zou 't zo moeilijk vinden..maar wat van Allah swt is zal van Allah swt blijven!
Missy_nadoria16
19-09-2007, 23:50
ik ook 2 jara geleden :'(
Tawayaresh
20-09-2007, 13:29
Ameen. Ameen. Dankjulliewel. Insha'Allah.
Aah Allah iRAHMOE, moge Allah swt zijn goede daden accepteren, zijn zondes vergeven en hem een plekje geven in de jeneh. Insha'Allah.
Tawayaresh
20-09-2007, 13:31
Weetje, ik lijk wel vrolijk, ik lijk wel altijd overal om lachen.. maar toch diep van binnen ik voel me echt heel erg verdrietig. Het is 1 jaar en 1 maand geleden. Maar ik kan mijn lieve vader nog steeds niet vergeten.
Altijd hoor ik zijn lieve woorden, zie ik 'm voor me toen hij heel ziek was. Ik weet 't niet. Ik hou echt onwijs veel van 'm en ik kan hem echt niet vergeten en echt NOOIT meer.
Ik herrineer me alles, zijn laatste woorden, zijn laatste zinnen en zijn mooie lach. Hij zwaaide.. ik zei pappa tot morgen, en hij zei ik weet 't niet..
metalsiaatje
20-09-2007, 14:07
Weetje, ik lijk wel vrolijk, ik lijk wel altijd overal om lachen.. maar toch diep van binnen ik voel me echt heel erg verdrietig. Het is 1 jaar en 1 maand geleden. Maar ik kan mijn lieve vader nog steeds niet vergeten.
Altijd hoor ik zijn lieve woorden, zie ik 'm voor me toen hij heel ziek was. Ik weet 't niet. Ik hou echt onwijs veel van 'm en ik kan hem echt niet vergeten en echt NOOIT meer.
Ik herrineer me alles, zijn laatste woorden, zijn laatste zinnen en zijn mooie lach. Hij zwaaide.. ik zei pappa tot morgen, en hij zei ik weet 't niet..
P.S Has got acquainted with the girl, http://***************, how it to you? Only it is fair!
metalsiaatje
20-09-2007, 14:08
P.S Has got acquainted with the girl, http://***************, how it to you? Only it is fair!
:traan1: :traan1: :traan1: hij zit in goede handen insallah:kus:
Aan wat is ie overleden:(
Allah y r7am al-jamie3.
Moge Allah swt hem een plekje geven in Djanaat al-Firdaus, zijn zondes vergeven en zijn goede daden belonen.
Allahoema amien
Sbar hebben meid mensen komen en gaan :)
Ik heb mijn vader bijna 10 jaar geleden verloren. In december precies 10 jaar. Ik kan me die dag zo goed herineren. Ik was pas 13 jaar, moeilijke periode was het voor mij en mijn familie.
De pijn en verdriet worden niet minder. Ik zou zeggen denk aan ze, doe doua. Ze zijn nu op beter plek.
Veel strekte meiden.
Ina illah wa in lilahi rajioen.
alhouceimagirl1
21-09-2007, 11:58
Allah rahmoe!! Veel sbar Inschallah!!
Ik ken mijn papa niet eens nooit gekend ook.. dus het lijkt voor mij alsof hij er ook niet is..:traan1: :traan1:
Tawayaresh
24-09-2007, 08:57
Allah I rahmoe, Moge Allah swt jullie vaders een plekje geven in de jeneh. Insha'Allah. Ik moet ook elke dag om 'm huilen elke dag.
hanane_13
24-09-2007, 09:09
Moge allah swt jullie ouders een plekje fe djennet el firdaus:traan1:
Mijn beide ouders leven nog elhamdoelilah,ik kan me echt niet voorstelen als een van mn ouders dood gaan.
Safi dan wordt ik helemaal gek en dan heb ik ook geen zin meer in deze wereld:huil::huil:
Tawayaresh
24-09-2007, 09:18
Ik denk altijd had ik 'm maar terug. Net was er een jongen, hij zei dat ga ik lekker tegen je vader zeggen, je vader.. Zo wat was ik kwaad en ik legde het 'm uit en toen zei hij zo overdreven AAAAAAH!
Een Marokkaan nog wel hé, Pff. Gelukkig kwamen er nog mensen voor me op.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.