Bekijk originele versie : Nog een stap verwijderd van een saaie leven..
Ik moet binnenkort gaan werken :(
Saai toch?!
MissBlaBla
17-10-2003, 18:48
Ik wou dat ik werk gevonden had...
BlaBla
Origineel gepost door MissBlaBla
Ik wou dat ik werk gevonden had...
BlaBla
Hahahaha ik ook nog niet, ik heb gelukkig vrijdag een gesprek. Hopen dat ik aangenomen word :D
socialedienst
17-10-2003, 18:52
waarom zou je werken??
join my club? Socialedienst heeft de deuren geopend voor je :D
Origineel gepost door solcialedienst
waarom zou je werken??
join my club? Socialedienst heeft de deuren geopend voor je :D
Fu.ck sociale dienst, dan ga ik liever grammetjes verkopen :D
socialedienst
17-10-2003, 18:57
Origineel gepost door Zietoen
Fu.ck sociale dienst, dan ga ik liever grammetjes verkopen :D
ewa dat bedoel ik sukkel!
hoe wil je grammetjes verkopen?? je moet wel geregistreert zijn bij de SD...anders betekent het dat je geen inkomen hebt en dat kan niet...
dan gaat iedereen extra op je letten, omdat je nergens bekend bent.
:D
MissBlaBla
17-10-2003, 18:58
Origineel gepost door Zietoen
Hahahaha ik ook nog niet, ik heb gelukkig vrijdag een gesprek. Hopen dat ik aangenomen word :D
Bof jij even! Ik zoek ook, maar waloe.
BlaBla
Origineel gepost door solcialedienst
ewa dat bedoel ik sukkel!
hoe wil je grammetjes verkopen?? je moet wel geregistreert zijn bij de SD...anders betekent het dat je geen inkomen hebt en dat kan niet...
dan gaat iedereen extra op je letten, omdat je nergens bekend bent.
:D
Daar heb je gelijk in :D
Origineel gepost door NadYaa_Y
Je gaat met mij werken is toch leuk ;)
Nee jij gaat voor mij werken toch ;)
Origineel gepost door MissBlaBla
Bof jij even! Ik zoek ook, maar waloe.
BlaBla
Ik weet het is focking moeilijk de laatste tijd :)
Hmm Wat was het ook alweer, wat zou ik moeten doen dan :D
Nou ja weet je dat niet meer :kwaad: ik zou je toch een auto geven en 1 a 2 keer in de week naar frankrijk rijden en weer terug :)
Ja Duhu dat weet ik nog wel........... Maar wat moest ik daar ook alweer doen :)
je hebt niet echt zitten luisteren naar je werkinstructies he :kwaad: je zou toch dat ene pakketje afgeven in Lille en je ontvangt een pakketje :D
Ik wou dat ik werk had gevonden, Ik loop als een gek te zoeken. Dus mochten mensen weten dat ze ergens mensen nodig hebben laat het even weten. Omgeving Rdam en Brabant!!!!
Origineel gepost door Warda24
Ik wou dat ik werk had gevonden, Ik loop als een gek te zoeken. Dus mochten mensen weten dat ze ergens mensen nodig hebben laat het even weten. Omgeving Rdam en Brabant!!!!
Moeilijke tijden :(
kijk dat pakketje is geen probleem, alleen weet je , die sukkel begint moeilijk te doen, hij moet gewoon payen maar ja, hij wilt in termijnen :confused: reken met hem af dan
n'est pas de problemes :rolleyes: Ik schiet die ahndel wel overhoop. Ik doe alles om je te beschermen je weet :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.