Bekijk originele versie : Ik Moet Met Mijn Nicht Trouwen ...
Salaam Allemaal,
Ik moet van mijn ouders met mijn nicht trouwen ... Maar dat kan ik niet doen want, ik hou niet eens van haar ... Maar mijn ouders begrijpen dat niet ... Die denken alleen aan de Familie :(
Wat kan ik nu het beste doen ?.
Hallo Lamoda,
Waarom praat je niet met je nicht? En leg haar alles uit zeg des noods dat je hier al een vriendin hebt.
Je ouders moeten toch begrijpen dat als jij niet gelukkig bent jou nicht ook niet gelukkig is.
groetjes
SweetRose
17-10-2003, 20:11
Begin ik nou scheel te zien want ik dacht dat je een vrouw was :stoned:....
missroses_nadia
17-10-2003, 20:51
damnzz wat een situatie
kan best begrijpen dat je je ouders niet wilt kwetsen maar als je niet wilt dan wil je niet punt klaar ..!!
veel suc6 :) :zwaai:
Origineel gepost door Lamode
Salaam Allemaal,
Ik moet van mijn ouders met mijn nicht trouwen ... Maar dat kan ik niet doen want, ik hou niet eens van haar ... Maar mijn ouders begrijpen dat niet ... Die denken alleen aan de Familie :(
Wat kan ik nu het beste doen ?
Hey schat,
Ik snap wat je bedoelt, mijn ex (vader van mijn dochter) moest ook trouwen met een meisje uit marokko.. En dat heeft hij ook gedaan.... Zijn ouders hadden alles al geregeld en wilde ze niet telleur stellen
Maar dit bij jou blijft jouw beslissing... Kijk kan je je ouders telleur stellen dan kap je anders...
Weet je dat de kans om kinderen met Down's syndroom en andere ziektes te krijgen zeer hoog is als je binnen je familie trouwt? Je ouders willen toch geen verminkte kleinkinderen? Je kunt dat als argument gebruiken. Suc6.
tatouzient
17-10-2003, 21:36
trouwen is ni moeten
trouwen is willen
bisous xxx
SweetRose
17-10-2003, 23:09
Origineel gepost door Lamode
Zin 'n Midar ... Volgens mij wel want, ik ben van top tot teen een Man :goedzo:
ok dan.....mijn excuses :D
BENTGHATAR
18-10-2003, 11:01
Wens je heel veel succes...........
Ik zou echt niet weten wat jij in deze situatie moet doen....:(
BENTGHATAR
18-10-2003, 11:13
:D
Ps Je kan me altijd pm'en of mailen als je het effe niet meer ziet zitten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.