Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jullie advies graag

ghorotia
19-09-2007, 20:23

er is iemand van marokko mijn hand komen vragen. Het is familie eigenlijk. het is een goede jongen. Mijn ouders en ik zijn akkoord, ik wil met hem trouwen. ik weet nu ni of ik deze zomer direct ga trouwen of eerst verloven en een jaar daarna trouwen ( ik ben er nu 21). wat zou ik volgens jullie doen? ik zit ook nog op school. Jullie advies graag

ghorotia
19-09-2007, 21:07
reageren aubbbb

ghorotia
19-09-2007, 21:22
komaaaan

Onthaasting
19-09-2007, 21:45
Ik dacht dat je al getrouwd was of niet?

Doortje
19-09-2007, 21:47

Eerst verloven, want je moet je opleiding nog afmaken!!! Dat is echt belangrijk!

Nefertari
20-09-2007, 00:44
er is iemand van marokko mijn hand komen vragen. Het is familie eigenlijk. het is een goede jongen. Mijn ouders en ik zijn akkoord, ik wil met hem trouwen. ik weet nu ni of ik deze zomer direct ga trouwen of eerst verloven en een jaar daarna trouwen ( ik ben er nu 21). wat zou ik volgens jullie doen? ik zit ook nog op school. Jullie advies graag Een goed advies van mij...trouw nooit met familie! :(

moedertjelief2
20-09-2007, 13:29
hoelang duurt je opleiding nog? want om voor iemand papieren te maken kan ook nog een tijdje duren. kunnen jullie zolang zonder elkaar. ik ben ook met iemand uit marokko getrouwt en heeft toen een jaar geduurt dat zijn papieren klaar waren. heb toen wel me laatste jaar mbo moeten opgeven.succes meid met je beslissing.