Bekijk originele versie : wie is er via keizersnee bevallen???
alhoecima girl
19-09-2007, 19:12
hey dames, ik had een vraagje wie is er allemaal via keizersnee bevallen en hoe is het bij jullie gegaan deed het pijn enz enz!!
missy1979
19-09-2007, 20:02
Keizersnede niet aan beginnen als het niet noodzakelijk is!
alhoecima girl
19-09-2007, 20:37
Keizersnede niet aan beginnen als het niet noodzakelijk is!
waarom, heb jij het ook gehad?? en deed het pijn??
komkommer
19-09-2007, 20:46
Je krijgt een ruggeprik, dus pijn doet het niet.
Tijdens de operatie voel je wel af en toe een bepaalde druk in je buik als ze bezig zijn, maar echt pijn doet het niet.
Na de keizersnede heb je natuurlijk wel pijn als je beweegt, moet hoesten, niezen en lachen, ondanks de pijnstillers. maar na een paar dagen wordt dat al een stuk minder.
alhoecima girl
19-09-2007, 20:49
Je krijgt een ruggeprik, dus pijn doet het niet.
Tijdens de operatie voel je wel af en toe een bepaalde druk in je buik als ze bezig zijn, maar echt pijn doet het niet.
Na de keizersnede heb je natuurlijk wel pijn als je beweegt, moet hoesten, niezen en lachen, ondanks de pijnstillers. maar na een paar dagen wordt dat al een stuk minder.
ohh oke tnx meid, voor de info heb ji zelf ook een keizersnee gehad?
alhoecima girl
19-09-2007, 22:25
verder nog iemand die, het heeft gedaan???
Na 15uur sbar en weeen is me kleintje dwars gaan liggen en kreeg ik uiteindelijk toch een keizersnee. Het heeft lang geduurd voordat het geheeld was. Ook veel last met lopen, lachen niezen hoesten etc. De ruggeprik viel uiteindelijk wel mee, maar heb wel nog vaak last van me onderrug.
alhoecima girl
19-09-2007, 22:32
Na 15uur sbar en weeen is me kleintje dwars gaan liggen en kreeg ik uiteindelijk toch een keizersnee. Het heeft lang geduurd voordat het geheeld was. Ook veel last met lopen, lachen niezen hoesten etc. De ruggeprik viel uiteindelijk wel mee, maar heb wel nog vaak last van me onderrug.
ohhh oke dan, hoe lang duurde het bij jou voor je herstelde?
Ik heb ook een keizersnede gehad nadat er na urenlang weeën niks veranderd was en de toestand van onze kleine meid opeens achteruit ging!
Ik heb het niet als erg ervaren. Ik herstelde enorm snel, kon na 1 dag al zelf lopen en douchen etc. En na 2 dagen werd ik uit het ziekenhuis ontslagen!
Er lag een vrouw naast me die op dezelfde dag als mij een keizersnee had en die kon niks meskina. ze lag plat en kon niet eens zelf omhoog komen!
Later vertelde ze me dat ze 2 weken lang plat had gelegen. Ik ging na 4 dagen al een wandeling buiten maken! Dus het verschilt echt per persoon.
ohhh oke dan, hoe lang duurde het bij jou voor je herstelde?
Ruim vier a vijf maanden!!! En zelfs nu nog als ik een strakke spijkerbroek aanheb dan kan het nog pijn doen.
alhoecima girl
19-09-2007, 22:37
Ik heb ook een keizersnede gehad nadat er na urenlang weeën niks veranderd was en de toestand van onze kleine meid opeens achteruit ging!
Ik heb het niet als erg ervaren. Ik herstelde enorm snel, kon na 1 dag al zelf lopen en douchen etc. En na 2 dagen werd ik uit het ziekenhuis ontslagen!
Er lag een vrouw naast me die op dezelfde dag als mij een keizersnee had en die kon niks meskina. ze lag plat en kon niet eens zelf omhoog komen!
Later vertelde ze me dat ze 2 weken lang plat had gelegen. Ik ging na 4 dagen al een wandeling buiten maken! Dus het verschilt echt per persoon.
zo dat is wel snel gegaan bij jou ,maar heb jij nou geen littekens op je buik???
alhoecima girl
19-09-2007, 22:38
Ruim vier a vijf maanden!!! En zelfs nu nog als ik een strakke spijkerbroek aanheb dan kan het nog pijn doen.
zo dan!!! dat duurde lang bij jou?? heb jij wel een babyfeest gegeven of kon dat niet omdat, je niet goed hersteld was??
zo dat is wel snel gegaan bij jou ,maar heb jij nou geen littekens op je buik???
Jawel maar die is ongeveer 5 cm.. niet langer dan je pink! en net boven mijn schaambeen dus als ik een bikini aanheb dan zie je dat niet..
Hij is ook heel vaag!
alhoecima girl
19-09-2007, 22:40
Jawel maar die is ongeveer 5 cm.. niet langer dan je pink! en net boven mijn schaambeen dus als ik een bikini aanheb dan zie je dat niet..
Hij is ook heel vaag!
ohhh oke dan!!! dus het is niet leljik ofzo??
riffia19
19-09-2007, 22:43
salaam meid ik heb ook een keizersnede gehad maar die was een week van te voren al gepland ik had zwangerschapssuiker en ik was 2 weken overtijd maar ik kreeg geen weeen de kleine was niet goed ingedaald en mijn baarmoedermond was gesloten dus ik heb zelf 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en een ruggenprik gehad ik kon zelf na 3 dagen pas een beetje overeind komen maar hamdoellilah na een week ging het beter ik had alleen wat moeite met lopen en ik heb nog wel vaak last van mijn onderrug
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.