Bekijk originele versie : Kun je een afspraak maken met marokaanse vrouwen
Ik bedoel dan niet een date oid. Gewoon een overeenkomst van zakelijke aard.
Ik heb al meerdere malen geprobeerd dit voor elkaar te krijgen maar iedere keer wordt de afspraak gebroken van haar kant.
Zijn er oplossingen vraag ik me af.
NK
CarlosTheJackal
17-10-2003, 17:20
Origineel gepost door newkid
Ik bedoel dan niet een date oid. Gewoon een overeenkomst van zakelijke aard.
Ik heb al meerdere malen geprobeerd dit voor elkaar te krijgen maar iedere keer wordt de afspraak gebroken van haar kant.
Zijn er oplossingen vraag ik me af.
NK
Als jouw avatar je evenbeeld is,dan snap ik het :)
sneakynawal
17-10-2003, 17:21
Wat voor afspraak dan? En ik kom mijn afspraken altijd na ;)!!!
Origineel gepost door CarlosTheJackal
Als jouw avatar je evenbeeld is,dan snap ik het :)
Ha ha, die is lollig :rolleyes:
MissBlaBla
17-10-2003, 18:45
Wees duidelijker Newkid, hoe bedoel je een overeenkomst van zakelijke aard. Wat voor afspraken wil jij dan met Marokkaanse vrouwen maken? Ikke niet vatten jou :D
BlaBla
Origineel gepost door SnEakyNaWaL
Wat voor afspraak dan? En ik kom mijn afspraken altijd na ;)!!!
Voorbeeld:
* Je leent geld omdat zij het hard nodig heeft op dat moment. De afspraak is gemaakt dat 50 % binnen 2 maanden wordt terugbetaald. Gevolg is, ik wat nog!
* Je spreekt af dat zij samen met jou naar een leuke voetbal wedstrijd gaan om een leuke dag te hebben. Je koopt kaartjes en ze belt doodleuk 2 uur voor de wedstrijd dat ze hoofdpijn heeft.
* Geleerd uit voorgaande zaken nodig je haar uit voor een gezellige avond. Zij gaat accoord, maar 3 uur voor aanvang krijg je een smsje dat ze geen zin heeft. (en vind het raar dat ik boos ben)
Moet ik er meer noemen.!!
Dames, jullie moeten me het niet kwalijk nemen maar krijg met mijn ervaringen (en dat zijn er een aantal) steeds het idee dat veel marokaanse vrouwen zo zijn. Ik ben bewust dat niet iedere vrouw zo is dus is het ook niet persoonlijk bedoeld.
Excusses daarvoor.
MissBlaBla
17-10-2003, 18:53
De boodschap is dan toch duidelijk lijkt mij :confused:
Ze neemt de boel dan kennelijk niet zo serieus als jij.
Daarnaast wil ik er nog aan toevoegen dat haar doen en laten losstaan van anderen en hun handelen. Het is inderdaad zo dat niet iedereen zo is. Maar als je het continu meemaakt is zo een reactie erg logisch in mijn ogen. 'T komt goed, neem dat maar van mij aan ;)
Ik WEET dat niet iedereen zo is.
BlaBla
Dank voor jullie reacties maar in het byzonder miss BLABLA.
Ik begrijp een echte oplossing is er niet dus valt er alleen te leren leven met teleurstellingen. Inshallah zal ik ook daar wat van leren.
Groeten NK
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.