Bekijk originele versie : Lachuh
Ik heb ook iets meegemaakt wat best grappig is ahcteraf.ik liep in de stad met wat meiden en er liepen 2 jongens de hele weg achter me aan die in het nl lulde en ik keerde me naar ze toe en zei in het arabisch praat die kippentaal met iemand ide jullie wel verstaat ik deed alsof ik geen nl verstond .op een geven moment hoorde je de jongens discusseren zij komt uit nl de ander zegt weer nee man anders zou ze toch wel terug praten .die vriend riep hem telkens mee en zei kom nou je hoort het toch ze is niet van nl ik acteerde verder.tot die ander geirriteerd raakte en zei laat die goedkope h**r met rust
toen keerde ik mijn hoofd :kwaad: om en gaf hem de volle laag en toen zei hij sorry sorry wallah ik wist niet dat je van nl was . ik zei maakt niet uit of ik van hier ben of vandaar of ik nl spreek of niet wat geeft jou het recht om mij zo te noemen .toen zei die ander ik zei het toch ik zei het toch waarom sprak je geen nl dan met ons toen zei ik geen zin .die ander zei dat het hem speet ik heb hem toen flink uitgescholden en hij gaf zijn fout toe .laats kwam ik hem in de stad tegen en toen moest ik er wel om lachen want ahcteraf is het wel grappig :p of niet? marokko is nou weer precies de plaats om zoiets te laten gebeurengrappig.
saidaaatje
16-08-2002, 16:13
ow je hebt t in marokko meegemaakt ik doe juis altijd alsof k geen marokaans kan verstaan das ook lachuhhh
yasmine85
16-08-2002, 16:15
Geslacht: Man
Aantal berichten: 9
hmm...???? aliyah een man?? :D
kiss
younesel18
16-08-2002, 16:15
Verry funny hoor !!!!! Dat doe ik elke dag met iedereen. (zit nu ook in marokko)
ik liep in marokko en toen waren liepen 2 jongens achter mij en die hadden een gesprek dat ging zo :
ik ben haar kwijtgeraakt weet je
heb je haar niert meer gezien ??
vannochtend in playa wiet je
ik ben 'r kwijtgeraakt weet je
het was met een accent maar ik weet niet meer welke
ik lag echt in een deuk daarna
Origineel gepost door aliyah
Ik heb ook iets meegemaakt wat best grappig is ahcteraf.ik liep in de stad met wat meiden en er liepen 2 jongens de hele weg achter me aan die in het nl lulde en ik keerde me naar ze toe en zei in het arabisch praat die kippentaal met iemand ide jullie wel verstaat ik deed alsof ik geen nl verstond .op een geven moment hoorde je de jongens discusseren zij komt uit nl de ander zegt weer nee man anders zou ze toch wel terug praten .die vriend riep hem telkens mee en zei kom nou je hoort het toch ze is niet van nl ik acteerde verder.tot die ander geirriteerd raakte en zei laat die goedkope h**r met rust
toen keerde ik mijn hoofd :kwaad: om en gaf hem de volle laag en toen zei hij sorry sorry wallah ik wist niet dat je van nl was . ik zei maakt niet uit of ik van hier ben of vandaar of ik nl spreek of niet wat geeft jou het recht om mij zo te noemen .toen zei die ander ik zei het toch ik zei het toch waarom sprak je geen nl dan met ons toen zei ik geen zin .die ander zei dat het hem speet ik heb hem toen flink uitgescholden en hij gaf zijn fout toe .laats kwam ik hem in de stad tegen en toen moest ik er wel om lachen want ahcteraf is het wel grappig :p of niet? marokko is nou weer precies de plaats om zoiets te laten gebeurengrappig
:confused::confused::confused::confused::confused ::confused:
Ik snap geen reet van dit verhaal.
Origineel gepost door JunkieXL
:confused::confused::confused::confused::confused ::confused:
Ik snap geen reet van dit verhaal.
goed lezen dan
haha die marokkanen in magreb...
nou ja zeg..
niet 1 dag geweest dat ik geen aandacht kreeg van een aantal jongens..
die denke echt dat ze wat zijn....
en dan zijn er ook nog es een paar die blijve plakke net als kauwgom...
da was dus ook zoiets...
ik kwam uit stad s`avonds...was met mijn meoder en al..maar ik liep me mijn nichtje en een vriendin voor mijn moeder zoeen 5 m...
lope eropeens zoeen groepje jongens voorbij en zo flirte....
mijn mama stond achter me met mijn tante!!!!!!
haha zij zo tege hun...3esboek he?
hij werd vuurrood en keek nara grond...
dus diep geflasht :D
Origineel gepost door hichamtwentyone
you see ppl lees het verhaal hier boven goed en dan weten jullie precies wat ik bedoel
ze vinden het hartstikke leuk om aandacht te krijgen
nou dat kunnen ze bij mij schudden
dan mag ik wel denken dat ik wat ben dan !! :D
wie die meiden??
ok ik geef toe....af en toe is het wel leuk...
maar af en toe gaan ze wel net over de grens......als jebegrijpt wat ik bedoel...en dan ishet niet leuk meer :kwaad:
maar ja...als het een leuke...grappige...lekkere jonge is;)
dan is het ok...zolang ie niet over DIE grens gaat..
Missrapster
16-08-2002, 22:37
kmoet zegge het is wel leuk...maar soms argggg...dan irriteert het me echt...
Kliep in marokko met mn nichtje ff de hoek om...om een uur of 2 uur in de nacht...het is in tetouan dan nog steeds druk...we liepen net de hoek om...komen we daar allemaal groepjes jongens tegen...allemaal verschillende nationaliteiten...nl-ers,belgen...italianen...we liepen gewoon wat te lachen en te praten...toen er een jongen uit nl naar me toe kwam..hij zo he..schatje..oh gaan we zo doen geen knuffel meer...ik keek hem aan van ken ik je ergens van?...ff denken...oke die had toen de moed opgegeven...kwamen er een paar belgen achter ons...we keken om en zagen hun richting ons lopen...he meiske...he meiske..ik zo tegen wie heb je het tegen mij of tegen haar...tegen jou....kom hier...kzo ben je hondje niet en liep verder...ij nog een paar dingen roepen met die nl-se jongens...we liepen naar huis toe toen we echte mocro's tegen en die weten niet wat op geven inhou...ik moest met stenen gaan slaan anders was ik gepakt door hun...mij God wat was ik bang die dag...we rende naar huis toe...en hun maar achter ons aan rennen...tot dat ze me opa zagen...iedereen is bang voor hem...mn opa begint tegen me te schreeuwen in gebroken nl-s en mn nicht maar lachuh...damn...i never forget it...:)
Origineel gepost door Missrapster
kmoet zegge het is wel leuk...maar soms argggg...dan irriteert het me echt...
Kliep in marokko met mn nichtje ff de hoek om...om een uur of 2 uur in de nacht...het is in tetouan dan nog steeds druk...we liepen net de hoek om...komen we daar allemaal groepjes jongens tegen...allemaal verschillende nationaliteiten...nl-ers,belgen...italianen...we liepen gewoon wat te lachen en te praten...toen er een jongen uit nl naar me toe kwam..hij zo he..schatje..oh gaan we zo doen geen knuffel meer...ik keek hem aan van ken ik je ergens van?...ff denken...oke die had toen de moed opgegeven...kwamen er een paar belgen achter ons...we keken om en zagen hun richting ons lopen...he meiske...he meiske..ik zo tegen wie heb je het tegen mij of tegen haar...tegen jou....kom hier...kzo ben je hondje niet en liep verder...ij nog een paar dingen roepen met die nl-se jongens...we liepen naar huis toe toen we echte mocro's tegen en die weten niet wat op geven inhou...ik moest met stenen gaan slaan anders was ik gepakt door hun...mij God wat was ik bang die dag...we rende naar huis toe...en hun maar achter ons aan rennen...tot dat ze me opa zagen...iedereen is bang voor hem...mn opa begint tegen me te schreeuwen in gebroken nl-s en mn nicht maar lachuh...damn...i never forget it...:)
komt er van als om 2 uur s'nacht nog rondwaalt
maarre je doert maar :)
Missrapster
16-08-2002, 22:49
man ik was echt bang...en chemie in tetouan is iedereen wakker de hele buurt is buiten...echt iedereen...man het was wel schrikken
Of een keer om een uur of 10...iedereen was muziek aan het maken op straat toen de lichten ineens uit gingen(voor de eerste keer)de jongens hadde meteen zoiets van...kgrijp me kans en pak iedereen die voor me staat...ik zocht naar een deur om daar veilig te staan samen met anders meisjes toen er een paar jongens uit nl..ons hadden gevonden iedereen rende weg...ik rende in het donker en knalde tegen iemand aan..iks chrok en liep achteruit..de persoon die voor me liep kwam naar me toe en probeerde me aan te raken...ik had die jongen zo wat dood geslagen...ik haalde uit met mn vuisten...en hij maar schreeuwen..aaah...sorry...aah..kzal het nooit meer doen...toen de lichte ineens aan gingen zag ik wat ik die jonge had aan gedaan...blauw oog...bloed neus...ze haren door elkaar...iedereen keek me aan...ik schrok en rende naar huis...daar aangekomen moest ik lachen..
Hey Missrapster, woon jij in Tetouan??
Missrapster
16-08-2002, 23:13
yep en jij...Chebab???...dichtbij mertil..en de grote moskee..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.