Bekijk originele versie : Heeeeeeeeeeeeeeeeelp
jongens en meiden nou wil ik toch iets van jullie weten
waarom moet een meisje maagd blijven en kan een jongen zijn gangetje gaan en waarom accepteert een marokkaanse jonge geen een niet maagdelijk meisje als hij zelf al anderen heeft geopent ,
sorry maar ik vind dat een jongen die het nog niet heeft gedaan een maagdelijk meisje verdient en andersom ook.
en wat ik ook niet begrijp is waarom de jongens over hun toeren gaan als het meisje geen maagd is hebben jullie hier antwoord op.
jamila_nador
16-08-2002, 15:06
ik heb hier echt geen antwoord op :kwaad:
Sarahsalima
16-08-2002, 15:56
HAHAHAHA TOEN IK JE AVATAR ZAG, DACHT IK DAT HET EMSOEM WAS
:D
saidaaatje
16-08-2002, 16:09
hier zijn al zoveel topics over geopend........
Origineel gepost door elmarocani
iedereen is doodziek van dit onderwerp!!!!
Ik lees dat je een jongen bent kun jij geen antwoord geven.Waar zijn die jongens op zo'n gevoelige onderwerp geven ze meestal geen reactie.
younesel18
16-08-2002, 17:11
Aaaaaaaaa Wamen!!!! Waar is die mooie foto van jou?
younesel18
16-08-2002, 17:15
En wat betreft jongen die hun mannelijkheid hebben verloren......... Ze lopen gewoon hun l u l acherna. Ja ik ben een jongen. Een onschuldige heeft niets te vrezen dus hier mijn stem. Die gasten die dus in verschillende pannen roeren denkenn niet na. De el U el hoeft weinig meoite te doen om het gezonde verstand te kunnen verslaan.
Mijn verstand is sterkker dan..... Je weet wel.
Origineel gepost door younesel18
Mijn verstand is sterkker dan..... Je weet wel.
Of het aanbod is te klein!
younesel18
16-08-2002, 17:58
Origineel gepost door TonyM
Of het aanbod is te klein!
Haha erg grappig hoor. Wij doen een keertje serieus en komt er weer een grappemaker aan de praat.
Maar dat zou natuurlijk ook een optie zijn :)
de jongens mogen het niet bnatourzazat ze doen het gewoon...omdat het ze3maa niet so erg is... omdat het een man is:( maar jaa
ach als zij bij allah zullen zijn zal hij nix meer te vertelle hebben toch???
oumkaltoum
16-08-2002, 20:42
We hebben dit onderwerp al zo vaak gehad en je kunt er oneindig over discussiƫren en iedereen heeft daar zijn eigen menig erover zullen we die met zijn allen respecteren want we komen er toch nooit uit.
Origineel gepost door bnatouarzazate
jongens en meiden nou wil ik toch iets van jullie weten
waarom moet een meisje maagd blijven en kan een jongen zijn gangetje gaan en waarom accepteert een marokkaanse jonge geen een niet maagdelijk meisje als hij zelf al anderen heeft geopent ,
sorry maar ik vind dat een jongen die het nog niet heeft gedaan een maagdelijk meisje verdient en andersom ook.
en wat ik ook niet begrijp is waarom de jongens over hun toeren gaan als het meisje geen maagd is hebben jullie hier antwoord op
Mag ik iets zeggen? Uit deze topic, let vooral op de titel, maak ik op dat jij je maagdelijkheid zelf al verloren hebt en nu af gaat geven op de guys. Altijd dat geweeklaag over jongens. Players, machos en maar blablablabla. Er zijn zoveel dingen aan meisjes in onze ogen mis. Genoeg zelfs om duizendeneen topics over te openen. Maar nu even niet. ;)
Origineel gepost door elmarocani
ja ze laten zich naaien, en later komen ze bij jongens klagen dat het de schuld van de jongens is!!!!
hou jullie broekjes goed vast dan gebeurd jullie niks!!!
jongens dwingen jullie niet hoor!!
als je een jongen wat aanbiedt, dan neemt hij het wel aan, anders zou het niet beleefd zijn als hij het niet aanneemt ;)
Niks meer aan toe te voegen.
Iwa a ilisn tamazirt, hoe kom je er bij dat alle jongens alleenmaar een maagdje als vrouw willen. Ik ken heel veel jongens die alleenmaar met ontmaagde meisjes willen trouwen. Om een simpel reden, namelijk omdat zij vinden dat je iets niet kan eissen wat je niet zelf kan geven. Je moet ook niet vergeten dat je er hassanats voor krijgt als je met een maagde trouwt.
ps; a zani li a zaniya, ( een man die overspel heeft gepleegd moet met een vrouw die overspel pleegde trouwen)......TNAwie, plato en Socrates zijn het er helemaal mee eens
Ik blijf maagd voor mijn trots en eer
ik blijf maagd voor mijn familie
Ik blijf maagd voor mijn geloof
Ik blijf maagd voor mijn veiligheid
Ik blijf maagd voor het feit dat ik geen zin heb om gebruikt te worden
conclusie: Ik blijf dus maagd voor MEZELF en niet voor zo'n achterlijke man die alle wijven heeft geneukt die haar benen niet bij elkaar kon houden.
Ik vind dat ALLE meisjes maagd moeten blijven, het is gewoon voor hun eigen bestwil. Je verliest er veel meer mee dan dat je ervoor terugkrijgt.
Maar ja het intresseerd mij niet wat anderen doen ik lig er niet wakker van.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.