ouasimagirl
18-09-2007, 21:46
-------------------------------------------------------------------------------- een groep studenten in egypte deden onderzoeken in de woestijn.. 2 dames verveelde zich enorm 1 van de 2 zei tegen de ander laten we even verderop wat gaan drinken.ze liepen een eind van de groep vandaan zo ver dat de groep bijna niet meer in zicht was.1 dame werd bang en zei tegen de ander laten we terug gaan straks verdwalen we, maar nee dat wou haar vriendin niet ze was te koppig.haar vriendin zo slim als ze was ging wel terug en liet haar vriendin in de steek.het meisje dat achter bleef was te koppig en trots om toe te geven dat ze ook eigelijk wel bang was en liep door tot op een gegeve moment ze totaal verdwaald was en niet wist waar ze heen moest gaan ze ging gewoon een kant op en bleef doorlopen tot op een moment het donker begon te worden en ze echt bang werd ergens ver weg zag ze een licht branden dus ze snelde erheen helemaal uitgeput en ook wel bang klopte ze op de deur.....een jonge man deed de deur open en schrok van de dame die voor hem stond en met bange ogen aankeek...het meisje vertelde dat ze verdwaald was en een slaapplaats zocht.Het meisje mocht daar slapen ze was opgelucht maar ook erg bang de man vertelde haar dat hij haar vader kende en in de ochtend haar naar huis zou brengen...het was een klein huis met maar 1 kamer ze moest dus de kamer met deze man delen...ze kreeg een deken en ging aan de andere kant van de kamer liggen ze trok de deken helemaal over haar heen en keek stiekem naar de jonge man.de jonge man zat op z'n knieen en had een kaars voor zich hij hield zijn vingers 1 voor 1 boven de vlam waardoor zijn vingers allemaal aan het verbranden waren het meisje schrok hier zo van dat ze de hele nacht vreselijk bang doorbracht..de volgende ochtend bracht de man zoals gezegd haar naar haar vader wanneer het meisje thuis was gekomen en haar vader de man uitgebreid bedankt had vertelde het meisje wat ze die vorige avond gezien had. haar vader vond dat erg vreemd en ging naar de man toe daar aangekomen vroeg de vader aan de jongeman waarom brandde u al u vingers aan een vlam van de kaars...waarop de jongeman zei....uw dochter kwam hier en ik kon haar niet buiten laten staan maar uw dochter heeft z'n grote schoonheid dat ik bang was dat de shaytaan mij verkeerde dingen zou vertellen ik was bang om haar aan te raken daarom verbrandde ik al mijn vingers zodat ik blaren zou krijgen en haar niet zou kunnen aanraken..de vader was zo onder de indruk dat hij zijn dochter met de man liet trouwen en de 2 erg gelukkig samen leefde....:D