Bekijk originele versie : AEL richt MOSLIM-SCOUTS op
mokromike
17-10-2003, 13:20
Moslimscouts in Antwerpen
De AEL begint een eigen scoutingclub voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Volgende zomer zouden zij in eigen uniform door de straten van Antwerpen moeten marcheren. Volgens voorzitter Ahmed Azzuz van AEL-België draaien de activiteiten van bestaande clubs te vaak uit op een drankfestijn.
bron: AD
Hmmmm, eerst een boek over de strijd van Abu Jahjah en nu zijn eigen Jahjah jeugd die "in eigen uniform door de straten van Antwerpen moeten marcheren"?
Die AEL begint een erg eng clubje te worden zo.
mokromike
17-10-2003, 13:34
Mag ik opmerken dat de zin "Volgende zomer zouden zij in eigen uniform door de straten van Antwerpen moeten marcheren" komt van de schrijver van het artikele en niet van AEL.
mokromike
17-10-2003, 13:45
voor info:
Info Moment over de Start van de Moslim Scouts gegeven door Ahmed Azzuz (vz. AEL-Belgie)
Wanneer?:Zaterdag 18 Oktober om 18:00 uur
Waar?: oud badhuis, Stuivenbergplein, 2060 Antwerpen om 18 uur)
kunnen gelijk alle misverstanden uit de wereld geholpen worden.
Origineel gepost door Abracadaver
Nog even iets, zijn de scouting clubs van het AEL ook vrij toegankelijk voor niet moslims ?
Maar je weet het toch, de AEL is geen voorstander van seperatisme :D
Ten minste dat zegt mokromike keer op keer, maar ik weetniet zeker of hij wel de officieele mening van de AEL verkondigt ;)
Nou, maar bij mijn padvinderijclub, ik was welp, kwam het bij elkaar in broek zitten heel vaak voor.
Padvinderij=pedodoenerij.
Die van JahJah-Jugend vind ik erg goed, cynisch maar waar.
Aan de andere kant, als zo'n club die jongens van de crimininaliteit afhoudt en ze leert respect te hebben en opbouwend bezig te zijn, dan kan het ook iets goeds hebben.
En mogen niet-molism, de beroemde Ongelovigen er ook bij?
Is er al een partij:
"De Nieuw Ongelovigen Partij".
Scottie, senior welp.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.