Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer kan je iemand...

ilias_18
17-10-2003, 13:16

Ik vraag me weleens af wanneer kan je iemand slecht noemen. Want als je gaat kijken naar gestoorde mensen die bepaalde dingen gaat doen die "slecht"zijn, kan je bij sommigen zien dat dat aangeboren is. Sommige mensen zijn toch sneller geneigd om iets slechts te doen dan de ander, maar dat is zoals ik zei bij de geboorte zo vastgelegd zeg maar.. ik vroeg me af hoe Allah daar tegenover kijkt..

lovely_mariam
17-10-2003, 13:24
Origineel gepost door ilias_18 Ik vraag me weleens af wanneer kan je iemand slecht noemen. Want als je gaat kijken naar gestoorde mensen die bepaalde dingen gaat doen die "slecht"zijn, kan je bij sommigen zien dat dat aangeboren is. Sommige mensen zijn toch sneller geneigd om iets slechts te doen dan de ander, maar dat is zoals ik zei bij de geboorte zo vastgelegd zeg maar.. ik vroeg me af hoe Allah daar tegenover kijkt.. wat vind jij slecht dan?

ilias_18
17-10-2003, 13:44
Origineel gepost door lovely_mariam wat vind jij slecht dan? iets wat niet mag binnen de islam..dat lijkt me duidelijk

ilias_18
17-10-2003, 13:45
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT moet je aan ALLAH vragen, en niet aan mij en dan is onzin, en dat weet je ook.. en bovendien..als je t niet weet, reageer dan liever niet, bespaart mij ook tijd :D

lovely_mariam
17-10-2003, 13:50

Origineel gepost door ilias_18 iets wat niet mag binnen de islam..dat lijkt me duidelijk iedereen doet weleens wat slechts in zijn leven maar dan wil het nog niet zeggen dat je ook echt slecht bent.. dat is niet zo ik bedoel maar jij blowt en je vindt het lekker .... is dat haram? ja ben je nou een slecht persoon? nee zo denk ik erover :zwaai:

Bachelorette
17-10-2003, 13:58
iedereen wordt zonder zonde geboren. jij hebt de keus om iets slechts te doen of niet. waarom denk je anders dat je een denkvermogen hebt, gebruik het eens. je daden kunnen je maken of breken!

MISS_ANISSA
17-10-2003, 13:59
Origineel gepost door lovely_mariam iedereen doet weleens wat slechts in zijn leven maar dan wil het nog niet zeggen dat je ook echt slecht bent.. dat is niet zo ik bedoel maar jij blowt en je vindt het lekker .... is dat haram? ja ben je nou een slecht persoon? nee zo denk ik erover :zwaai: juisten em :goedzo: iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven en krijgt daar spijt van en leert van zijn fouten.. maar dat betekent niet weer dat je altijd fouten kan maken ..en dan owhh :rolleyes: oeps een foutje :D ..if you know what I mean

lovely_mariam
17-10-2003, 14:03
i know what you mean maar fouten maken is nou eenmaal iets menselijk ik doe ook heel veel fouts dat geef ik toe maar ja dan probeer ik het dus weer goed te maken door te bidden of zo