Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wij Marokkaanse nederlanders zijn het probleem

Pagina's : [1] 2

SherineFan
17-10-2003, 12:46

Ik heb het dan over het feit dat marokkanen uit Marokko allemaal zo graag naar het buitenland willen gaan. Dit gaat helaas weleens ongepaard met dodelijke aflopen doordat ze illegaal worden vervoerd met een boot of onder een vrachtwagen :( Ze zien nederland als het paradijs. Wat ze echter niet weten is dat wij ook keihard moeten knokken om aan onze centjes te komen en alles eerlijk moeten verdienen. Je krijgt hier ook niets kado. Maar om op mijn topic titel terug te komen. Natuurlijk niet alleen marokkanen uit nederland maar heel europa zijn het probleem voor de marokkanen aldaar met hun ideale droombeeld van Europa. Sommige huren de nieuwste modellen Mercedes, BMW of een andere prijzige wagens. Vind je het raar dat ze denken dat Europa het PAradijs is. Ook hoe sommige zich gedragen zoals met geld smijten in bijvoorbeeld dure restaurants of andere gelegenheden terwijl een arme niet eens geld heeft om een sigaret te kopen. Jammer dat ''Wij Europeanen" zo zijn :(

Angel
17-10-2003, 12:50
coel wahed rzak djaloe

SherineFan
17-10-2003, 12:55
Origineel gepost door angel21 coel wahed rzak djaloe Natuurlijk, maar het moet niet te bont worden ;)

achie25
17-10-2003, 13:02
Origineel gepost door SherineFan Ik heb het dan over het feit dat marokkanen uit Marokko allemaal zo graag naar het buitenland willen gaan. Dit gaat helaas weleens ongepaard met dodelijke aflopen doordat ze illegaal worden vervoerd met een boot of onder een vrachtwagen :( Ze zien nederland als het paradijs. Wat ze echter niet weten is dat wij ook keihard moeten knokken om aan onze centjes te komen en alles eerlijk moeten verdienen. Je krijgt hier ook niets kado. Maar om op mijn topic titel terug te komen. Natuurlijk niet alleen marokkanen uit nederland maar heel europa zijn het probleem voor de marokkanen aldaar met hun ideale droombeeld van Europa. Sommige huren de nieuwste modellen Mercedes, BMW of een andere prijzige wagens. Vind je het raar dat ze denken dat Europa het PAradijs is. Ook hoe sommige zich gedragen zoals met geld smijten in bijvoorbeeld dure restaurants of andere gelegenheden terwijl een arme niet eens geld heeft om een sigaret te kopen. Jammer dat ''Wij Europeanen" zo zijn :( :goedzo: helemaal mee eens

Angel
17-10-2003, 13:05

Origineel gepost door SherineFan Natuurlijk, maar het moet niet te bont worden ;) waar het om gaat is hoe je er mee om moet gaan. Ik denk niet dat iemand zal zeggen het is mijn rzak, maar ik hoef het niet :rolleyes: Als jij zonodig moet showen met wat je hebt, dan ben je DOM. En de mensen die dan denken dat Europa alles is zijn nog DOMMER.

lovely_mariam
17-10-2003, 13:27
helemaal mee eens! zij krijgen zo'n beeld die wij voor hun hebben gecreeƫrd

MISS_ANISSA
17-10-2003, 13:45
Origineel gepost door SherineFan Ik heb het dan over het feit dat marokkanen uit Marokko allemaal zo graag naar het buitenland willen gaan. Dit gaat helaas weleens ongepaard met dodelijke aflopen doordat ze illegaal worden vervoerd met een boot of onder een vrachtwagen :( Ze zien nederland als het paradijs. Wat ze echter niet weten is dat wij ook keihard moeten knokken om aan onze centjes te komen en alles eerlijk moeten verdienen. Je krijgt hier ook niets kado. Maar om op mijn topic titel terug te komen. Natuurlijk niet alleen marokkanen uit nederland maar heel europa zijn het probleem voor de marokkanen aldaar met hun ideale droombeeld van Europa. Sommige huren de nieuwste modellen Mercedes, BMW of een andere prijzige wagens. Vind je het raar dat ze denken dat Europa het PAradijs is. Ook hoe sommige zich gedragen zoals met geld smijten in bijvoorbeeld dure restaurants of andere gelegenheden terwijl een arme niet eens geld heeft om een sigaret te kopen. Jammer dat ''Wij Europeanen" zo zijn :( walahila :goedzo:

House
17-10-2003, 16:35
Origineel gepost door SherineFan Ik heb het dan over het feit dat marokkanen uit Marokko allemaal zo graag naar het buitenland willen gaan. Dit gaat helaas weleens ongepaard met dodelijke aflopen doordat ze illegaal worden vervoerd met een boot of onder een vrachtwagen :( Ze zien nederland als het paradijs. Wat ze echter niet weten is dat wij ook keihard moeten knokken om aan onze centjes te komen en alles eerlijk moeten verdienen. Je krijgt hier ook niets kado. Maar om op mijn topic titel terug te komen. Natuurlijk niet alleen marokkanen uit nederland maar heel europa zijn het probleem voor de marokkanen aldaar met hun ideale droombeeld van Europa. Sommige huren de nieuwste modellen Mercedes, BMW of een andere prijzige wagens. Vind je het raar dat ze denken dat Europa het PAradijs is. Ook hoe sommige zich gedragen zoals met geld smijten in bijvoorbeeld dure restaurants of andere gelegenheden terwijl een arme niet eens geld heeft om een sigaret te kopen. Jammer dat ''Wij Europeanen" zo zijn :( It's all about Concurrentie :)

Angel
18-10-2003, 14:26
Als die marokkanen daar hun grijze massa gebruikten dan zouden ze niet zo graag naar Europa willen komen. Hoeveel mensen uit Europa hebben een eigen huis hier? SUPER weinig. Terwijl daar in marokko, heel veel mensen een eigen huis hebben. (lees meerdere huizen). terwijl mensen hier in de schulden zitten. :rolleyes:

EL_MoRo
18-10-2003, 14:29
Origineel gepost door SherineFan Ik heb het dan over het feit dat marokkanen uit Marokko allemaal zo graag naar het buitenland willen gaan. Dit gaat helaas weleens ongepaard met dodelijke aflopen doordat ze illegaal worden vervoerd met een boot of onder een vrachtwagen :( Ze zien nederland als het paradijs. Wat ze echter niet weten is dat wij ook keihard moeten knokken om aan onze centjes te komen en alles eerlijk moeten verdienen. Je krijgt hier ook niets kado. Maar om op mijn topic titel terug te komen. Natuurlijk niet alleen marokkanen uit nederland maar heel europa zijn het probleem voor de marokkanen aldaar met hun ideale droombeeld van Europa. Sommige huren de nieuwste modellen Mercedes, BMW of een andere prijzige wagens. Vind je het raar dat ze denken dat Europa het PAradijs is. Ook hoe sommige zich gedragen zoals met geld smijten in bijvoorbeeld dure restaurants of andere gelegenheden terwijl een arme niet eens geld heeft om een sigaret te kopen. Jammer dat ''Wij Europeanen" zo zijn :( Helemaal mee eens....goed gezegd :zwaai:

elmoemien
18-10-2003, 14:58
auto huren en ermee naar marokko rijden?????????? triest hoor:p

Miss_mandalinna
18-10-2003, 15:30
Origineel gepost door SherineFan Ik heb het dan over het feit dat marokkanen uit Marokko allemaal zo graag naar het buitenland willen gaan. Dit gaat helaas weleens ongepaard met dodelijke aflopen doordat ze illegaal worden vervoerd met een boot of onder een vrachtwagen :( Ze zien nederland als het paradijs. Wat ze echter niet weten is dat wij ook keihard moeten knokken om aan onze centjes te komen en alles eerlijk moeten verdienen. Je krijgt hier ook niets kado. Maar om op mijn topic titel terug te komen. Natuurlijk niet alleen marokkanen uit nederland maar heel europa zijn het probleem voor de marokkanen aldaar met hun ideale droombeeld van Europa. Sommige huren de nieuwste modellen Mercedes, BMW of een andere prijzige wagens. Vind je het raar dat ze denken dat Europa het PAradijs is. Ook hoe sommige zich gedragen zoals met geld smijten in bijvoorbeeld dure restaurants of andere gelegenheden terwijl een arme niet eens geld heeft om een sigaret te kopen. Jammer dat ''Wij Europeanen" zo zijn :( Origineel gepost door achie25 :goedzo: helemaal mee eens Iwwa ja life is a b i t c h en de mensen op deze aardbol ook helaas

SweetRose
18-10-2003, 15:44
Marokkanen die auto's huren om er mee naar maghreb gaan? :schok: Das het eerste wat ik ervan hoor....:rolleyes:

LaLa_SoFiA
18-10-2003, 17:55
Ik ben het helemaal met je eens!!!!

Pagina's : [1] 2