Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zendtijd voor allochtonen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
17-10-2003, 12:42

Er komt een allochtonen-omroep met wekelijks 3 uur zendtijd. De omroep is door en voor allochtonen gemaakt. De uitzending is live en behandelt allerlei zaken die allochtonen aangaan en spelen in op de actualiteiten. De omroep heeft een vast panel van 7 mensen die affiniteit hebben met allochtonen of zelf allochtoon zijn. Het panel bestaat uit 4 vrouwen en 3 mannen met verschillende achtergronden en werkzaamheden. Vraag aan jullie: 1: Is er behoefte volgens jou aan een dergelijke omroep? 2: Zou je eventueel lid willen worden van de omroep? 3: Suggestie's of ideeën zijn welkom! Bedankt! :).

rnaj
17-10-2003, 13:02
Origineel gepost door shahinda35 Er komt een allochtonen-omroep met wekelijks 3 uur zendtijd. De omroep is door en voor allochtonen gemaakt. De uitzending is live en behandelt allerlei zaken die allochtonen aangaan en spelen in op de actualiteiten. De omroep heeft een vast panel van 7 mensen die affiniteit hebben met allochtonen of zelf allochtoon zijn. Het panel bestaat uit 4 vrouwen en 3 mannen met verschillende achtergronden en werkzaamheden. Vraag aan jullie: 1: Is er behoefte volgens jou aan een dergelijke omroep? 2: Zou je eventueel lid willen worden van de omroep? 3: Suggestie's of ideeën zijn welkom! Bedankt! :) Er bestaan toch al een paar van deze omroepen, het probleem is dat ze alleen op zondag ochtend 10 uur uitzenden. Dan lig meestal nog in bed met mijn oogjes dicht. dus een suggestie van mij, zendtijd aanvragen om 20:00 uur

rnaj
17-10-2003, 15:53
Origineel gepost door shahinda35 Die omroepen die jij bedoelt zijn de NMO en HMO, ze hebben een religieus tintje dat heeft deze (overigens fictieve) omroep niet. De omroep wil op prime-time uitzenden en heeft een doelgroep tussen de 18 - 45 jaar.. :) Maar wat voor soort programma's gaan ze dan uitzenden. Een allochtonen omroep moet toch iets speciaals brengen dan een VARA om speciaal een allochtonen omroep te kunnen zijn. En je moet opschieten met de oprichting, er komt binnenkort zendtijd op nederland 2 vrij...

jihad12
17-10-2003, 16:22
Oproep van de allochtonen slaat nergens op ze 'misbruiken' het toch wel. Kijk naar de NMO: ze hebben een uur zendtijd per week en wat doen ze ermee, ipv aandacht besteden aan de islam hebben ze het over kunstenaars, houseparties (ja houseparties) koran lezen onder begeleiding van piano (astagghfiroellah) en andere onderwerpen die werkelijk maar ook werkelijk zelfs in de verste verte niets te maken hebben met islam. Allochtonenomroep zal daarom niets zinvols bijdragen is mijn mening: wat wil je in de drie uurtjes die je hebt uitzenden wat van belang is voor allochtonen in het bijzonder?

islamietje114
17-10-2003, 16:47

die NMO is inderdaad echt vreemd....

jihad12
17-10-2003, 17:21
Origineel gepost door Pistaa Nou zeg...aandacht voor de islaam...daar heb je toch moskeeën voor. Kan het ook niet eens gewone ontspannende televisie zijn met allerlei weetjes, een kookprogramma of een programma over het thuisland..of gewoon dat wat vele mensen jongeren en ouderen in het dagelijkse leven bezig houd....of is dat ontspannende er al teveel aan voor jou? Wat jij nu opnoemt zijn heel goede onderwerpen voor multiculti-tv . NMO staat voor Nederlandse Moslim Omroep: ze hebben zeer beperkte zendtijd en waar besteden zij het aan aan on-islamitische zaken. Ps. wil je onstpanning, het stikt op tv van nutteloze programma 's en commerciele zenders.

amazigharifi
17-10-2003, 22:45
ja ik vraag me ook waarom die NMO zich ned. moslim oroep noemt. een titel als Niet Moslim Omroep LIJKT ME een betere naam voor die anti-islam omroep. ze misbruiken gewoon het woord MOSLIM en dat vindt ik schandalig. en vooral de 2 minuten koran recitatie heb grote vraag tekens bij. 2 minuten van een uur uitzending! dit moet een afleidende truc zijn.

Amira_s
17-10-2003, 23:26
Ja, ik vind het wel een goed idee.....discussies, humor, cultuur...... Maar zoals al eerder werd gezegd; zend het op een leuke tijdstip (avond), zodat er ook naar gekeken wordt................... A_s

Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 00:39
Mijn satelite receive is meer dan voldoende. :D

Scottie
18-10-2003, 12:37
Nou, wat een gezeur. Als je een programma over de islam wil zien dan kijk je toch gewoon in je tv-gids? er zijn zelfs video's over de islam en hoe het allemaal zo kon ontstaan. Die zendtijd kost geld en islamdingen ga je naar de kerk of naar je imam. In Nederland gaat niet altijd alles over geloof of profeten. Allochtonen? Wie dan, want we hebben in Nederland 17,5 groep allochtonen. Trouwens, jullie zeuren echt, de afgelopen weken is er op zondag een programma geweest over de islam en de Profeet. Weliswaar was het een beetje verheerlijkend maar toch erg mooi en goed te volgen. Ik vind dat nou echte onzin, dat een tv-programma weer over de islam moet gaan. Jullie kennen die geschiedenis nou toch. Wat moet er dan nog verteld worden of getoond? Of hebben ze die op school niet zo goed kunnen leren, zoals laatst uit een onderzoek op scholen bleek? Heeft de moslimmens niets anders aan haar/zijn hoofd dan de Profeet? Kan z'n programma niet gaan over bijvoorbeeld beroepskeuze? Of de architectuur van een moskee. Nee, niet die van hier want die lijken op alle fabelkastelen in Disneyland. Nee, de Taj Mahal of de Blauwe Moskee in Istanboel of die megalomane moskee in Rabat waarmee de valse vorige koning al het geld van zijn onderdanen naar God heeft gebracht ... Of over muziek en die leuke Maro-zangers of over Maro-schrijvers? Kortom, gewoon, dingen van de dag. Hemel, wat een zwijmelaars zijn het toch, Allah hier, de Profeet daar, koran zus, ummah zo ... Hebben die kinderen eigenlijk wel een jeugd? Moe word je er van ...

jihad12
18-10-2003, 12:48
Origineel gepost door Scottie Nou, wat een gezeur. Als je een programma over de islam wil zien dan kijk je toch gewoon in je tv-gids? er zijn zelfs video's over de islam en hoe het allemaal zo kon ontstaan. Die zendtijd kost geld en islamdingen ga je naar de kerk of naar je imam. In Nederland gaat niet altijd alles over geloof of profeten. Allochtonen? Wie dan, want we hebben in Nederland 17,5 groep allochtonen. Trouwens, jullie zeuren echt, de afgelopen weken is er op zondag een programma geweest over de islam en de Profeet. Weliswaar was het een beetje verheerlijkend maar toch erg mooi en goed te volgen. Ik vind dat nou echte onzin, dat een tv-programma weer over de islam moet gaan. Jullie kennen die geschiedenis nou toch. Wat moet er dan nog verteld worden of getoond? Of hebben ze die op school niet zo goed kunnen leren, zoals laatst uit een onderzoek op scholen bleek? Heeft de moslimmens niets anders aan haar/zijn hoofd dan de Profeet? Kan z'n programma niet gaan over bijvoorbeeld beroepskeuze? Of de architectuur van een moskee. Nee, niet die van hier want die lijken op alle fabelkastelen in Disneyland. Nee, de Taj Mahal of de Blauwe Moskee in Istanboel of die megalomane moskee in Rabat waarmee de valse vorige koning al het geld van zijn onderdanen naar God heeft gebracht ... Of over muziek en die leuke Maro-zangers of over Maro-schrijvers? Kortom, gewoon, dingen van de dag. Hemel, wat een zwijmelaars zijn het toch, Allah hier, de Profeet daar, koran zus, ummah zo ... Hebben die kinderen eigenlijk wel een jeugd? Moe word je er van ... Dat is jouw mening: intussen stikt het op tv van de gristelijke omroepen waar toch ook jouw belastingcenten naartoe gaan, bovendien NMO=Nederlandse Moslim Omroep, mogen ze dan in het uurtje dat zij in de week hebben aandacht besteden aan islamitische onderwerpen voor de ruim 1 miljoen moslims in nederland Al die andere dingen die jij noemt zij uitermate geschikt voor zoals ik het noem multiculti-tv: voor alle allochtonen

Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 16:13
Origineel gepost door KohiNoor Ik weet niet of het Turks is. In Egypte hadden ze het ook zo ongeveer hetzelfde maar ik weet de naam niet meer :( Dit ben ik ja, die andere was ik niet joh, hahahaha! Echt een walgelijke foto :D Jaaa ben blond en het is echt :stout: Dikkop :giechel:

Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 16:27
Origineel gepost door KohiNoor Heeee ouwe ruk/ker hoest ermee? Nog fijn de syf opgelopen op de Wallen? Wip rustig zonder zorgen. Wie niet klaar komt doet dat morgen. Houd de wip altijd in ere. Alleen de haas wipt zich de klere. Hoop dat ie eraf rot :) Verder alles goed zwijn? http://www.veluwefotografie.nl/zwijnen/images/zwijn%20bloed%20aan%20houwer.jpg Pasfoto's zijn teneerste haram als deze geen noodzaak kennen en ten tweede Allah(swt) en Zijn boodschapper(vrede en zegen zij met hem) attenderen mensen er expliciet op om hun gezondheid in de gaten te houden....dus niet overdadig eten zodat er geen dikkoppen hoeven te onstaan :giechel:

Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 16:54
Origineel gepost door Pistaa Laat me je vertellen dat indien je een echt moslim was je mensen niet zou schatten naar hun uiterlijk...want beste bidawi..er zijn ook mensen die gewoon dik zijn omdat ze daar een aanleg toe hebben...slecht functioneren van de schildklier bvb. Als jij dan mensen dikkop gaat noemen bewijs je de islam en Allah een zeer slechte naam. Een naam van gebrek aan respect ten overstaan van de mens...geschapen door Allah. En ja..ik had overlaatst hier iets gelezen over moslims. Moslims die beweren moslim te zijn.. En moslims die het zijn... :rolleyes: Ken jij het verschil? Ik wel hoor. Word pastoor dan doe jij al gek genoeg....en wat kohi betreft, zij is één van de weinige op Marokko.nl om wie ik kan geinen dus pistoor what's your prob? :D

Bidawi_Mazlot
18-10-2003, 17:28

Origineel gepost door shahinda35 Bespeur ik een luchtje 'jaloezie'? :D Wat heeft jaloezie met mijn reactie te maken beste zuster?, met alle respect naar u toe? :D

Pagina's : [1] 2 3