Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben jij materialistisch?

SherineFan
17-10-2003, 12:18

Hedendaags is mij opgevallen dat veel mensen niet op de persoon zelf vallen, maar op diens auto of geld verkikkert zijn. Mijn vragen zijn: Ben jij zo een iemand?(niemand die dat zal toegeven) Hoe zou het toch komen dat er mensen zijn die zo zijn? :)

minous21
17-10-2003, 12:22
Ik zelf vind niet dat ik zo'n iemand ben....... Ik zeg wel altijd....geld maakt niet gelukkig maar maakt het leven wel een stuk gemakkelijker....

SherineFan
17-10-2003, 12:25
Origineel gepost door minous21 Ik zelf vind niet dat ik zo'n iemand ben....... Ik zeg wel altijd....geld maakt niet gelukkig maar maakt het leven wel een stuk gemakkelijker.... De vraag is zou jij ook op iemand kunnen vallen die arm is? :)

SherineFan
17-10-2003, 12:28
Origineel gepost door temsamni Kben niet materialistisch...kkan alles kopen wat ik wil...mischien daarom! Maar el moehiem...mij maakt het niks uit wat ik wel of niet heb...als je kan krijgen wat je wilt neem je genoegen met alleen wat je nodig hebt! Wat moet je met de rest! Daar geef ik je gelijk in ;) Maar er zijn ook specifieke en geobserdeerde personen die uit zijn op zijn of haar geld en auto. Ik zou willen weten hoe dat komt.

SherineFan
17-10-2003, 12:32

Origineel gepost door temsamni Zijn gewoon slechte mensen! Heb een hekel aan dat soort mensen! Ja vind ik ook. Jammer dat dat soort mensen bestaan :( Het is denk ik meer willen profiteren van of willen opvallen bij vrienden ;)

minous21
17-10-2003, 12:39
Origineel gepost door minous21 Ik zelf vind niet dat ik zo'n iemand ben....... Ik zeg wel altijd....geld maakt niet gelukkig maar maakt het leven wel een stuk gemakkelijker.... ik denk het wel........maar wat is arm...!! Als iemand onder zeer arme omstandigheden leeft....dan weet ik niet of op hem zou vallen..... Mischien zijn de verschillen te groot...... Ik weet het echt niet...... :(

SherineFan
17-10-2003, 12:48
Origineel gepost door minous21 ik denk het wel........maar wat is arm...!! Als iemand onder zeer arme omstandigheden leeft....dan weet ik niet of op hem zou vallen..... Mischien zijn de verschillen te groot...... Ik weet het echt niet...... :( Gewoon iemand die op minimumloon basis leeft? Mixed_Angel klasse van je:goedzo:

NisrinneBeauty
17-10-2003, 15:29
Ja ik heb het ook weleens gehoord van meiden dat ze iemand leuk vind omdat hij een vette wagen heeft. Ik val op iemands uiterlijk/innerlijk. Ik vind die meiden/ jongens zielig, ik denk dat dat echt leeghoofden zijn. He maar dat is mijn mening.

xxSAMIRxx
17-10-2003, 16:39
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Selina
17-10-2003, 21:46
Ik Ben Ook Niet Zo :maf2: