Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Salaam dames, ontvasten bij schoonouders!!

Pagina's : [1] 2 3

maroma
18-09-2007, 15:02

Salaam Aleikom, Alvast een fijne ramadan toegewenst aan iedereen. Wat ik me nu afvraag is hoe vaak gaan jullie bij schoonouders eten of ontvasten? Mijn schoonouders verwachten dat we elke dag bij hun eten omdat we best dichtbij wonen maar ik zie dit niet altijd zitten , is natuurlijk wel héél lief van hun maar ik vind dat dit beetje veel is elke dag. Hoe doen jullie het?

Helinim
18-09-2007, 15:03
Mijne wonen in Turkije maar als ze in de buurt zouden wonen zou ik 1 keer per week gaan denk ik.

SALP
18-09-2007, 16:28
ik ga ook elke dag hoor en vind het erg lief van hun ben hoogzwanger en is een beetje moeilijk voor mij om de hele dag in de keuken te staan+ik vast ook mee dus geen problem maar help mijn shoonmoeder wel in de keuken hoor gair inchalah en is toch gezellig

Safia21
18-09-2007, 16:47
Ik zou wel graag een paar keer bij mijn Schoonouders willen gaan eten, maar het zal lastig gaan.. mijn kinderen gaan gewoonb altijd op tijd naar bed... en kunnen dat echt niet volhouden om dat braaf te blijven zitten... dus dat doen we niet... ik ga wel gewoon overdag even op visite met de kinderen en dan zorg ik ervoor dat ik weer op tijd thuis ben om alles te kunnen voorbereiden Maar ik snap het wel hoor, soms wil je gewoon eens lekker thuis met je man eten en gewoon een hele avond samen hebben @Helenim: ik kan het echt niet laten, maar wat een PRACHTIGE Dochter heb je!

Safia21
18-09-2007, 16:48

ik ga ook elke dag hoor en vind het erg lief van hun ben hoogzwanger en is een beetje moeilijk voor mij om de hele dag in de keuken te staan+ik vast ook mee dus geen problem maar help mijn shoonmoeder wel in de keuken hoor gair inchalah en is toch gezellig Als je hoogzwanger bent, maag je je ook lekker laten verwennen :goedzo:

koffietante
18-09-2007, 16:51
Ik zou wel graag een paar keer bij mijn Schoonouders willen gaan eten, maar het zal lastig gaan.. mijn kinderen gaan gewoonb altijd op tijd naar bed... en kunnen dat echt niet volhouden om dat braaf te blijven zitten... dus dat doen we niet... ik ga wel gewoon overdag even op visite met de kinderen en dan zorg ik ervoor dat ik weer op tijd thuis ben om alles te kunnen voorbereiden Maar ik snap het wel hoor, soms wil je gewoon eens lekker thuis met je man eten en gewoon een hele avond samen hebben @Helenim: ik kan het echt niet laten, maar wat een PRACHTIGE Dochter heb je! wou ik ook zeggen maar dacht hou me wel in...!!! maar ben het helemaal met je eens..!! macha allah....!!! ik kan niet naar mijn schoonouders want die wonen in marokko..!!

schatje26
18-09-2007, 16:54
@Helinim massallah wat een pracht van een meid :love:

Safia21
18-09-2007, 16:54
wou ik ook zeggen maar dacht hou me wel in...!!! maar ben het helemaal met je eens..!! macha allah....!!! ik kan niet naar mijn schoonouders want die wonen in marokko..!! Ik hou me nooit in :hihi:

SALP
18-09-2007, 16:55
Als je hoogzwanger bent, maag je je ook lekker laten verwennen :goedzo: ja zeker;)

maroma
18-09-2007, 16:56
Ik hou me nooit in :hihi: Is wel héél lief van hun maar ik vind het wat teveel elke dag daar gaan eten.;)

noenoes33
18-09-2007, 16:59
maar moet je daar ook helpen met koken of alleen eten? Ik zou er als ik jou was met je man erover praten of als dat niet helpt smoezen gaan verzinnen.

nasiha_2140
18-09-2007, 17:01
elke dag is wel een beetje veel,zeker als je kinderen hebt.vroeger toen ik geen kids had ging ik ook vaak bij mijn ouders of schoonouders eten met magrib,maar nu met kids is het echt niet te doen.En ga ik 1keer in de 2weken bij hun eten.

SALP
18-09-2007, 17:02
maar moet je daar ook helpen met koken of alleen eten? Ik zou er als ik jou was met je man erover praten of als dat niet helpt smoezen gaan verzinnen. ik zlef help mijn schonmoeder met koken en awfassen en zo

smurfi
18-09-2007, 17:10
Na mrghab (gebed) ben ik zo bekaf (zeker na een dag werken) dat ik alleen maar wil liggen :)

sohaiyla1983
20-09-2007, 19:42

ik heb een keer ontvast en ga het niet meer doen laatst stuurde ik me man we waren weer uitgenodigd met andere mensen. maar ik heb last van mijn benen, terwijl hun dochter zit te msnen en smsen met haar vriend (16 jaar) in haar kamer moet ik heen en weer lopen en kon niet lang staan. iedere keer ben ik aan het dienen heen en weer lopen afwassen etc. etc. ze zeggen niets tegen hun dochter. als ik het zeg denken ze dat ik jaloers ben dat ze zit of heks schoonzus ben ze moeten het toch zelf zeggen!!!dus ik heb me man laten zeggen: ze kan niet lang staan dus ze is niet gekomen heeft last van haar benen. en heeft tegen zijn zusje gezegd: je schoonzus is er niet laat zien wat je kan. en ze ging lachen ofzo.

Pagina's : [1] 2 3