Bekijk originele versie : ik ben verliefd wat te doen
ik wil aleen siereuse reacties
ik vind een jonge leuk die bij mij op school ziet hoe kan ik dat diudelijk maken:confused:
R_berkaniia
18-09-2007, 17:43
Nee een ander euroknaller.
Fishburger voor maar €2.-
Dolce-Diva
18-09-2007, 18:02
briefje aan ze fiets hange
werk echt
smisha_V_maroc
18-09-2007, 18:25
Ik heb precies hetzelfde, alleen niet op school, maar op de sportschool ik weet ook niet wat ik moet doen. Af en toe praat ik met hem, maar ik weet niet hoe ik die hintjes moet geven ben namelijk een verlegen type als het daar bij aan komt.
CasanovaMootje
18-09-2007, 21:21
briefje aan ze fiets hange
werk echt
loopt er toevallig iemand langs, en leest jou liefdesbriefje :hihi:
brownboy
19-09-2007, 00:00
zorg dat je de hoogste cijfers haalt val je vanzelf wel op
ik wil aleen siereuse reacties
ik vind een jonge leuk die bij mij op school ziet hoe kan ik dat diudelijk maken:confused:
niet. gewoon serieus bezig zijn met ramadhaan zou een optie kunnen zijn.
Amarillus
19-09-2007, 00:33
Ik heb precies hetzelfde, alleen niet op school, maar op de sportschool ik weet ook niet wat ik moet doen. Af en toe praat ik met hem, maar ik weet niet hoe ik die hintjes moet geven ben namelijk een verlegen type als het daar bij aan komt.
Als hij namenlijk intresse in je had zal je het wel merken dus niet
:rolleyes: Maak jezelf maar liever niet belachelijk
smisha_V_maroc
19-09-2007, 10:36
Als hij namenlijk intresse in je had zal je het wel merken dus niet
:rolleyes: Maak jezelf maar liever niet belachelijk
Dat heeft ie ook, maar dat kan jij niet weten, want je weet niet hoe het allemaal in elkaar zit. Dus shut up en doe niet stoer a nietswetende ;)
diana123
03-10-2007, 16:44
Misschien kunnen je vriendinnen helpen.
Nee, heel simpel. Voor jullie is het makkelijk, gewoon zeggen dat het je leuk lijkt om een keer wat te drinken samen. Dan weet de jongen al genoeg en kan jij je ding doen. Echt waar, gewoon doen.
Zinnaliciouzz
03-10-2007, 16:58
Tell him
soldier_of_alla
03-10-2007, 17:03
opnieuw de ramadan gaan vasten
Salam,
Weet je meid, ik voel met je mee want het is een moeilijke situatie waarin je zit. Je kunt hem een paar hints geven zoals bij bepaalde onderwerpen over trouwen.
En vraag je vriendinnen of zij je willen helpen, het kan misschien succesvol zijn. En je zei ook dat hij ook interesse in jou heeft, gebruik dat! Anders zul je je altijd afvragen hoe het anders had kunnen lopen.
Succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.