Bekijk originele versie : Ik heb de ware gevonden alleen weet hij het nog niet
:Iluvu: verliefd :Iluvu:
Ahlan wa sahlen
Ik zit ergens mee en ik hoop zo dat jullie mij kunneen helpen.
Ik was een paar weken terug op een bruiloft van mijn neef toen we gezzelig aan het dansen waren met allemaal nichten en neven onderelkaar.
Opeens kwam er een "onbekende" binnen en hij viel me meteen op hij was ook 1 van de mooiste daar. :verliefd: inieder geval ik vind hem leuk maar hij heeft een vriendin.
je kunt wel zeggen pech gehad je moet hem gewoon vergeten maar dat gaat NIET. :( :( :(
please please vertel me wat ik moet doen want ik wordt een beetje gek
Ik hoop snel wat van jullie te horen. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:.
Me_Moi_Ana_ik
17-10-2003, 12:17
je geslacht is '' Man'' en bent verlief op een ''jongen''???
wieliee :schrik2:
Missesmeknes
17-10-2003, 12:17
Nou ik wou dat ik je advies kon geven, maar ik weet het echt niet, ik denk dat je beter moet laten rusten, want bekijk het eens van de andere kant, als het jouwn vriend was en een ander meid vond hem leuk en wou hem voor zich winnen, dan denk ik niet dat jij het prettig zou vinden. sorry maar ik weet het niet, ik denk dat je het moet laten rusten.
Liefs Missesmeknes
Jawhara23
17-10-2003, 12:18
ewa hamka he....
man? vind iemand er lekker uitzien dus the one. 17jaar...
goed...
Aardbeitje
17-10-2003, 12:22
Nou nou jongens...... Leeftijd hoeft niets te zeggen over een persoon hoor! Ik ken genoeg meiden van een jongere leeftijd die heel verstandig zijn. Ik zelf ben ook 19 dus jong en gelukkig getrouwd ALHAMDOELILAAH!
Zakaria_Magrabi
17-10-2003, 12:50
Origineel gepost door HamKa18
ik heb hem nog gesproken en daaruit bleek dat het wat slecht ging tussen hun 2. hij weet ook dat ik een oogje op hem heb.
sorry maar het stond verkeerd op mijn profiel. ik ben een vrouw.
zien jullie nou hij heeft mij zo verliefd en gek laten worden dat ik niet eens normaal meer kan schrijven
sorry hoor maar ik vind dat je die 2 met rust moet laten dat je met hem om zou gaan als vrienden oki maar wat je nu doet is fout je probeert eigenlijk zijn vriendins plek in te nemen ookal gaat het nu een beetje slecht tussen hun wat geeft jou het recht om er tussen te komen.... weet je wat je eigenlijk moet doen de situatie omdraaien... stel voor het is jou vriend en een emsiej is ze3hma hopeloos verliefd op hem en ze doet net wat jij nu doet en ook met die smoesjes van ja het gaat toch niet zo goed en o dit dat zou je toch ook niet op prijs stellen of wel soms ik zou er maar goed over nadenken vordat je dingen doet waar je spijt van krijgt....
en misschien denk je nu ik ben helemaal in de wolken en als het dadelijk blijkt dat het een bevlieging is of wat dan ook en dan dan heb je niet jezelf alleen voor schut gezet maar dat meisje ook ik zou er goed over nadenken succes nog...
en insha allah neem je de goede beslissing
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
sorry hoor maar ik vind dat je die 2 met rust moet laten dat je met hem om zou gaan als vrienden oki maar wat je nu doet is fout je probeert eigenlijk zijn vriendins plek in te nemen ookal gaat het nu een beetje slecht tussen hun wat geeft jou het recht om er tussen te komen.... weet je wat je eigenlijk moet doen de situatie omdraaien... stel voor het is jou vriend en een emsiej is ze3hma hopeloos verliefd op hem en ze doet net wat jij nu doet en ook met die smoesjes van ja het gaat toch niet zo goed en o dit dat zou je toch ook niet op prijs stellen of wel soms ik zou er maar goed over nadenken vordat je dingen doet waar je spijt van krijgt....
en misschien denk je nu ik ben helemaal in de wolken en als het dadelijk blijkt dat het een bevlieging is of wat dan ook en dan dan heb je niet jezelf alleen voor schut gezet maar dat meisje ook ik zou er goed over nadenken succes nog...
en insha allah neem je de goede beslissing
Ja precies..ik heb er geen woord aan toe te voegen :goedzo: :o
Bachelorette
17-10-2003, 14:12
houd en neem afstand. hij zal toch bij haar blijven! ook al gaat het slecht tussen hun, geloof me, neem afstand. je zal niets meer zijn dan afleiding. beetje fun in downtijden.
en het is ook niet eerlijk tegenover haar....
en stel laten we eens zeggen dat hij dan met jou zal gaan, ben je dan niet bang dat iemand anders hem komt stelen net zoals jij hebt gedaan??!!
meissie, k zeg het nog een keer, denk aan jezelf en laat hem gaan. HIJ IS BEZET
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.