Bekijk originele versie : wat kies je Uiterlijk of Innerlijk...
Zakaria_Magrabi
17-10-2003, 11:38
wat kies je Uiterlijk of Innerlijk...
Ik zeg je eerlijk ik zeg niet dat ik alleen innerlijk wil want dan lieg ik het beste is als je een balans tussen die twee heb....
en wat kiezen jullie...?
want uiterlijk vergaat en innerlijk blijft hetzelfde...
Peach Zaki:bril:
Mengeling van beiden inderdaad.............Laten we eerlijk zijn niemand wil een lelijke man die superintelligent is , en een beauty die achterlijk is!!
Ja toch ??? Althans als ik over mezelf praat!!.........Een man die me met respect behandeld en er ook nog enigzins leuk uitziet...Thats it!!:D
Zakaria_Magrabi
17-10-2003, 11:43
Origineel gepost door temsamni
De lekkerste sex! :rolleyes:
Je moet ze wel vantevoren uittestten...je gaat toch ook niet een auto kopen zonder proefrondje!
:D
wahhuahuhaahhahahha yek :hihi: shittan:stout:
het uiterlijk trekt elkaar aan......
het innerlijke houdt bij elkaar......
Origineel gepost door adiltje
het uiterlijk trekt elkaar aan......
het innerlijke houdt bij elkaar......
Mooi gezegd........:goedzo:
Zakaria_Magrabi
17-10-2003, 12:03
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT
niet helemaal mee eens ;)
hahahha
als je elkaar via de chat leert kennen is het andersom..... het innerlijk trekt elkaar aan...... en het uiterlijk houdt bij elkaar ;)
want je kent elkaar via chat, je trekt elkaar aan, en dan moet je nog afspreken, kijken of je bij elkaar blijft, afhankelijk van het uiterlijk ;)
maar als het gaat om iemand die je niet kent, en op straat ziet, dan klopt jouw stelling wel :D
dus met anderen woorden jullie hebben allebei gelijk ;)
Zakaria_Magrabi
17-10-2003, 12:12
Origineel gepost door TxYxTxYxTxYxT
we hoeven jou gelijk niet ;) hahaha
ik zei dat jullie allebei gelijk hebben niet dat ik gelijk heb...:ego:
ilias_18
17-10-2003, 12:14
Origineel gepost door farah77
Mengeling van beiden inderdaad.............Laten we eerlijk zijn niemand wil een lelijke man die superintelligent is , en een beauty die achterlijk is!!
Ja toch ??? Althans als ik over mezelf praat!!.........Een man die me met respect behandeld en er ook nog enigzins leuk uitziet...Thats it!!:D
Je kent mannen blijkbaar niet goed genoeg..die willen best wel een beauty die 8erlijk is....
DANSKONINGIN
17-10-2003, 12:22
Ik ga ook voor een mengeling, maar ik let toch het meest op innerlijk. Natuurlijk moet hij er ook wel leuk uitzien, maar hij hoeft niet supermooi te zijn. Als Factor X (dat ene leuke) maar aanwezig is. Echt verliefd word ik dan ook pas als ik echt iemand ken.
Aardbeitje
17-10-2003, 12:29
En toch vind ik innerlijk het belangrijkst. Want schijn bedriegd! Een lekker glanzend rood sappig appeltje kan van binnen heel verrot zijn! En jah natuurlijk is het mooi meegenomen als je iemand hebt die mooi is en een geweldig innerlijk. Ik heb hem lekker gevonden :stout:
Moge allah hem altijd bij me laten!
Zakaria_Magrabi
17-10-2003, 12:32
Origineel gepost door aardbeitje
En toch vind ik innerlijk het belangrijkst. Want schijn bedriegd! Een lekker glanzend rood sappig appeltje kan van binnen heel verrot zijn! En jah natuurlijk is het mooi meegenomen als je iemand hebt die mooi is en een geweldig innerlijk. Ik heb hem lekker gevonden :stout:
insha allah
Origineel gepost door aardbeitje
dan weet je ook dat sommige mensen geboren acteurs zijn.
Wat met uiterlijk het geval is kan ook met innerlijk. Hij/zij kan een draai van 180 maken. Waardoor het innerlijk je helemaal niet bevalt.
xberbersroosjex
17-10-2003, 13:18
allebei een beetje..maar tog vindt ik INNERLIJK het belangrijkste
NisrinneBeauty
17-10-2003, 15:19
Ik vind het inerlijk het belangrijkst, dat bepaald uiteindelijk of je de rest van je leven bij iemand wilt blijven. Maar om eerlijk te zijn als je iemand tegen kom is het eerste wat je doet hem keuren op zijn uiterlijk. Is hij knap dan pas kom de tweede fase zijn karakter. En niet anders om. Kom op hoor het oog wil ook wat toch.
yasmineNR1
17-10-2003, 16:08
precies nisrine, ik bedoel als ik iemand tegenkom op straat is het eerste waar ik naar kijk dus echt wel z´n uiterlijk :D maar da´s weer nadeel weetje misschien is hij niet zo heel veel erg knap :maf: maar heeft ie wel the perfect innerlijk, maar toch loop je met ´n boog om hem heen alleen omdat ie niet zo knap is :rolleyes: maaaaaar ja, volgende keer beter :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.