Bekijk originele versie : mis mijn ongeboren zoontje
lalasultana
18-09-2007, 00:31
soms barst ik zo erg in tranen uit.... Ik hoop dat God het mij zal vergeven..
ik ruimde de kast daarnet op en kwam de fotos tegen van de echo en de formulieren van de verloskundige.. ik ga er echt kapot van :traan1: :traan1:
wie wil er met mij over praten.. ik ga gwn helemaal kapot..
lalasultana
18-09-2007, 00:32
en ik ben helemaal alleen thuis....
Nana_Nana
18-09-2007, 00:35
allah sabrek.
b_karima
18-09-2007, 00:36
wat is er dan zuster?
hey lieverd,
Ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik jou verhaal las.
Heel veel sbar, ik heb je een pm gestuurd als je je hart wilt luchten.
Inna lillahi wa inna ilahi raji'un
ik ruimde de kast daarnet op en kwam de fotos tegen van de echo en de formulieren van de verloskundige.. ik ga er echt kapot van :traan1: :traan1:
het is ook niet makkelijk, je kind te verliezen :traan1:
maar het is wel een goed begin dat je je gevoelens laat spreken en te verwerken
Moge allah swt je veel sabr geven...
:sjans: :sjans: :sjans:
alhoecima girl
18-09-2007, 00:52
hey, meid je moet gewoon sbar hebben heb een zus die 2 kinderen heeft verloren 2 jongens bij 26 weken, en ze is nu voor de derde keer zwanger ze heeft en bandje gezet en het is heeel zwaar voor haar meskiena, het heeft zo veel pijn gedaan en nu nog steeds doet het pijn.
inschallah zal allah swt je een mooie gezegend kind geven
hey, meid je moet gewoon sbar hebben heb een zus die 2 kinderen heeft verloren 2 jongens bij 26 weken, en ze is nu voor de derde keer zwanger ze heeft en bandje gezet en het is heeel zwaar voor haar meskiena, het heeft zo veel pijn gedaan en nu nog steeds doet het pijn.
inschallah zal allah swt je een mooie gezegend kind geven
Wat bedoel je met een bandje gezeT?
alhoecima girl
18-09-2007, 01:06
Wat bedoel je met een bandje gezeT?
nou, het kan zo zijn dat haar baarmoederhals te klein is dus dan zetten ze een bandje en die halen ze dan bij 37 weken eraf bij haar dan, ik weet er zelf ook niet veel van hoor maar, zo iets als ik het goed heb
Talib_3alim
18-09-2007, 01:07
salaam aleikom warahmatoelahi wabaraktoeh......
treur niet zusje fie dien
mijn oma heeft dit al een paar keer gehad, plus daarna overleden er 6 kinderen van haar,en daarna kreeg ze 6 andere kinderen ze is nu ergens in de 90 jaar, en nog steeds een sterke vrouw,
zij treurt niet om deze wereld, ze lacht deze wereld uit, ze wilt enkel het hiernamaals
nou, het kan zo zijn dat haar baarmoederhals te klein is dus dan zetten ze een bandje en die halen ze dan bij 37 weken eraf bij haar dan, ik weet er zelf ook niet veel van hoor maar, zo iets als ik het goed heb
Ooh zo, tnQ
salaam aleikom warahmatoelahi wabaraktoeh......
treur niet zusje fie dien
mijn oma heeft dit al een paar keer gehad, plus daarna overleden er 6 kinderen van haar,en daarna kreeg ze 6 andere kinderen ze is nu ergens in de 90 jaar, en nog steeds een sterke vrouw,
zij treurt niet om deze wereld, ze lacht deze wereld uit, ze wilt enkel het hiernamaals
:love:
chahidaatje
18-09-2007, 08:31
http://img261.imageshack.us/img261/9056/latehzininallahme3anafymw4.jpg (http://imageshack.us)
missy1979
18-09-2007, 08:32
Waarschijnlijk bedoel je een cerclage band...dat gebruiken ze bij vrouwen waar de baarmoedermond al ver open staat waardoor het kindje te vroeg geboren kan worden wat dus niet de bedoeling is!
missy1979
18-09-2007, 08:35
Lieverd,
Nu ik dit lees...veel te laat... maar ik wilde even zeggen dat je me ten alle tijden mag pm voor een luiterend oor...of alleen maar te praten / klagen...je bent ook maar mens van vlees en bloed...Alah i3tiek sbar insaha Allah!
:sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.