Bekijk originele versie : kan een een djelleba of taksita in laten nemen?
Imanes_shop
17-09-2007, 15:56
salaam alaikoem dames,...
:) heb afgelopen zomer wat djellebas en een taksita laten maken, mijn man wilde niet dat ik van die strakke dingen liet maken, dus ik tegen die man...geen strakke dingen aub, you now ivasie enz. nu vind ik die djellebas geen vorm hebben en wil ze laten innemen :o weet iemand of dit mogelijk is?
ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd! ik zou ze nu nog niet innemen vooral de jelabas die zal je straks hard nodig hebben voor het verloop van je zwangerschap insallah
Imanes_shop
17-09-2007, 16:31
ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd! ik zou ze nu nog niet innemen vooral de jelabas die zal je straks hard nodig hebben voor het verloop van je zwangerschap insallah
thanks meid :goedzo: dat is wel een goede van je, maar voor na de zwangerschap wil ik ze wel laten innemen...
thanks meid :goedzo: dat is wel een goede van je, maar voor na de zwangerschap wil ik ze wel laten innemen...
dan kan je het alsnog doen, maar weet nog bij mn laatste zwangerschap had ik echt veel aan mn jeleba(spijt dat ik had dat ik niet meer had laten maken)
geniet verder van je zwangerschap voordat je het weet heb je je kindje in je armen, het gaat allemaal zo snel;)
imzouren21
17-09-2007, 18:23
het kan wel maar je moet kijken welke sfifa (geborduurde kant) er aan de zijkant zit. als het alleen dat dunne touwtje is of sfifa zonder van die bolletjes an kan het en anders moet je wachten tot je weer in Marokko bent. Want om al die bolletejs weg te halen en weer terug te plaatsen kost veel werk. mocht je interesse hebben pm me ik ken iemand uit Rotterdam Noord die het vermaakt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.